Zwiększenie mocy - przerobienie filtra - mod |
Autor |
Wiadomość |
rybak68
Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 87 Skąd: okolice Biecza
|
Wysłany: 2017-09-12, 21:43
|
|
|
Po długim zastanawianiu i ja dołączyłem do grona modyfikatorów.Części kupowałem w Polsce,AIS wycięty,wydech wiercony.Roboty dla laika 4 godziny.Wrażenia z jazdy bezcenne,lepsze przyspieszenie,lepsza elastyczność,i najważniejsze żadnych strzałów w wydech.Gorąco polecam zastanawiającym się. |
|
|
|
|
RAV
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49 Dołączył: 02 Lut 2016 Posty: 9 Skąd: Lesznowola
|
Wysłany: 2017-11-08, 23:50
|
|
|
Hej. Gdzie kupiłeś w Polsce? Podasz link. Linki od SS Custom Cycle wygasły. |
_________________ RAV |
|
|
|
|
rybak68
Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 87 Skąd: okolice Biecza
|
Wysłany: 2017-11-09, 18:48
|
|
|
Linki do stron już wykasowałem.Pamiętam tylko nazwy sprzedawców.Filtry KN-taniefiltry.pl ,filtr odmy-znany portal aukcyjny ,dysze pilot-Larsson ,dysze main-motoakcesoria ,wężyk do odmy sklep motoryzacyjny.Jeśli to Ci pomorze w poszukiwaniu części to podpowiem że kupowałem poprzez znajomy warsztat wyszło taniej pomimo marży. |
|
|
|
|
RAV
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49 Dołączył: 02 Lut 2016 Posty: 9 Skąd: Lesznowola
|
Wysłany: 2017-11-14, 22:03
|
|
|
Ok. Dzięki |
_________________ RAV |
|
|
|
|
kubabe
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-13, 11:47
|
|
|
Panowie, ktoś się jeszcze bawił ostatnio w te mody? bo miałbym parę pytań..
Szczerze mówiąc to zachodzę w głowę skąd tu taki mały odzew, chyba temat umarł Ja od dwóch dni o niczym innym nie myślę. Chyba, że wszyscy mają już ten pod kit i nikt o tym nie gada tylko każdy robi |
|
|
|
|
spajk77
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 768 Skąd: Support 18 Poland
|
Wysłany: 2018-04-13, 16:33
|
|
|
kubabe napisał/a: | Panowie, ktoś się jeszcze bawił ostatnio w te mody? bo miałbym parę pytań..
Szczerze mówiąc to zachodzę w głowę skąd tu taki mały odzew, chyba temat umarł Ja od dwóch dni o niczym innym nie myślę. Chyba, że wszyscy mają już ten pod kit i nikt o tym nie gada tylko każdy robi |
stare prawo: chcesz miec wiecej mocy? zmien moto na wieksze
kity drogie, duzo zabawy a mocy wiecej tyle co kot naplakal... |
_________________ Support Your Local 18 |
|
|
|
|
kubabe
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-13, 22:43
|
|
|
no toś mię dobił.. zranił na wskroś.
a ja czytałem, że nawet 10 koni można uzyskać więc będę próbował na jakiś sprzęt typu ms1900 to mnie jeszcze nie stać. Poza tym uznałem, że jednak nie doceniałem draga, on ma naprawdę piękną linie tylko tej mocy czasami brak. |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-04-14, 09:18
|
|
|
Tyle koni po zmianie filtra i dysz Ci nie przybędzie, ale różnicę poczujesz. Jest znacznie więcej opcji na poprawę dynamiki, ale to prawda, że do najtańszych nie należą. Plusem w tej sytuacji jest to,że można je wprowadzać krok po kroku. Ja lubię modyfikacje , więc mimo, że kupiłem DS z założeniem, że nic w nim nie zmieniam to jakoś tak wyszło, że wyszło inaczej .
Kolejno: wydechy Roadburner, hypercharger, moduł Dyna 3000, sprzęgło Barnett - kevlar, cewki Dyna + kable/ fajki Thundervolt. Można jeszcze wrzucić pojedynczy gaźnik Mikuni HSR na króćcach KJS, a do 1100 zdaje się, że są tez ostre krzywki i kute tłoki. Jak lubisz taką zabawę to klocki są... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-04-14, 09:25
|
|
|
można też sprzedać DSa i kupić RSa i też poczuć różnicę nie koniecznie w portfelu, na pewno sporo taniej ,niż te klocki |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2018-04-14, 09:44
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | kupiłem DS z założeniem, że nic w nim nie zmieniam |
FIP ja to normalnie na "bobbera" wrzucę! Tam to się dopiero chłopaki uśmieją! |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-04-14, 09:49
|
|
|
HELLOWEEN - no, poważnie, tak chciałem, ale chyba nie umiem inaczej
Pyra- Spodziewałem się, że ktoś to zaraz napisze. Ręce opadają. Po co pisać w temacie kiedy się nie ma nic do powiedzenia w danej kwestii ?.
tumblr_p4ttf7juu21rpuw07o1_500.jpg
|
|
Plik ściągnięto 15 raz(y) 23.28 KB |
|
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-04-14, 11:59
|
|
|
F.I.P. Berek, nie neguję "poprawiania fabryki", ale ręce opadają jak ktoś wierzy w +10%mocy po zmianie filtra. |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-04-14, 13:05
|
|
|
Naturalna kolej rzeczy -> kolega jest zainteresowany tematem -> nie ma wiedzy, więc pyta. Może warto konkretnie odpowiedzieć.... Bo to, że motocykl o większej pojemności MIEWA więcej mocy to pewnie kolega wie. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
rybak68
Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 87 Skąd: okolice Biecza
|
Wysłany: 2018-04-14, 13:10
|
|
|
Panowie temat był rozpisany przez poprzedników.Wymiana filtra daje tyle samo co wymiana samych tłumików .Co do kosztów tzw POD w ubiegłym roku kosztował mnie 500 zeta.Różnica w jeździe bardzo wyraźna.Więc jeśli ktoś chce przeczytać temat,kupić części i do dzieła,według mnie warto,ale to tylko moje zdanie. |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1598 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-04-14, 22:38
|
|
|
Rybak to ile tych koni Ci przybyło? Panowie, można się bawić, można sobie grzebać , ale "praw fizyki Pan nie zmienisz ". |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-04-14, 23:15
|
|
|
Prawa fizyki są takie, że jak dasz silnikowi więcej paliwa i powietrza to lepiej zapierdala. Jak dasz motocyklowi lepsze hamulce to lepiej hamuje. To są proste rzeczy i mówią na to tuning. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2018-04-15, 00:04
|
|
|
Pewnie już to mówiłem ale zamiast tzw. pod'a może lepiej dozbierać trochę kasy i kupić płaskie gaźniki? Co do modyfikacji, to firmy są ograniczone normami, konkurencją i innymi pierdami . Przez lub dzięki takiej małej przeróbce podniesiemy sprawność i czegoś się nauczymy. |
|
|
|
|
rybak68
Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 87 Skąd: okolice Biecza
|
Wysłany: 2018-04-15, 11:24
|
|
|
Saturian nie robiłem tego by osiągnąć kosmiczne parametry,których z tego silnika i tak się nie osiągnie.Osiągnąłem natomiast lepsze przyspieszenie i elastyczność a oto mi chodziło.Koszt modyfikacji i stopień trudności w stosunku do efektów wypada atrakcyjnie.Jak napisał F.I.P. Berek mówią na to tuning.
Jedni wolą wizualny ,lub wymianę moto na inny ja wolę to co zrobiłem,zwłaszcza że wykonane własnymi rękoma . |
|
|
|
|
kubabe
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-18, 14:38
|
|
|
O to to to, o to mi chodzi właśnie. Podpisuje się pod tym co mówi kolega rybak. Zamierzam tylko tego POD uskutecznić bo jak sprawdziłem ile musiałbym się wykosztować na resztę to.. dziękuję, postoję Chociaż dziękuję za pomysły na przyszłość, Berek
POD jest w miarę łatwy, w miarę tani no i przy okazji będę mógł powiedzieć, że coś dałem radę sam zrobić przy moturze, własnoręczny tunnig, tymi ręcoma itd. |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-04-18, 18:18
|
|
|
Never say never . |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
|