YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek oleju - uszczelniacz na wale kardana przy silniku
Autor Wiadomość
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-10-03, 23:35   Wyciek oleju - uszczelniacz na wale kardana przy silniku

Witam

Od jakiegoś czasu zauważyłem że gdy zrobię postój podczas jazdy to zostawię kroplę czy dwie oleju - dzisiaj odkręciłem osłony i moim oczom ukazała się ulana gumowa osłona wału z zewnątrz jak i wewnątrz - myślę że to wina simmeringu na rurze wału wchodzącej do silnika

czy wymieniał może ktoś z was ten uszczelniacz (nr 8) ?? Jeżeli tak to proszę o podpowiedź i wskazówki bo to raczej przez niego cieknie chociaż kto wie......

t_parts_158.jpg
Plik ściągnięto 302 raz(y) 34.74 KB

DSC_1302.JPG
Plik ściągnięto 273 raz(y) 162.06 KB

DSC_1299.JPG
Plik ściągnięto 287 raz(y) 97.26 KB

_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2013-10-05, 11:43   

Nie koniecznie cieknie z tego uszczelniacza ja miałem podobny wyciek i ciekło mi z czujnika położenia biegu jałowego (taki plastikowy biały z kabelkiem) wymieniłem ten czujnik na nowy 105 zł w yamaszce komplet z zimeringiem i się uspokoiło. UWAGA: Jak będziesz chciał coś robić z tym czujnikiem to bardzo ostrożnie - to cholerstwo jest bardzo kruche i przykręcane na klej do śrub uważaj szczególnie przy dokręcaniu bo pęka.

gery73
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
Gordo 



Rocznik: 2001
Wiek: 40
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 31
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-10-06, 10:47   

Leonn, wytrzyj sobie dokładnie obudowę silnika i okolice tego simmeringu, pojeździj trochę i zobacz dokładnie gdzie jest wyciek. Umie na przykład puścił oring ( schemat nr 7 ), a wyglądało tak samo jak u Ciebie. Oring wymieniałem sam, wieć jak coś to mogę opisać co i jak.
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2018-11-14, 22:32   

Witajcie odświeżam temat Czy napisze ktoś jakieś wskazówki odnośnie wymiany simeringu numer 8 i oringu nr 7 mam zdjęte koło wyciągnięty wał ale nie wiem jak się dostać i co jeszcze odkręcić żeby dostać się do tych uszczelniaczy.
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group