Całkowity brak prądu |
Autor |
Wiadomość |
franc1000
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 39 Skąd: ŚLĄSK
|
Wysłany: 2011-12-05, 11:06 Całkowity brak prądu
|
|
|
Witam wszystkich mam problema próbowałem uruchomić mojego draga po postoju 2msc i zaczął kręcić ale nie zapalił. Za chwilke zacząłem ponownie i całkowicie nie zaświeciły się kontrolki . Tak jak by jakieś zwarcie może ktoś wie gdzie jakieś bezpieczniki i jaka by to mogła być przyczyna.
Pozdrawiam i dziękuje z góry. |
_________________ ROAD STAR 1700 -2006R
MERCEDES-CLK 4300 |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-12-05, 11:12
|
|
|
A może po prostu padł akumulator? |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-12-05, 11:59
|
|
|
Dokładnie tak jak pisze Arcon - umarł akumulator. Podłącz jakikolwiek (12V) odpal i przekonasz się. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-12-05, 12:07
|
|
|
Tak samo sądzę. Aku [*] |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2011-12-05, 13:17
|
|
|
Zacznij od podstaw. Naładuj aku. Nawet zostawiony kluczyk w stacyjce na załączony zapłonie po tygodniu wydoi aku do końca. Profilaktycznie sprawdź czy masz ładowanie, warto przeczyścić styki przy reglerze.
Jak naładujesz aku. wsadz go do motora. podłącz minus. Przyłóż kable do klemy zobacz czy występuje iskrzenie. Jeżeli nie to raczej OK. Jeżeli jednak występuje iskrzenie to wtedy coś jest na rzeczy. |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
franc1000
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 39 Skąd: ŚLĄSK
|
Wysłany: 2011-12-05, 14:32
|
|
|
To co piszecie koledzy moi to sprawdziłem wszystko oki ,akumulator dobry musiał chyba paść jakiś bezpiecznik znalazłem super po polsku schemat instalacji. Będe szukał wielkie dzięki
POZDRAWIAM I DZIEKUJE |
_________________ ROAD STAR 1700 -2006R
MERCEDES-CLK 4300 |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-12-05, 14:43
|
|
|
Bezpiecznik główny padł. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2011-12-05, 14:43
|
|
|
Bezpiecznik masz przy akumulatorze. |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-12-06, 11:21
|
|
|
kolega ma shadowke i mial podobne objawy, mowilem mu ze to akumulator ale stwierdzil ze sprawdzal i zaczal szukac przyczyny i sie poddal i zadzwonil po mech do serwisu. mechanik przywiozl z soba akumulator, wymienil i shadowka chodzi jak nowa.
Mam nadzieje ze ty dobrze sprawdziles zanim rozkopiesz pol draga |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2011-12-06, 19:48
|
|
|
Jeśli nic Ci nie świeci to poleciał główny bezpiecznik.
Po padniętym nawet aku (jeśli padł przy długim kręceniu rozrusznikiem) powinny palić się kontrolki i światło. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-12-06, 23:00
|
|
|
calkiem mozliwe ze to bezpiecznik ale zapewniam cie ze jak padnie akumulator to nic nie swieci |
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-12-07, 12:26
|
|
|
jeśli aku padl tak jak u mnie to będa takie objawy jakby padł bepziecznik główny, 3 miesięczna varta umarła w jednej chwili - padły ogniwa wewnątrz - napięcie było wzorowe a prąd nie płynął, wymienili aku na gwarancji. |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2011-12-07, 16:37
|
|
|
FhissT napisał/a: | napięcie było wzorowe a prąd nie płynął |
Nie wiedziałem, że to możliwe. Całe życie się człowiek uczy. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-12-12, 15:28
|
|
|
moze niektórym to banalne ale żebyś widział miny gości z serwisu do kótrego woziłem aku, drapali się po łbach z 15 min... |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-12-12, 15:46
|
|
|
Miałem dokładnie taki sam przypadek jak FhissT, w tym sezonie 6-miesięczna Varta zrobiła mi totalnego zonka , objawy miałem dwa :
- palą się kontrolki i przy załaczeniu jakiegokolwiek odbiornika np kierunków , rozrusznika , świateł wszystko gasło ( napięcie na mierniku ok 14V ale nie ma prądu 0A )
- nie pali się zupełnie nic , całkowity brak czegokolwiek |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
Pawlo
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2014-03-26, 00:02
|
|
|
No i mam podobny przypadek. Wskaźniki ładowarki pokazują że aku naładowane, a moto nie pali. Dopiero po pomiarach akumulator wykazuje jakąś awarie = 10,5 V . Po zmianie na nowy silnik od razu zaskakuje. Nie palone moto przez 2 miechy , aku na prostowniku najlepszym lidlowym = wiosenna promocja |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-26, 00:06
|
|
|
aku do wymiany |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Wilejka
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 21 Skąd: Wilno
|
Wysłany: 2014-03-26, 21:04
|
|
|
A może jak w puszce trzeba wyczyścić klemy, czyli w moto sprawdzić czy przy podłączeniu aku jest wszystko ok.... |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-26, 21:09
|
|
|
Wilejka napisał/a: | A może jak w puszce trzeba wyczyścić klemy | Pawlo napisał/a: | Po zmianie na nowy silnik od razu zaskakuje. | więc co mają klemy do tego ? jakby były zasyfione i nie przewodziły, to i na drugim aku by nie zagadał |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Pawlo
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2014-03-26, 22:55
|
|
|
Niema co kombinować. Dla mnie nauczka jednoznaczna > sprawdź stan akumulatora poprzez pomiary, a dopiero później zabieraj się do rozkładania motocykla na czynniki pierwsze w poszukiwaniu w/w usterki .
Szybka diagnoza >zwarcie akumulatora. |
|
|
|
|
|