YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydłużenie przednich amorów w Drag Star VHS 125
Autor Wiadomość
AndrzejK 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 17
Skąd: Paczków
Wysłany: 2018-09-20, 23:45   Wydłużenie przednich amorów w Drag Star VHS 125

Model: DS 125
Rocznik: 2000
Posty: 6
Skąd: Paczków


Wysłany: Dzisiaj 0:35 Wydłużenie przednich amorów
Tak jak planowałem kiedyś-dzisiaj dokonałem wydłużenia przednich amortyzatorów o 8cm.Wszystkie elementy wykonane są z nierdzewki.Korek z aluminium został wykręcony, a na to miejsce wykonana tuleja z gwintem o wysokości 8cm na klucz 19. Między dolną a górną półką z siłownika chromowanego o fi 45 mm o wysokości 139mm i roztoczeniu na 35,1mm włożona ta tuleja chromowana.( między dolną a górną półką )Po pierwsze wzmacnia dokonaną przeróbkę,a po drugie wizualnie lepiej to wygląda.Po podniesieniu przodu występują 3 problemy.1-wszy już wyeliminowałem prowadząc inaczej przewód hamulcowy.2-gi - należy wymienić pancerz linki szybkościomierza na 1100mm ( allegro 24+ wysyłka ) 3-ci reflektor,można próbować wkrętami w lampie obniżyć snop światła.Zdecyduję się rozpiłować w mocowaniu lampy na tak zwaną fasolkę.
To na razie tyle w tym temacie.
Fotki dokonanej przeróbki na e-maila.
mój e-mail andrzejk8@poczta.fm

Pozdrawiam
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-09-21, 07:48   

Często spotykana przeróbka z lat osiemdziesiątych... Nawiasem mówiąc... słaba...


Po pierwsze pogorszenie sterowności. Po drugie dodana tuleja nic nie wzmacnia. Po trzecie - przedłużenia tylko wkręcone ? (????) Po czwarte - pozdrawiam.



Ps. Jak zamierzasz na tym jeździć to sprawdzaj śruby w półkach bardzo często...
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
AndrzejK 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 17
Skąd: Paczków
Wysłany: 2018-09-21, 10:43   

F.I.P. Berek napisał:

Po pierwsze pogorszenie sterowności. Po drugie dodana tuleja nic nie wzmacnia. Po trzecie - przedłużenia tylko wkręcone ? (????) Po czwarte - pozdrawiam.


Zauważyłem minimalne prawie nie odczuwalne pogorszenie sterowności.Jeżeli to tak pogarsza jazdę,to co można powiedzieć o super długich lagach ( 1 metr przedniego koła od kierownicy? którzy tak sobie budują swoje motocykle)

Dodana tuleja nic nie wzmacnia?-Przecież nowy dłuższy korek z gwintem jest zamocowany
między dolną a górną półką dwoma imbusami- jakim sposobem może się to odkręcać?.Dodatkowo jest chronione właśnie tą tuleją.Przy okazji średnica
45mm chromowana z siłownika hydraulicznego bardzo korzystnie wpływa na wygląd przedniego zawieszenia.



po piąte też pozdrawiam!

Ps. Tak chciałem, tak mam. a innym..........
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3062
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2018-09-21, 10:45   

AndrzejK napisał/a:
Fotki dokonanej przeróbki na e-maila.

A dlaczego nie TU ?? :nie_wiem:
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
AndrzejK 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 17
Skąd: Paczków
Wysłany: 2018-09-21, 10:51   

Dlatego że już znalazł się krytykant tego rozwiązania.Tak jak wcześniej pisałem tylko na prywatnego e-maila.Mój podałem wcześniej
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3062
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2018-09-21, 11:24   

AndrzejK napisał/a:
już znalazł się krytykant tego rozwiązania
Co się przejmujesz. Tu większość to krytykanci. Zaraz znajdzie się jeszcze kilku. Ten model tak ma ! ;p
Ja np. już Cię krytykuję że nie chcesz ujawnić na zdjęciach swego "wyrobu". A jak pokażesz to Cię skrytykuję że zrobiłeś złe ujecia, że niewyraźne itd. Nie ma jak okazja do bezinteresownej krytyki. ;D
Ale Tu trzeba być mocnym :x
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-09-21, 13:25   

Krytyka,krytyką ;/ ale tu o życie - Twoje życie - chodzi.
_________________
Bo droga jest celem
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-09-21, 16:42   

Hehe...

Chłopcze drogi...
Że sterowność gorsza to poczujesz jak pojeździsz.

Dodana rurka między półkami nic nie wzmacnia bo tam nie występuje moment gnący (jeśli wiesz o czym mówię).

Przy zmianach konstrukcyjnych nie stosuje się rozwiązań tego typu (wkręcona przedłużka zabezpieczona imbusem) - inaczej aftermarket byłby pełen ofert "chopper conversion kit" jak Twoja. A dlaczego to się zastanów, albo poczytaj.


Motocykle buduję od 30 lat. Temat długich zawieszeń przerabiałem dawno temu ( 1,5 m na wahaczu pchanym). W jednym ze swoich motocykli mam dłuższy przód na teleskopie - robiony "niestety" inaczej niż Twój (i do ramy budowanej od podstaw, z innym kątem główki niż w oryginale). Dużo można jak się wie jak.

[ Dodano: 2018-09-22, 10:06 ]
Dodam jeszcze, że w razie W (wypadek,kolizja) wprowadzone zmiany i modyfikacje pojazdu (bez odpowiednich certyfikatów) stanowią podstawę do niewypłacenia odszkodowania lub obarczenie odpowiedzialnością ze względu na stan pojazdu nie spełniający wymogów bezpieczeństwa.

Uprzedzając pytania lub domysły - przebudowane przeze mnie motocykle uzyskały pozytywną opinię biura rzeczoznawców ( dokument z opisem zmian konstrukcyjnych).
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1802
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-09-24, 20:15   

AndrzejK napisał/a:
Dlatego że już znalazł się krytykant tego rozwiązania.Tak jak wcześniej pisałem tylko na prywatnego e-maila.Mój podałem wcześniej


hmm "ciekawe" podejście .
Czyli:
- zdjęć nie pokażę bo mogą się nie spodobać
- proszę nie krytykować, nie dzielić się swoimi doświadczeniami jeśli nie potwierdzą mojego zdania

Niestety Twoje podejście jest dziecinne. Opowiadanie o modyfikacji motocykla bez zdjęć jest bez sensu. Na maila możemy wysyłać prywatne informacje. Jeśli dzielisz się modyfikacją na forum to jest ona skierowana do wszystkich !
Forum to wymiana doświadczeń, poznawanie opinii innych. Nie zawsze zgodnych z tym co sami prezentujemy. Motocykl przy złych modyfikacjach może zabić Ciebie i innych ! A więc dobrze posłuchać doświadczonych kolegów i porozmawiać merytorycznie. Na wstępie nazywać kogoś krytykantem nie wróży nic dobrego...

[ Dodano: 2018-09-24, 21:17 ]
OldDiver napisał/a:
Tu większość to krytykanci


Nie przesadzasz trochę ?
_________________
Hipis
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-09-25, 01:20   

robert_p napisał/a:
Nie przesadzasz trochę ?
przesadza, ale On tak ma ;D
co do kolegi AndrzejK, nie chce się wypowiadać, nie ma sensu po takim wejściu :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
AndrzejK 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 17
Skąd: Paczków
Wysłany: 2018-09-25, 10:52   

No niestety moja pomyłka.tuleja zdemontowana.Powrót do oryginału.Temat uważam za zamknięty.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-09-25, 12:39   

a jakieś "sorry F.I.P. Berek, , miałeś rację" dzięki za wytknięcie błędu.
Może właśnie przez to jego "krytykanctwo" zawdzięczasz mu swoje zdrowie i życie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1802
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-09-25, 13:24   

witek1965 napisał/a:
a jakieś "sorry F.I.P. Berek, , miałeś rację" dzięki za wytknięcie błędu.
Może właśnie przez to jego "krytykanctwo" zawdzięczasz mu swoje zdrowie i życie.


Nie chciałem już nic pisać ale skoro Witek zacząłeś :) ... w innych wątkach koledzy z forum na zapytania Andrzeja odpowiadali i też nie dostali żadnej zwrotnej odpowiedzi, choćby skromnego dziękuję...
_________________
Hipis
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-09-26, 01:25   

co poradzisz ;/ , może on myśli, że to encyklopedia, on pyta, a bot odpowiada :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group