YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: ciecio
2019-09-10, 17:10
V-star 650 Wysokie obroty
Autor Wiadomość
Happy 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 10 Wrz 2019
Posty: 9
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-09-10, 13:46   V-star 650 Wysokie obroty

Witam, z góry zaznaczam, że jestem mechanikiem samochodowym i jakieś tam doświadczenie posiadam, ale ta sprawa mnie przerosła. Jako, że to również mój pierwszy post chciałem się przywitać =) Siemacie!

W ubiegły wtorek kupiłem V-stara 650, ktorego nie przetestowalem dokladnie przed kupnem. Pochodzi on z kraju hamburgerow, z tego co wiem stał dłuższy czas, może nawet pod chmurką, kto wie. Podczas kupna zrobiłem kilka powolnych rundek by zobaczyć jak sprzęt jeździ. Wydaje mi się, że wtedy nie doświadczyłem tego problemu.

Podczas powrotu do domu na kołach zauważyłem, że motocykl nie chce schodzić z wysokich obrotów, gdy wcisnę sprzęgło i odpuszczę gaz, silnik nie wraca nawet po 10 sekundach. Są dwa sposoby by je zbić. Zadusić silnik na sprzęgle i hamulcu lub, uwaga, wrzucić bieg neutralny. Po wbiciu neutrala silnik wraca do radosnego pyrkania. Potrzebuję porady co to może być. Wykluczam logicznie lewe powietrze lub zły skład mieszanki, gdyż wtedy neutral nie zbijałby obrotów silnika. Jakieś inne pomysły? Jest to o tyle uciążliwe, że nie mogę w ogóle liczyć na hamowanie silnikiem.
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2019-09-10, 17:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MariuszK 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 60
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 42
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2020-07-26, 10:17   

Cześć,
mam ten sam problem ale w 1100, szukałem po forach ale temat,tak jak twój bez odpowiedzi. Możesz podpowiedzieć jak go rozwiązałeś.
 
 
Happy 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 10 Wrz 2019
Posty: 9
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2020-07-26, 12:16   

Wysłałem wiadomość prywatną, ale napiszę tutaj jeszcze raz.

Delikatna regulacja gaźników, zdławiłem go i jest lepiej, ale problem nadal występuje, nauczyłem się z nim żyć. Zwyczajnie nie trzymam motocykla na sprzęgle i biegu jednocześnie. Moim zdaniem steruje tym jakaś elektronika i ma to na celu ułatwic wrzucanie następnych biegów.
 
 
MariuszK 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 60
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 42
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2020-07-26, 12:57   

Dzięki
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-26, 20:29   

1. Umyć gaźniki.
2. Weryfikacja membran i pozostałych komponentów.
3. Weryfikacja osi przepustnic i struktury kolektora dolotowego w celu wykluczenia lewego powietrza.
4. Po montażu kontrola poziomu paliwa.
5. Regulacja zaworów.
6. Uruchomienie i regulacja wolnych obrotów, synchronizacja przepustnic.
7. Kontrola wskazać TPS dla wolnych obrotów. Ustawić zgodnie z instrukcją serwisową.

Oczywiście nowe filtry. Musi działać.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
MariuszK 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 60
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 42
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2020-08-08, 19:40   

remol71 napisał/a:
1. Umyć gaźniki.
2. Weryfikacja membran i pozostałych komponentów.
3. Weryfikacja osi przepustnic i struktury kolektora dolotowego w celu wykluczenia lewego powietrza.
4. Po montażu kontrola poziomu paliwa.
5. Regulacja zaworów.
6. Uruchomienie i regulacja wolnych obrotów, synchronizacja przepustnic.
7. Kontrola wskazać TPS dla wolnych obrotów. Ustawić zgodnie z instrukcją serwisową.

Oczywiście nowe filtry. Musi działać.


Te czynności były wykonane, łącznie z sprawdzeniem elektroniki i niestety bez rezultatu. Zabrakło jednego elementu, regulacja składu mieszanki. Odwiedziłem odpowiednio wyposażony warsztat i teraz jest OK.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-09, 10:04   

MariuszK napisał/a:
... regulacja składu mieszanki. Odwiedziłem odpowiednio wyposażony warsztat i teraz jest OK.


Na pływakach czy na śrubce iglicy biegu jałowego ?
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group