YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
WYMIANA OLEJU W AMORTYZATORACH ORAZ WYMIANA USZCZELNIACZY .
Autor Wiadomość
tomboj 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 3036
Skąd: Bełżyce (LUB)
Wysłany: 2017-06-09, 17:30   

Mam nadzieję, że dobrze wszystko w środku wypłukałeś. :)
_________________

 
 
Gepard 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 02 Maj 2017
Posty: 20
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2017-06-09, 18:35   

Wydaje mi się że dobrze wypłukałem nawet ile się dało to powycierałem :-) A teraz płukam się od środka browarkiem bo dzisiaj już nigdzie nie jadę :-)
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-06-09, 20:22   

Bardzo dobrze,że nie udało ci się wykręcić tych śrub. Zaoszczędziłeś sobie dużo niepotrzebnej roboty. To nie są śruby spustowe. One łączą goleń z lagą.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-07-07, 10:58   

Witam. Podłączę się do tematu.
Wczoraj wymieniłem uszczelniacze przedniego zawieszenia w XV1900 - lecz po wymianie napotkałem problem a mianowicie po skręceniu wszystkiego bolec blokady kierownicy nie trafia w otwór w ramie - brakuje jakies 1,5mm przez co nie da się zablokować kierownicy- rozkręciłem jeszcze raz motocykl żeby poluzować górne śruby trzymające golenie i dokręcić górną półkę lecz półka ani drgnie. Blokada nadal jest za wysoko względem otworu - dlaczego tak się dzieje a wcześniej wszystko było dobrze

Jedyną zmianę jaką dokonałem to przełożenie podkładki dolnej osłony - wcześniej była założona pod półką czyli położona na dolnej osłonie a teraz ułożona jest na półce pod nakrętkami dolnej osłony goleni tak jak widziałem na instrukcji (nr 40) i na nią przychodzi gumowy pierścień nr 42

dodatkowo zapytam czy nakrętki goleni powinny licować z półką ? bo u mnie brakuje jakieś 3,5 mm tak jak na zdjęciu - tak było skręcone wcześniej to nie zmieniałem położenia

xv2.jpg
Plik ściągnięto 50 raz(y) 59.15 KB

xv.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 211.34 KB

_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2017-07-07, 11:22   

Leonn napisał/a:
Witam. Podłączę się do tematu.
Wczoraj wymieniłem uszczelniacze przedniego zawieszenia w XV1900 - lecz po wymianie napotkałem problem a mianowicie po skręceniu wszystkiego bolec blokady kierownicy nie trafia w otwór w ramie - brakuje jakies 1,5mm przez co nie da się zablokować kierownicy- rozkręciłem jeszcze raz motocykl żeby poluzować górne śruby trzymające golenie i dokręcić górną półkę lecz półka ani drgnie. Blokada nadal jest za wysoko względem otworu - dlaczego tak się dzieje a wcześniej wszystko było dobrze

Jedyną zmianę jaką dokonałem to przełożenie podkładki dolnej osłony - wcześniej była założona pod półką czyli położona na dolnej osłonie a teraz ułożona jest na półce pod nakrętkami dolnej osłony goleni tak jak widziałem na instrukcji (nr 40) i na nią przychodzi gumowy pierścień nr 42

dodatkowo zapytam czy nakrętki goleni powinny licować z półką ? bo u mnie brakuje jakieś 3,5 mm tak jak na zdjęciu - tak było skręcone wcześniej to nie zmieniałem położenia

Są za głęboko osadzone. Coś Ci nie gra w odległości półki górnej od dolnej. Tak na oko ;)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-07-07, 15:40   

Chyba coś sobie przypominam..... na elemencie nr 5 poniższego rysunku bezpośrednio pod półką górną mam taki pierścień gumowy wyglądający jak podkładka grubości gdzieś 3-4 mm może to ona powoduje te niedociągnięcia bo widzę że na schemacie jej nie ma. Za to pod nakrętką nr 7 nie mam żadnej podkładki a czy możliwe że pod tą nakrętką stosuje się gumową podkładkę?? Chyba znów czeka mnie rozbieranie w takim razie chociaż wcześniej wszystko było skręcone z tą gumową podkładką i blokada działała.

xv3.jpg
Plik ściągnięto 38 raz(y) 70.47 KB

_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
Matthletic 


Model: DS 125
Rocznik: 2000
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-06, 14:31   

Jestem po wymianie oleju i uszczelniaczy w lagach. Wszystko mam już zamontowane, ale jeden lag jest wyżej od drugiego o 1mm. Czy to coś poważnego? Popuścić wszystkie śruby łącznie z ośką koła, ustawić lagi i dopiero skręcić?
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-08-07, 07:12   

Wystarczy poluzować śruby w półkach i ustawić lagę.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
sliwadamian 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2018-04-09, 21:08   

Panowie,
plastik na samym dole lagi- bialo kremowy, tloczek powinien w nim swobodnie chodzic góra doł ?
w moim przypadku tloczek przez niego nie przechodzi i nie sprzezyna z tuleja wystaja okolo 20 cm ponad lage , nie moge tego scisnac :/


Untitled.png
Plik ściągnięto 9492 raz(y) 152.18 KB

 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2018-04-10, 07:25   

Plastik na końcu się nie porusza po a co do sprężyny nie pamiętam ile wystaje ale pamiętam że nigdzie siły do złożenia nie używałem - sprężyna na pewno za dużo wystaje - na pewno dobrze zapamiętałeś jak rozkładałeś??

Przy składaniu reszty tj. osłony, podkładki, półka itd pamiętaj o kolejności ja pomyliłem nie z tej strony założyłem dużą podkładkę osłony lagi i później rozbierałem jeszcze raz bo blokada kierownicy nie trafiała o 1 mm w otwór.

W tym motocyklu wszystko pasuje jak w zegarku i składanie czegokolwiek nie wymaga używania zbytnio siły
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
szymek 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2002
Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 6
Skąd: zachpom.
Wysłany: 2018-09-02, 13:11   

W kwestii ilości oleju skorzystałem ze stronki poleconej mi w serwisie i również ją polecam:
https://www.dobierz-olej....ycle&m=78&d=639
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-09-02, 15:08   

szymek napisał/a:
W kwestii ilości oleju skorzystałem ze stronki poleconej mi w serwisie i również ją polecam:
https://www.dobierz-olej....ycle&m=78&d=639

Jesteś pracownikiem, czy na umowę zlecenie ?
Yamaha zaleca do Vanture 1300 po 2000rp do widelca 5W, na jakiej podstawie sugerujecie (Motule) 10W ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-09-03, 20:49   

Jacek6, w przypadku XVS 1100 i XVS 650 zgadza się dobrany olej z rekomendacją producenta, może zwykła pomyłka w przypadku Ventury ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-09-03, 21:05   

witek1965 napisał/a:
Jacek6, w przypadku XVS 1100 i XVS 650 zgadza się dobrany olej z rekomendacją producenta, może zwykła pomyłka w przypadku Ventury ?

Witek, może pytanie było do kogoś innego i ten ktoś nie potrzebuje adwokata ?
 
 
rothar 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 17
Skąd: londyn
Wysłany: 2018-09-09, 14:20   

mam problem po skreceniu wszystkiego razem , juz z zalozonym uszcelniaczem caly amortyzator nawet nie drgnie a powinien sie przeciez ruszac - wyglada na ro ze ta plastikowa koncowka- na zdjeciu jakos sie blokuje w srodku i nie wiem co dalej mam robic

lagi.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 52.36 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group