Cieknie kranik |
Autor |
Wiadomość |
aldek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 53 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 420 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2010-02-28, 22:54 Cieknie kranik
|
|
|
Czy są zestawy naprawcze do kranika czy trzeba cały wymienić ? Qurka dzisiaj jak odpalałem gwiazdkę do zauważyłem lekkie "pocenie".Ktoś już ten temat przerabiał ? |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-02-28, 23:04
|
|
|
Tak są zestawy naprawcze do kranika mam ten sam problem i Jeżyk zamówił mi w salonie Yamahy w Warszawie. Kosztu jeszcze nie znam , ale zapytaj Jeżyka to Ci powie. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Grzegorz Anis
Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 1069 Skąd: Chelm
|
Wysłany: 2010-02-28, 23:13
|
|
|
aldek, spokojnie, zlej paliwko, wymontuj kranik, rozkręć i zobacz co się dzieje, w kraniku jest taki gumowy oring, może wystarczy przełożyć na drugą stronę albo po partyzancku zapodać odrobinę sylikonu. Prawdopodobnie powodem mogła być woda w kraniku i w wyniku minusowych temperatur "rozdęło" uszczelnienie.(w wypadku kiedy Gwiazdka stała w zimnym) Tylko tyle przyszło mi do łba, jak na dziś, jak wymyślę jeszcze jakąś teorię dam znać. roll idea |
_________________ Organizator V meetingu "WILD EAST" Drag Star
|
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2010-03-01, 00:13
|
|
|
Nie ma co wymyślać teorii, to tylko guma, lepsza lub gorsza.
Odwróć uszczelkę na drugą stronę i będzie git, a jak nie to wtedy wymień. |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3780 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-03-01, 11:13
|
|
|
I nie zamawiaj przypadkiem tego oringu w serwisie Yamaha tylko w zwykłym sklepie z oringami, jakich wiele w wawie. Na pewno będzie 10 razy tańszy i od ręki. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-03-01, 11:21
|
|
|
Cytat: | albo po partyzancku zapodać odrobinę sylikonu | ale tylko takiego, który odporny jest na działanie benzyny, |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
aldek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 53 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 420 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2010-03-01, 11:22
|
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedź. Zamówiłem zestaw naprawczy w Yamaha. Koszt niecałe 40zł . |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3780 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-03-01, 11:23
|
|
|
a w sklepie z oringami 40gr. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Roben
Rocznik: 1998
Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 2010-03-02, 17:19 Re: Cieknie kranik
|
|
|
aldek napisał/a: | Czy są zestawy naprawcze do kranika czy trzeba cały wymienić ? Qurka dzisiaj jak odpalałem gwiazdkę do zauważyłem lekkie "pocenie".Ktoś już ten temat przerabiał ? |
dzisiaj byłem odpalić moto i zobaczyłem że też mi cieknie kranik w położeniu on i rezerwa |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-03-02, 18:10
|
|
|
jaro napisał/a: | a w sklepie z oringami 40gr. | , ale tylko za sam oring, a już uszczelki pod kranik nie kupisz w sklepie z oringami |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
aldek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 53 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 420 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2010-03-02, 22:06
|
|
|
witek1965 napisał/a: | jaro napisał/a: | a w sklepie z oringami 40gr. | , ale tylko za sam oring, a już uszczelki pod kranik nie kupisz w sklepie z oringami |
W zestawie naprawczym są trzy elementy : oring, uszczelka pod kranik i jakaś inna uszczelka z dziurką . |
|
|
|
|
Roben
Rocznik: 1998
Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 2010-03-03, 13:16
|
|
|
tak wygląda zestaw naprawczy do 650
|
|
|
|
|
RAF
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2010-03-03, 13:27
|
|
|
gdzie to kupić i za ile? |
_________________
|
|
|
|
|
aldek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 53 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 420 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2010-03-04, 20:13
|
|
|
Roben napisał/a: | tak wygląda zestaw naprawczy do 650
Obrazek |
Czy jesteś 100% pewny , że to jest zestaw do 650 ? |
|
|
|
|
voitec
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 53 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 298 Skąd: Morscity
|
Wysłany: 2010-03-04, 20:26
|
|
|
Można na przykład tutaj |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-03-04, 21:21
|
|
|
aldek, pokaż fotke tego z serwisu to chociaż porównamy. Na oko to co pokazał voitec i Roben wygląda sii |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
RAF
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2010-03-05, 08:44
|
|
|
Juz sobie zamówiłem
U mnie oring zrobił się już plastykowy, cieknie jak cholera
[ Dodano: 2010-03-05, 08:45 ]
to co na zdjęciu na 100% do 650.....mam rozbebeszony cały kranik |
_________________
|
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-03-05, 10:28
|
|
|
Wedlug larssona w zakladce "pasuje do"zestaw naprawczy w 1100 i 650 jest taki sam. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
Roben
Rocznik: 1998
Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 2010-03-05, 15:36
|
|
|
Ja zamówiłem u tutaj za 30zł http://www.allegro.pl/show_item.php?item=928924280
Też mam rozebrany kranik i napewno to jest ten zestaw co pokazałem.
Przed odstawieniem Draga kranik nie ciekł a w środe chciałem odpalić motor i zrobić rundę to po przekręceniu kranika zaczeło z niego mocno lać. Dobrze że to się nie stało przed jakimś wyjazdem |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14530 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-03-05, 17:05
|
|
|
pandzioch2003 napisał/a: | Wedlug larssona w zakladce "pasuje do"zestaw naprawczy w 1100 i 650 jest taki sam. |
Nie zdziwiłbym się, gdyby do połowy motocykli japońskich montowali taki sam, w końcu co ma marka, czy pojemność do kranika, a jak czegoś produkuje się dużo, to koszty maleją. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|