|
Wyciek paliwa z łącznika gaźników podczas odpalania |
Autor |
Wiadomość |
cognoste
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 29 Wrz 2019 Posty: 2 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: 2019-09-30, 05:41 Wyciek paliwa z łącznika gaźników podczas odpalania
|
|
|
Witajcie,
Pacjent XVS 1100
Wydechy przelotowe
Pierwsze objawy:
* Strzały w wydech przy odpalaniu
* Brak pracy na 2 cylindry
* Cieknące paliwo podczas odpalania z łącznika między gaźnikami
* Brak jakiejkolwiek pracy silnika
Poczynione prace:
* Wymiana filtra paliwa, powietrza
* Wymiana świec
* Czyszczenie gaźników
* Synchronizacja
Moto odpala ale pracuje nierówno, strzela, brak mocy podczas mocnego odkręcenia manetki
Kolejne prace:
* Ponowne czyszczenie gaźników (membrany ok, membrany chyba pompki przyśpieszacza ok, dysze brak uszkodzeń czyste)
* Regulacja luzów zaworowych
* Montaż zestawu naprawczego (o-ringi, gniazda zaworu iglicowego, iglice)
* Regulacja poziomu paliwa w komorach wg instrukcji serwisowej
* Dysza składu mieszanki wykręcona na 3 obroty
* Synchronizacja gaźników
* Przed montażem gaźników do moto - sprawdzenie trzymania zaworków iglicowych ciśnieniem 1 bar - szczelne, brak przedostającego się paliwa do króćca nadmiarowego
* Pomiar rezystancji i ustawienie czujnika położenia przepustnicy
Moto odpala, obroty w normie, moc jest
Usterki:
* Po rozgrzaniu nie ma pełnego hamowania silnikiem
* Podczas odpalania po postoju dłuższym niż 3h wycieka paliwo z króćca pod gaźnikami domyślam się że jest to nadmiar w płycie łączącej gaźniki - pompka paliwa długo pracuje
* Kropelki paliwa w wydechu tylnego cylindra
Kolejne odpalanie w krótszych odstępach czasu nie powoduje wycieku i pali za dotknięciem startera
Już nie mam pomysłów co dalej robić. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|