YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana klockow hamulcowych XVS 1300 - tyl
Autor Wiadomość
kujawiak 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2008
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1066
Skąd: Kujawy
Wysłany: 2018-05-11, 07:53   Wymiana klockow hamulcowych XVS 1300 - tyl

Witam,
W zwiazku z tym, ze szukajka mi nie pomogla a i na Youtube tez nie znalazlem, podziele sie z kolezenstwem doswiadczeniem wymiany tylnich klockow hamulcowych w moim moto.
Poniewaz mechanikiem nie jestem wiec narobilem sobie klopotu.

Zaczalem od ...telefonu do przyjaciela :) Pozniej otworzylem serwisowke w/g ktorej zdjecie zacisku to odkrecenie dwoch srubek - mnie sie nie udalo - ta zewnetrzna odkrecila sie tylko polowicznie.





Aby ulatwic sobie dojscie zdemontowalem sakwe i odkrecilem koncowke rury wydechowej wraz z listwa do ktorej jest mocowana- poszlo latwo gdyz dzien wczesniej potraktowalem WD40.
Poluzowalem tylnia os na tyle aby zacisk hamulcowy mozna bylo wyjac - tym sposobem mam latwy dostep do okladzin ale mam do ustawienia napiecie pasa i liniowosc kola tylniego! :)




Sama wymiana okladzin to juz nie problem zamek zacisku sie latwo otwiera po poluzowaniu jednej - tej zewnetrznej i wykreceniu sruby wew. Aby zacisk z nowymi okladzinami z powrotem umiescic na tarczy musialem wcisnac tloczek po poluzowaniu srobki odpowietrzajacej, troche plynu sie wylalo ale powietrza do systemu nie wpuscilem. Pozniej dolalem DOT4 do zbiorniczka. Ktory jest niezle ukryty i dolewka tylko strzykawka pomogla.
Uff, mechanikowi zajeloby to chwile ale kurna wszyscy byli zajeci!
_________________
"To our Wives and Sweethearts (may they never meet)"
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 744
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2018-05-11, 09:59   

brawo Ty !
 
 
Tytus 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 51
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 745
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-05-11, 10:50   

Tak zapytam bo mnie to czeka. Bez poluzowania koła się nie dało. Kurcze nie mam podnośnika a myślałem że to nie jest taki problem z tą wymianą. Trochę Mnie postraszyłeś przyznam ;)
_________________
"Nigdy nie trzymaj się wyniośle,
coś z mrówki miej, nie pawia,
a jeśli kto ma uszy ośle,
to z nim się nie umawiaj."
K.I.G.
 
 
kujawiak 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2008
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1066
Skąd: Kujawy
Wysłany: 2018-05-11, 12:17   

W/g serwisowki zdjecie zacisku powinno byc bezproblemowe po wykreceniu dwoch srub. Podnosnik niepotrzebny. W moim przypadku ta zewnetrzna sruba odkrecila sie do oporu ktory balem sie zlamac aby jej nie ukrecic. Prawa wewnetrzna sruba sie odkrecila.
Nie czekaj za dlugo z wymiana okladzin moje zdarlem do zera a wydawalo mi sie, ze jeszcze pojezdze...
_________________
"To our Wives and Sweethearts (may they never meet)"
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4424
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-05-12, 06:31   

Tytus, podjedź do Pilchowic. Tam ci wymienią. :czoper:
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group