YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
RATUJCIE KOREK WLEWU PALIWA
Autor Wiadomość
JOKER 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1304
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-07-12, 22:55   

Ronin trochę ta instrukcja niedopracowana, pkt ostatni jest, ale brak pkt pierwszego "otwieramy pifko" lol lol
_________________
To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem

 
 
Ronin 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 41
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 517
Skąd:
Wysłany: 2013-07-12, 23:34   

wybacz ;D ;D ;D to się więcej nie powtórzy ;D ;D ;D
_________________
-Lepiej umrzeć stojąc , niż klęcząc na kolanach żyć-

" W życiu piękne są tylko chwile..." - R. Riedel
 
 
Michael 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-10, 16:02   

Czytając tematy na forum trafiłem na ten. Zaraz poleciałem do garażu, wyjmuję korek wlewu paliwa i ... jednej śrubki już nie ma, druga luźno ale się jeszcze trzyma. Nie wiem czy jest sens abym szukał tą jedną śrubkę w baku... kupię nowe i skręcę z jakimś klejem do śrubek.

Dzięki ! :-)
_________________
Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.

 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2014-02-10, 20:39   

Michael napisał/a:
kupię nowe i skręcę z jakimś klejem do śrubek

Posmaruj je loctitem czeronym, ja tak zrobiłem i było OK.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-02-10, 20:41   

miki napisał/a:
Posmaruj je loctitem czeronym
dożywotnia gwarancja, że się nie rozkręci. 100%
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Michael 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-11, 09:12   

Ano właśnie zapobiegawczo chcę mieć możliwość późniejszego odkręcenia... w razie gdyby, nie wiem - mechanizm się zepsuł, jakaś sprężynka pękła, coby można było naprawić....

Wczoraj kupiłem w Casto śrubki, ale nie z płaskim łebkiem tylko z klinowym (stożkowym), skręciłem, łepek stożkiem wszedł w otwory w korku i właśnie ten łepek tak jakby zaklinował się w otworach. Mam wrażenie że wytrzyma.

Pozdro
_________________
Lepiej kijek obcinkować niźli potem pogrubasić.

 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-11, 10:50   

Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1803
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2014-02-11, 11:42   

remol71 napisał/a:
Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze.


Spróbuj tutaj na zdjęciach ma .
http://www.allegromat.pl/aukcja153638
_________________
Hipis
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2014-02-11, 17:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ferdek125 


Rocznik: 2006
Wiek: 63
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-02-22, 12:58   

robert_p napisał/a:
remol71 napisał/a:
Gdzie można kupić korek paliwa do XVS 650 i ile kosztuje ? Nie mogę trafić w sieci, obawiam się, że zostaje serwis Yamahy za koszmarne pieniądze.


Spróbuj tutaj na zdjęciach ma .
http://www.allegromat.pl/aukcja153638

Witam mi pomógł Etek z forum w tamtym roku kosztowalo mnie to 550 zł za nowy korek ale był nowy nie smigany w serwisie proponowano 630 , tak wiec polecam zapytac Etka
Pozdrawiam Janusz
_________________
janusz
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1856
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-22, 14:10   

Pytałem wczoraj w sklepie Yamahy. Oryginalny XVS650 Custom 700 pln :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Jacko 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 26
Skąd: Poznań/Czarnków
Wysłany: 2017-08-08, 16:28   

Kur..... nie przeczytałem wcześniej tego wątku i... dzisiaj odfrunął :(
Znalazłem cały mechanizm zamka, śrubki, dekielek oprócz kurde tego mechanizmu sprężynowego.

Ktoś coś o korku?

[ Dodano: 2017-08-31, 12:32 ]
Dla potomności.
Zamówiłem u chińczyków
Kod:
https://pl.aliexpress.com/item/Motorcycles-Fuel-Gas-Tank-Cover-Locks-For-Yamaha-Drag-Star-XVS-950-2009-2016-XVS-1100/32825257375.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Hi4yJB

szedł sobie koreczek dwa tygodnie, wczoraj odebrałem, nie mogę się do niczego przyczepić, jest naprawdę dobrze wykonany! i co najlepsze. Kosztował nie całe 100zł.
 
 
Zykfyr 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 47
Skąd: Kraków
  Wysłany: 2018-05-14, 20:18   

No i niestety...
Wczoraj w połowie trasy połowa korka wpadła do baku a druga połowa na szczęście nie odfrunęła także w teorii jestem w posiadaniu wszystkich elementów, dzisiaj wziąłem się za wyciąganie elementów ze środka - udało się wyłowić ich całkiem sporo (nawet parę nie przyciąganych przez magnes ale dzięki zakleszczeniu się w inne są na powierzchni) niestety jestem przekonany, że w baku zostało coś czego magnesem już nie da rady wyciągnąć ale może przy odpowiednim przechyle motocykla (dziobem w dół) jest to do zrobienia chwytakiem pazurkowym..

Na chwilę obecną bardzo by mi zależało na instrukcji jak to złożyć wszystko do kupy (przy okazji wyjdzie czego mi brakuje), niestety zdjęcia w starym poście Ronina zawierającym "instrukcje" wygasły , mógł by ktoś w jakikolwiek sposób poratować?

Z góry dziękuje

Ps. gdyby nie udało się odzyskać tych części a nie chciałbym zdejmować baku to czy mógłbyć wykorzystać elementy z tych korków (wyglądają identycznie jak ten u mnie a pochodzą z innych modeli) zakłądam , że to tem sam model :
http://allegro.pl/korek-w...04.html#thumb/2 albo http://allegro.pl/korek-w...47.html#thumb/2
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-05-14, 20:56   

Kawa ma taki sam korek wlewu jak Yama ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-05-14, 21:32   

Zykfyr napisał/a:
a nie chciałbym zdejmować baku
a w czym problem ? 10 minut i jest na wierzchu. Nie rozumiem jak ludzie potrafią sobie utrudnić życie, :nie_wiem: zdemontowanie zbiornika jest proste jak budowa cepa, a jak jest zdemontowany to wydobędzie się z niego wszystko co nim jest ;p
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1941
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2018-05-14, 23:04   

Zykfyr, miałem to samo. Zdejmij bak, wywal resztę części a zobaczysz jak proste jest złożenie korka. Ja złożyłem go bez sprężyny dociskowej i dalej działał.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
JARECKI 68 


Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 81
Skąd: BRODNICA
Wysłany: 2018-05-15, 18:18   

Mnie niedawno,nie wiem jakim cudem wypadła ta blaszka która zasłania dziurkę na kluczyk..za żadne skarby nie mogę jej wcisnąć z powrotem na miejsce.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-05-15, 20:29   

mnie niestety się ona złamała. Korek spadł na glebę i po wszystkiemu :beczy:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Zykfyr 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 47
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-15, 20:32   

Dobra i wjechaliście mi na ambicje , także bak zdjęty , paliwo spuszczone i wszystko co było w środku wyczepane ^^ (okazało się , że tylko 1 elementu nie udało się wyłowić wcześniej) także przed sobą powinienem mieć komplet elementów a teraz będę się doktoryzował co i gdzie wchodzi, gdyby ktoś jednak był w posiadaniu 'jakies instrukcji' składania to będe wielce zobowiązany.
Pozdrawiam

Edit:
Misja zakończona sukcesem, tak jak Miron pisał, mając wszystkie elementy jest to po prostu banalne i nie idzie się za bardzo pomylić :)

Zastanawiam się tylko czy wklejać śrubki na czerwonym czy na przykład niebieskim kleju (w razie gdyby np. sprężynka padła czy coś w środku i by pasowało rozkręcić kiedyś korek).
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-05-15, 21:44   

niebieskim.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tino2003 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2012
Wiek: 50
Dołączył: 28 Sie 2018
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-06-04, 12:11   

Panowie, ten element korka w którym są sprężynki i odpowiada on za blokowanie kluczykiem. On nie jest z metalu i czy udało się komuś wyłowić go jakimś chwytakiem bez odkręcania baku?
Wszystkie chyba sprężynki już mam, jedynie ta duża część no i mała kuleczka, ale ją pewnie można odpuścić.
_________________
Yamaha Drag Star 1100 '05
Honda GL1800 '01
Honda GL1800 '12
droga jest celem... Freedom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group