YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-05-14, 09:21
DEMONTAŻ TYLNEGO KOŁA
Autor Wiadomość
GG 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 153
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-10-18, 10:39   

Po ostatnim ściąganiu koła, chłopaki poskładali, przejechałem 100km i słyszę szmery z tyłu.
Zastanawia mnie pozycja ośki:







Czy nie powinna być dłuższym bokiem prostokąta, prostopadle do gleby?
 
 
ksiezyc69 



Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 31
Skąd: KNURÓW
Wysłany: 2016-03-19, 08:29   wymiana lozyska

witam,tak jak w temacie zostalo wymienione lozysko w tylnim kole -i mam problem tego typu-ze opona obciera mi rame i jest na całym obwodzie opony slad-druga rzecz----przestrzen miedzy oponą a ramą nie ma nawet 1 centymetra luzu.Czy podczas zakladania kola mechanik nie zapomnial o tulejkach czy podkladkach tzw.dystanse? czy wogole sa takie przy kardanie-przy łancuchu tak .....dzieki za odpowiedz....
_________________
:)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-19, 14:26   

ksiezyc69, zmień mechanika. Źle złozył, zgubił :nie_wiem: ale na pewno jest źle i trzeba rozebrać i poprawić.
W zależności od typu motocykla, bo nie napisałeś jaki posiadasz, wygląda to tak :

tylne koło XVS 1100


i XVS 650

,
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2016-03-19, 18:01   

Witek ma rację zmień mechanika, jestem daleki od obrażania ale to jakiś cymbał. Jak mógł Ci oddać w ogóle taki motocykl. Podejrzewam że podczas demontaży wypadła mu tulejka w przypadku 1100 nr 19 na schemacie, a w przypadku 650 nr 20 na schemacie. Później sam nie wiedział gdzie ją włożyć, i pewnie wylądowała u niego w koszu.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
ksiezyc69 



Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 31
Skąd: KNURÓW
Wysłany: 2016-03-23, 18:42   

jaro napisał/a:
Witek ma rację zmień mechanika, jestem daleki od obrażania ale to jakiś cymbał. Jak mógł Ci oddać w ogóle taki motocykl. Podejrzewam że podczas demontaży wypadła mu tulejka w przypadku 1100 nr 19 na schemacie, a w przypadku 650 nr 20 na schemacie. Później sam nie wiedział gdzie ją włożyć, i pewnie wylądowała u niego w koszu.
siemka-wszystkie te elementy ktore sa na rysunku z 1100-podczas rozbiorki byly tam gdzie powinny----rozebralem tylnie kolo i sie okazalo ze mam wyjeb..... piaste po stronie zewnetrznej-łozysko wyslizgalo w bok piaste .Piasta ma cienkie scianki zeby cokolwiek stulejkowac-jest tam lozysko 47x17x14.....mam do wyboru-nadspawac alum-obróbke pozniej zrobic-tyle ze problem z dojsciem do tokarki ktora by to chycila w swoje macki-lub szukac felgi uzywki-bylem w kilku "renomowanych"warsztatach i nic rece rozkladaja-i nie maja czasu na zabawe z tym moim kolem....wkurwiony na maksa......radza jakies tam kleje,spawanie na zimno-ale sam siebie nie bede ciul...musze to jakos opanowac...znalazlem felge uzywke ale gosciu mi mowi ze ona bije w lewo prawo---nie pojade 300 km zeby ino se zrobic wycieczka.....dlatego wrzucilem temat-moze cos ktos kiedys tam doradzi.....pozdro czekam na odpowiedz....podam moj fon bo teraz to krucho zczasem zeby siedziec przy kompie 608426821.......ksiezyc
_________________
:)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-23, 18:56   

ksiezyc69, zarzuć fotką. Mechanik tego nie zauważył ?
ksiezyc69 napisał/a:
jest tam łożysko 47x17x14..
to akurat jest typowe łożysko 6303, niedrogie i łatwo dostępne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
ksiezyc69 



Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 31
Skąd: KNURÓW
Wysłany: 2016-03-23, 19:01   

witek1965 napisał/a:
ksiezyc69, zarzuć fotką. Mechanik tego nie zauważył ?
ksiezyc69 napisał/a:
jest tam łożysko 47x17x14..
to akurat jest typowe łożysko 6303, niedrogie i łatwo dostępne.
zgadza sie lozysko wchodzi i jest wyrobione a na lozysko przychodzi podkladka gumowa ze sruba dociskujaca luz lozyska w srodku jest gdzie okolo 1mm---1,5mm szukalem lozyska 45x17x12 jest takie ale zas problem zeby zrobic tako tulejka niema gdzie-brak fachowcow....wszyscy chyba wyemigrowali ha ha
_________________
:)
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2567
Skąd: PWL
Wysłany: 2016-03-23, 19:01   

Nic bym nie kombinował z wklejaniem, spawaniem itp. bo to KOŁO i kazda taka kombinacja może się źle skonczyć. Nie ma pewności, że taka naprawa będzie skuteczna i zapewni bezpieczeństwo. Jeżeli koło szprychowe szukaj używanej piasty, jeżeli alus ( nie masz w opisie modelu ) to całego koła.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-23, 21:50   

koła sa na lledrogo po 4 stówki. Ale alus wygląda paskudnie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
ksiezyc69 



Rocznik: 2003
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 31
Skąd: KNURÓW
Wysłany: 2016-03-25, 06:42   demontaz

dzieki koledzy juz mam problem rozwiazany-wykonanych tysiace telefonow-felga jest w dobrej cenie-dzieki za pomoc i WESOLYCH SWIAT.....
_________________
:)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-03-25, 07:30   

wesołych świąt. A przy okazji wrzuć zdjęcia tego "bałaganu" w piaście
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
rothar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 17
Skąd: londyn
Wysłany: 2019-02-26, 17:36   

zdjelem kolo zgodnie z instrukcja , ale za nic nie moze sie oddzielic dyfer od kola ciaglalem szarpalem na wszystkie strony - i ani drgne stukalem go gumowym mlotkiem i nic nie pomaga , jakies pomysly :(
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-02-26, 18:54   

to znaczy, że tam już chyba nie ma ani grama smaru i się zapiekło. Wlej przez szparę jakiegoś penetratora, niech postoi trochę i jeszcze raz spróbuj.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2019-02-26, 21:27   

Ja miałem trochę inny patent , ale dość często zmieniałem oponę tył i przy okazji zdejmowałem cały napęd by go nasmarować . Może dlatego pracował bezawaryjnie , a innym padał po niby 15 tys km
_________________

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2019-02-26, 21:31   

arekw711, stosuje ten sam patent co i TY, łącznie z kielichem i wieloklinem wału ;D ( tak to jest z tymi bezobsługowymi przekładniami :hahaha: )
ale jak rothar, ma już zapieczone, to co mu poradzisz ? Czasu się nie cofnie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2019-02-26, 22:06   

witek1965 tak jak mówisz i może dlatego nazywają się bezobsługowe , kto to wie , ale łańcuch to smarujesz co chwila i nikt nie narzeka :nie_wiem:
_________________

 
 
rothar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 17
Skąd: londyn
Wysłany: 2019-02-27, 15:13   

stal sie cod i kolo zeszlo , az sam nie wierze ze mi sie udalo . mialem poprzednio Virago i nigdy takich problemow nie bylo a motor mial 25 lat zamienilem na 10 letni i prosze :)
 
 
kamikazze2 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2004
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2019-03-04, 07:09   

Witam serdeczenie,

W zeszłym tygodniu robiłem serwis mojej Yamahy 1100 Custom. Po demontażu i montażu tylnego koła w celu wymiany opony nie daje mi spokoju jedna sprawa. Otóż po włożeniu tylnego koła mam szczelinę od prawej strony (widoczna na zdjeciu) Czy to jest normalne? Jak to wygląda u was?

[ Dodano: 2019-03-07, 12:49 ]
Czy jest ktoś na forum kto mógłby mi odpowiedzieć na powyższe pytanie?

@UP

IMG_20190303_141438.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 308.89 KB

IMG_20190303_141432.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 371.84 KB

IMG_20190303_141412.jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 356.85 KB

 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 60
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2021-04-11, 19:49   

napiszę tutaj ,żeby nie dublować . Potrzebuję wymiary tey tuleii :
Dodam jeszcze ,że drago to 1100

t_dystans2_148.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 33.09 KB

_________________
serwisy to zło!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group