Strzelanie z rury ,spalanie ? wydech Kaliński |
Autor |
Wiadomość |
mustang
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 46 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 2014-05-02, 09:45 Strzelanie z rury ,spalanie ? wydech Kaliński
|
|
|
Siema, kilka dni temu do mojej Gwiazdy załadowałem nowe wydechy Kalińskiego ... po założeniu stwierdzam brzmi soczyście słychać je w całym mieście ... ale zauważyłem że przy odpuszczeniu manetki sobie moto strzela ... byłem u kumpla mechanika, przejechał się na DS i powiedział nic przy gaźnikach robić nie trza ... ale się zastanawiam
1.czy to strzelanie nie wpływa jakoś niekorzystnie na moto ?
2.a drugie pytanie czy może się zwiększyć spalanie po wymianie wydechów bo coś mi się wydaję że więcej moto ssie
z góry dodaje ,że jestem jak narazie amatorem w kwestiach mechanicznych motocykla więc mam nadzieję że moje pytania nie są bardzo głupie |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2014-05-02, 10:07
|
|
|
Poczytaj tutaj http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=120 i poszukaj na forum. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-02, 11:05
|
|
|
mustang napisał/a: | czy może się zwiększyć spalanie po wymianie wydechów bo coś mi się wydaję że więcej moto ssie |
Wydech niedopasowany, to i więcej ssie. Temat szeroki jak morze. Pisałem kiedyś o tym zjawisku, ale 3/4 userów nie daje temu wiary |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
gregorr77
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
mustang
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 46 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 2014-05-02, 14:12
|
|
|
a co z tym strzelaniem? może to coś uszkodzić? bo sumie mi to nie przeszkadza aż tak bardzo ale nie chciałbym aby coś się stało DS |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-05-04, 23:58
|
|
|
każda ingerencja w układ wymaga stosownych regulacji. Poczytaj na ten temat co napisał remol71, Patryk_C i kilka innych osób. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2023 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2014-05-05, 07:44
|
|
|
mustang napisał/a: | a co z tym strzelaniem? może to coś uszkodzić? bo sumie mi to nie przeszkadza aż tak bardzo ale nie chciałbym aby coś się stało DS |
Poczytaj poczytaj to wiele się dowiesz, a uszkodzić możesz zawory i gniazda zaworowe...
mustang napisał/a: | byłem u kumpla mechanika, przejechał się na DS i powiedział nic przy gaźnikach robić nie trza ... |
Nie trza je ino zsynchronizować... |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-05-05, 09:57
|
|
|
sama synchronizacja nie pomoże. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2023 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2014-05-05, 15:05
|
|
|
Witek, a gdzież ja to napisałem ? |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-05-05, 16:38
|
|
|
MARSINUS napisał/a: | Nie trza je ino zsynchronizować... | tu brakuje przecinka - pytanie gdzie ? Ja zinterpretowałem tak :
Nie, trzeba nic robić przy gaźnikach, trzeba je tylko zsynchronizować.
Twój post z 7:44 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Krzysztof K.
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 60 Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 72 Skąd: Wolbórz
|
Wysłany: 2014-06-13, 22:31
|
|
|
masz problem szczelanie w tlmnikach to se zmostkuj.
Tømniki Kalinskiego |
_________________ >> FREE STAR << |
|
|
|
|
Janusz..
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 06 Lip 2014 Posty: 4 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-08-24, 12:25 Strrzały z rury
|
|
|
Witam, ja też mam ten sam problem- czyli głośne i częste strzały z rur przy odpuszczeniu manetki. Ja mam jednak YAMAHE 1900 ROADLINER więc wtrysk. Tłumiki cobry. Może ktoś poradzi coś sensownego jak się pozbyć tych strzałów. |
|
|
|
|
robert bagan
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 55 Skąd: sokółka
|
Wysłany: 2014-08-24, 14:36
|
|
|
Zmień filtr powietrza na k&n |
_________________ Gl1800 |
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-08-24, 16:16
|
|
|
U mnie tez jest podobny efekt, filtr powietrza zmieniłem na KN. Zmiana przeprowadzona była wraz z synchro gaźnika. Praca silnika sie poprawiła ładnie trzyma obroty na rozgrzanym silniku.Natomiast mam efekt strzelania przy hamowaniu silnikiem wydechy rozwiercone żeby były głośniejsze wiec to tez moze mieć wpływ na strzelanie.Podczas normalnej jazdy nie odnotowalem strzelania tylko podczas zwalniania nie wysprzeglajac silnika.Dodam ze zmiana filtra wraz z synchro gaznikow i ustawieniem mieszanki robił specjalistyczny zakład. Nie wystarczy sobie tylko włożyć filtr KN trzeba moim zdaniem zrobić synchro gaznikow i czasami nie tylko ale to opisane zostało na forum przez kolegów |
|
|
|
|
johnypl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2014-08-24, 17:58
|
|
|
Ruffi, strzelanie w rury to objaw zbyt bogatej mieszanki, więc skręć skład mieszanki o pół obrotu na każdym gaźniku, powinno pomóc. |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
|
skygge
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 376 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-08-24, 18:31
|
|
|
johnypl napisał/a: | Ruffi, strzelanie w rury to objaw zbyt bogatej mieszanki, więc skręć skład mieszanki o pół obrotu na każdym gaźniku, powinno pomóc. |
Strzelanie z wydechów przy hamowaniu silnikiem to akurat objaw za UBOGIEJ mieszanki (lub/i nieusuniętego AISa w przypadku zmiany filtra powietrza i wydechów).
Po zmianie filtra na otwarty trzeba wzbogacić mieszankę bo gaźnik dostaje za dużo powietrza i mieszanka jest za uboga. Wyjeździj bak benzyny i zobacz jak wyglądają świece - na pewno będą za jasne. |
_________________ Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan... |
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-08-24, 19:29
|
|
|
No muszę wyjeździc bak i luknac na świeczki.Jak narazie to po wsadzaniu filtra KNa zrobiłem moze 120 km albo brak czasu na jazdę albo pogoda nie sprzyja.Dobra uwaga moze w tym tygodniu lukne na zabarwienie świeczek. Gdzie sie znajduje ta śruba do regulacji mieszanki? Mój motong nie posiada AIS i nie posiadal
Znalazłem coś takiego na necie moze komuś sie przyda
http://www.fotosik.pl/pok...3aaa3c5c5e.html
Kolego skygge co rozumiesz pod pojęciem za jasne?tzn białe
[ Dodano: 2014-08-24, 20:34 ]
Tu rownież jest opis zabarwienia
http://www.rezerwa126p.pl...ach-zaplonowych
Jeśli administrator uzna to jako śmieć proszę o usunięcie |
|
|
|
|
skygge
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 376 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-08-24, 22:36
|
|
|
Zrób fotkę świecy i pokaż jak to wygląda.
Co do śrubek w gaźniku: za skład mieszanki odpowiada więcej rzeczy niż jedna śrubka o której pisał johnypl, pewnie chodziło o PMS. Oprócz tego regulujesz mieszankę zmieniając wielkość dysz (głównej i pilot) oraz kształt (np. wymieniając na akcesoryjne) i wysokość zapięcia iglicy, że o poziomie paliwa w komorze pływakowej nie wspomnę.
Tu masz obrazek na którym jest pokazane co odpowiada za skład mieszanki przy różnym otwarciu przepustnicy: http://www.dansmc.com/carb_jet_usage1.jpg |
_________________ Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan... |
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-08-25, 00:16
|
|
|
No rzeczywiście jest to można powiedzieć powiązana sieć . Trzeba oblukac stan świec, to można zrobić bez specjalistycznych urządzeń.
Dzięki za wskazówki |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-25, 06:45
|
|
|
Czym się różni "needle jet" od "jet needle" ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
|