YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek płynu "drain cock" xvs 1300
Autor Wiadomość
Sołtysik 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2019
Posty: 7
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 2019-08-12, 20:11   Wyciek płynu "drain cock" xvs 1300

Mam mały problem z delikatnym poceniem się korka spustowego pompy oleju/ paliwa ?. Taki srebrny element od spotu. Po dłuższej jeździe pokazuje się na nim dosłownie kropelka płynu chłodzącego. Na polskich forach nic nie znalazłem, a na amerykańskich każdy ma odmienne zdanie i nikt nie chce podać przyczyny. Generalnie po wyjęciu tego ustrojstwa z tego co wyczytałem wyleje się płyn chłodniczy i olej. Są tam dwa oringi które puszczają i pojawia się wyciek. Niestety znawcy z USA podają, że to oznacza uszkodzenie pompy... Czy ktoś przerabiał już ten temat i chciałby się podzielić jakimiś informacjami ?
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2019-08-12, 20:43   

fota
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Sołtysik 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2019
Posty: 7
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 2019-08-12, 20:58   

To ten element
Po przejechaniu jakichś 3000 km od wymiany oleju miałem na silniku od spodu plamę mniej więcej 5x5 cm w koło tego zaworu

coolant.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 97.04 KB

 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2019-08-12, 21:32   

Zapomnij, i ciesz się jazdą
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Sołtysik 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2019
Posty: 7
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 2019-08-12, 22:08   

Kamień z serca... dziękuję za odpowiedz spokojnej nocki życzę :browarek:

Tak swoją drogą czemu służy to ujście ? to jest jakiś zawór ciśnieniowy ?, nadmiarowy? na dniach zmieniłem ponownie olej z motula na yamalube ze względu na gorszą, głośniejszą prace przekładni, ale wraz ze zmianą oleju tym razem zmieniłem płyn chłodniczy. Poziomy oczywiście są w normie zarówno oleju w okienku jak i płynu w zbiorniczku, chłodnicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group