YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: ciecio
2019-05-14, 13:16
akumulator
Autor Wiadomość
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Posty: 1514
Skąd: warmia
Wysłany: 2019-05-14, 11:54   akumulator

Jaki polecacie aku do xv 1900?
Muszę wymienić niestety , jest od zakupu minimum 6 lat , a nie mogę doszukać info jaki powinien być : ile Ah , rozruch itd. Wymiary i położenie klem mam z autopsji - może ktoś coś poleci ? sprawdzony model , firmę?
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 42
Posty: 1259
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2019-05-14, 12:29   

Do XVS 1300 założyłem fabryczny czyli Yuasa
Kosztował ile kosztował, zaraz będzie tu dużo porad, każdy robi wg własnego portfela i uznania
_________________
Pozdrawiam Tomek
Gdzie jedziemy w najbliższy weekend ??


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Posty: 1514
Skąd: warmia
Wysłany: 2019-05-14, 14:05   

tqmeh napisał/a:
fabryczny czyli Yuasa


O key , a ile powinien mieć Ah "fabrycznie"? - za mało nie bardzo , za dużo nie doładowany..i się "wahom" jak ten baca :nie_wiem:
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
  
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5156
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2019-05-14, 14:16   

Do tego silnika nigdy nie będzie "za dużo" byle wymiary i klemy pasowaly, Yuasa to dobry wybór.
_________________
Bo droga jest celem
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 42
Posty: 1259
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2019-05-14, 15:24   

tygrys napisał/a:
a ile powinien mieć Ah "fabrycznie


Zobacz w instrukcji, nie znam Twojego motocykla
_________________
Pozdrawiam Tomek
Gdzie jedziemy w najbliższy weekend ??


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
shaq 



Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 43
Posty: 46
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2019-05-14, 15:31   

Instrukcja mówi: GT14B-4 12V 12.0Ah
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Posty: 3384
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2019-05-14, 19:09   

I taki jest fabrycznie
Yuasa YT14B-BS 12.6Ah 210A

u mnie wytrzymał od nowości 9 lat i jeszcze całkiem działał
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900
XL1000 Varadero

Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Posty: 14104
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2019-05-14, 19:17   

pyra napisał/a:
Do tego silnika nigdy nie będzie "za dużo"
natomiast już dla alternatora może być ;/ Nie można zakładać akumulatora o dowolnej pojemności. Wraz z zapotrzebowaniem na prąd pojazdu dostosowuje się akumulator i alternator. Co ci po potężnym akumulatorze, skoro alternator nie będzie w stanie go naładować ? co zresztą zauważył słusznie tygrys,
tygrys, Yuasa GT-14B4 to model akumulatora fabrycznie montowany w XV1900, jak zapodał shaq, . Podaj na PW adres mailowy to sprezentuję ci coś, co na pewno ci się przyda ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Posty: 1514
Skąd: warmia
Wysłany: 2019-05-14, 19:50   

I o to mi chodziło - piękne dzięki za rzeczową dyskusję , mam jasność co założyć , bo po inżynierach Yamahy nie będę "poprawiał". witek1965 zaraz zapodam maila.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5156
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2019-05-14, 19:51   

witek1965 napisał/a:
Nie można zakładać akumulatora o dowolnej pojemności.
miałem na myśli prąd rozruchowy :oops:
_________________
Bo droga jest celem
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Posty: 14104
Skąd: gdzieś z zadupia
Wysłany: 2019-05-14, 22:05   

To co innego, z tym że trzeba sie liczyc z krótszą eksploatacją.
Przy tych samych pojemnościach aku z większym prądem rozruchowym będzie krócej działał, przynajmniej w teorii. Wiec nie ma co przesadzać, jak jest 210 A to 10% więcej może być do przyjęcia, ale więcej to chyba nie ma większego sensu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1653
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2019-05-14, 22:30   

A u mnie prąd rozruchowy wg. instrukcji to 270A, choć do tej pory jest Yuasa 210 A.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
SATURIAN 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 19
Posty: 1071
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2019-05-15, 19:18   

Tylko yuasa , u mnie działał 10 lat . Tylko nie mam pewności , czy miejsca produkcji tego aku nie mają tu znaczenia . Robią go w kilku krajach .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Posty: 1447
Skąd: Zamość
Wysłany: 2019-05-15, 22:53   

Jeżeli chcesz dobry produkt, niezawodny to YUASA YT14B-BS - cena ok. 350 zł
Nic lepszego nie wymyślisz....
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Bienial 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 58
Posty: 503
Skąd: Łomża
Wysłany: 2019-05-16, 10:29   

Mogę tylko potwierdzić!
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta