YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100
Autor Wiadomość
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-02-06, 18:16   

Odswieżam temat, czy ktoś w ostatnim czasie wymieniał rega i ma jakiś sprawdzony zamiennik, co polecacie?
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
waldorf 


Rocznik: 2007
Wiek: 63
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 207
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-02-06, 20:15   

W ubiegłym roku kupowałem w firmie Motor Fun Marcin Wagner oczywiście przez internet.Bez problemu za jakieś 120 zeta.Producenta nie pamiętam bo kartonik mam w garażu.Moto śmiga bez problemu.
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-02-07, 09:32   

waldorf, ano dzięki za opinię :)
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-27, 18:25   

Prośba o pomoc. Moja V-Starka 1100 A rocznik 2001 padła. W trakcie jazdy najpierw zaczęły przerywać wskazania na prędkościomierzu, potem prędkościomierz całkiem zgasł, a po kilku kilkunastu kilometrach silnik zaczął przerywać i po chwili zamilkł. Sprzęt odholowany do domu. Sprawdzam akumulator – trup. Poczytałem i diagnoza – regulator napięcia. Wymontowałem go. Jest na nim tylko oznaczenie SH650D-11.
Czy możecie mi potwierdzić diagnozę? A jeżeli tak, to jaki regulator kupić. Bo jak szukam na aukcjach po modelu motocykla, to tych różności jest co nie miara. Z wyglądu mój najbardziej pasuje do tego:
https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-xvs-125-250-650-1100-drag-star-8371252618
może mój ma tylko krótsze piny. Poza tym gniazdo i kształt radiatora taki sam.
I jeszcze pytanie – jak sprawdzić napięcie alternatora. Jak mi przyjdzie nowy akumulator, to może w celu weryfikacji sprawdziłbym czy alternator daje odpowiednie napięcie. Żeby nie okazało się że to nie regulator.
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6494
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2019-08-27, 21:08   

woloo, ten regulator będzie pasował. Jak Ci przyjdzie nowe aku to podłącz i sprawdź jakie masz ładowanie.
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-08-28, 10:12   

woloo, kup i zamontuj woltomierz, będziesz miał diagnostykę cały czas np. https://pl.gearbest.com/other-motorcycle-accessories/pp_009596023187.html?wid=1433363&currency=PLN&vip=17567654
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-08-28, 15:50   

mike79 diagnostyka bieżąda diagnostyką. Ale teraz muszę moją Vstarkę jeszcze naprawić. Znalazłem opis jak zweryfikować alternator. Z gróbsza. Wtyczka do regulatora ma dwa rzędy po trzy piny. W jednym rzędzie są trzy białe kable z alternatora. Oporność pomiędzy nimi powina być 0,36 - 0,44 Oma i żadne z nich nie powinien mieć zwarcia do masy. U mnie jest OK. Zamówiłem wieęc regulator. Pochwalę się jak wszystko zacznie działać.

[ Dodano: 2019-08-31, 14:26 ]
No i udało się. Okazało się że stary regulator nie przestał ładować ale dawał za duże napięcie (18-20V). Zabił więc akumulator i spalił żarówkę lampy. Więc: nowy akumulator, nowy regulator, nowa żarówka. To było było na tyle strat. Po wymianie wszystko działa. Napięcie ładowania 14 - 14,5V. Muszę jeszcze rzeszywiście na przyszłość zaopatrzyć się we wskaźnik napięcia.
 
 
mike79 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 628
Skąd: Trójmiasto - Reda
Wysłany: 2019-09-02, 20:35   

woloo napisał/a:
mike79 diagnostyka bieżąda diagnostyką. Ale teraz muszę moją Vstarkę jeszcze naprawić.

Domyślam się lol lol ...no i gratuluje, wielu z nas przeżywało to samo, dlatego napisałem o woltomierzu ;D

PS u mnie zabił dwa aku w trasie...
_________________
Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin
 
 
chudy 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 54
Dołączył: 21 Gru 2015
Posty: 425
Skąd: kociewie
Wysłany: 2019-09-03, 09:37   

Można zakupić gniazda USB z woltomierzem, będzie wtedy 2 w 1 :)
_________________
„Kiedyś” to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu."
– Tim Ferriss
Był:
XVS 650

 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-09-08, 21:21   

chudy napisał/a:
Można zakupić gniazda USB z woltomierzem, będzie wtedy 2 w 1 :)


Też o tym myślałem. Ale większość takich dodatków jest ... po prostu brzydka. Chyba jednak coś takiego zakupię i zamontuję w mało widocznym miejscu lol
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group