YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pekniety walek od kardana przy silniku
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-07-09, 23:12   

Bemol napisał/a:
Rozpoławialiśmy silnik (inaczej go nie wyjmiesz. Dobrze wiesz ) wiem ile to jest roboty.
toz to ująłem w zdaniu
Cytat:
Zdaję sobie sprawę z tego, że demontaż tego wałka to kosztowna sprawa, jeśli się samemu nie potrafi, lub brakuje odwago na samodzielny demontaż
bo to jest kupa roboty.

Szczerze mówiąc chyba sam bym się nie odważył rozpołowienia silnika motocyklowego.
Bemol napisał/a:
Reasumując, pomysł z linku z naniesionymi przez Ciebie poprawkami wydaje się być też słuszną koncepcją ;D

Ze zdjęć wywnioskowałem, że ta śruba ma tylko jedno zadanie do spełnienia - nie pozwolić na odkręcenia się nakrętki. To przecież ten klej na to nie pozwoli za cholerę, po to go stworzono, a autor podaje klej z wysokiej półki, więc po co tyle zachodu i na dodatek, może się to nie udać.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lech51 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 72
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 22
Skąd: Sztum
Wysłany: 2019-07-10, 15:29   

Witek 1965.Da się centralnie wywiercić otwór w wałku,ale trzeba sobie przedtem zrobić na tokarni mały przyrząd,a mianowicie.Dotoczyć tuleję która w miarę ciasno [bez luzu] wejdzie na frez, w tulei otwór na wiertło o długości około 5 do 7 cm jako prowadzenie Jeżeli to wszystko jest dobrze spasowane to niema bata że nie wyjdzie.Robiłem to kiedyś przy innym urządzeniu i się sprawdziło.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-07-10, 23:35   

Z takim przyrządem to jasne, że tak , ale ten kolo takiego przyrządu nie zastosował. Nadal nasuwa się pytanie - w jakim celu, wiercić i gwintować ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lech51 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 72
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 22
Skąd: Sztum
Wysłany: 2019-07-16, 11:35   

Ano w takim żeby nie wyciągać silnika ,i nie rozbierać całej przekładni .Bo nowy wałek również może pęknąć.Coś z tym wałkiem jest nie tak,bo dużo kolegów z tego forum[i nie tylko] miało ten sam problem.Jak narazie przejechałem około 500 km po tej mojej naprawie i działa.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-07-17, 13:20   

nowe wałki są już zmodyfikowane i mocniejsze. Średnica wzrosła o 2 mm o ile pamiętam, jak pisał jeden z kolegów na forum.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lech51 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 72
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 22
Skąd: Sztum
Wysłany: 2019-07-22, 08:41   

I to jest dobra wiadomość.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group