YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Yamaha XVS V-Star Midnight Custom 1właściciel Drag-Star A2
Autor Wiadomość
wolf 



Rocznik: 2006
Wiek: 39
Posty: 470
Skąd: zadupie w CK
  Wysłany: 2019-01-10, 16:51   Yamaha XVS V-Star Midnight Custom 1właściciel Drag-Star A2

Witam, ma na sprzedaż motocykl marki Yamaha XVS 650 V-Star z 2006 roku, w jedynej słusznej, czarnej wersji Midnight Custom. Jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce od 9 lat, ma bardzo mały oryginalny przebieg, około 12700 mil.
:strzala: Link do ogłoszenia ze zdjęciami :koksik:
Zawsze była „moim oczkiem w głowie”, „dbałem i chuchałem” jak tylko mogłem inwestując w najlepsze dodatki i części eksploatacyjne. Sprzedaje ją, tylko ze względu na przesiadkę na większy motocykl.
Moja „Jadzka” jest bogato ubrana w dobre jakościowo dodatki o ogólnej wartości powyżej 6000 złotych. Ubrałem ją tak aby stworzyć fajnie wyglądającego customowego choppera, przystosowanego do turystyki we dwoje.
Dla „mało spostrzegawczych” wymienię w co ją doposażyłem;
- Podesty kierowcy, oparcie dla pasażera - oryginały Yamahy,
- Podesty pasażera z nierdzewki,
- Szyba z okuciami z nierdzewki, wykonana na moje specjalne zamówienie, wg wzoru z wersji Silverado ale z mocowaniami do lag, pasującymi do Customa i nalepką wykonaną wg mojego pomysłu,
- Gmole przednie z nierdzewki, z podestami dla nóg, podpory pod sakwy z podestami, bagażnik z nierdzewki – wszystko od „Sępioła” z Iłży (najdroższe i najlepsze jakościowo części),
- Sakwy z prawdziwej grubej skóry z ćwiekami, zamykane na kluczyk z firmy Terys (mam 2 kluczyki),
- Skórzany krawat na zbiornik paliwa z ćwiekami, włoskiej firmy Ledrie,
- Dodatkowe siedzenie dla pasażera z wersji Classic z przerobionym mocowaniem pod Customa i z dorobionymi otworami w skórze tak aby pasowało do siedzenia kierowcy (dodaję w gratisie oryginalne siedzenie pasażera, pięknie wyglądający tzw. naleśnik ;) ale jeśli jeździsz z pasażerką, to wierz mi, będzie Ci dozgonnie wdzięczna za to dodatkowe siedzenie. Na ostatnim zdjęciu widać - „naleśnik”),
- Chromowane: nakładka tylnej lampy, pokrywka z orłem zbiorniczka płynu hamulcowego (mam też oryginalną czarną pokrywkę), nakładki kierunkowskazów, czaszka na filtr powietrza – wszystko z firmy Higwey Hawk,
- Chromowana osłona wału kardana z czaszką z firmy RoadStyler,
- Termometr temperatury oleju (w korku), mam też oryginalny korek,
- Dodatkowy „chlapacz” przedniego błotnika wraz z okuciami z nierdzewki wykonane na moje specjalne zamówienie,
- Lusterka z orłami,
- Skórzany pojemnik z ćwiekami, na napój,
- Akcesoryjna europejska przednia lampa z gładkim szkłem i daszkiem oraz światłem postojowym, która świeci lepiej niż oryginał i wg europejskich standardów, oprócz tego zostały odłączone świecące kierunki aby nie było problemów na przeglądach,
- Gniazdo zapalniczki zamontowane pod bakiem.
- Wprowadziłem też modyfikację oryginalnych tłumików, które zostały pozbawione ostatniej tylnej ścianki, dzięki czemu motocykl zaczął fajnie gadać a ja zacząłem być widoczny przez „puszkarzy” na drodze, jednocześnie na trasie jest cichy i nie męczy uszu, żaden diagnosta nie doczepi się na przeglądzie bo tłumik jest seryjny z homologacją i jest dobrym kompromisem pomiędzy cichością a hałasem.
W motocyklu wymieniałem przednią oponę na Pirelli Route 66. Tylna opona jest jeszcze fabryczna, z dużą ilością bieżnika co świadczy o oryginalności małego przebiegu, potwierdza to też stan motocykla oraz udokumentowana ciekawa historia moich wyjazdów, na moim kanale na „YouTubie”. Wystarczy tam wejść i wpisać np. hasło „Wycieczka motocyklowa w Świętokrzyskie”.
Do motocykla mam 2 kluczyki i zestaw oryginalnych fabrycznych kluczy naprawczych a na większość rzeczy rachunki lub wymienione części do wglądu. Jestem osobą prywatną, nie wystawiam faktury.
Jadzka przygotowana do sezonu, co da zaoszczędzić czas i pieniądze nowemu nabywcy; świeżo wymieniony olej w silniku wraz z filtrem (Motul 5100 10W40), płyn hamulcowy, olej w tylnym dyfsze (+uszczelniacz i łożyska od kardana), zsynchronizowane gaźniki, nowy firmowy akumulator żelowy z paragonem i pełną 2-letnią gwarancją..
Świeże ubezpieczenie OC i przegląd, opłacone na cały rok.
Yamaha spełnia wymogi na kat. prawka A2
Jeśli szukasz sprawdzonego motocykla, dobrze wyposażonego, nie wymagającego absolutnie żadnych inwestycji, małym przebiegiem i interesującą , udokumentowaną historią, to zapraszam do kontaktu.
Nr vin; J Y A V M O 1 E 5 6 A O 9 1 9 7 8
LwG
_________________
Moje filmiki na Youtube
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta