YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiększenie mocy - przerobienie filtra - mod
Autor Wiadomość
rybak68 


Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 87
Skąd: okolice Biecza
Wysłany: 2017-09-12, 20:43   

Po długim zastanawianiu i ja dołączyłem do grona modyfikatorów.Części kupowałem w Polsce,AIS wycięty,wydech wiercony.Roboty dla laika 4 godziny.Wrażenia z jazdy bezcenne,lepsze przyspieszenie,lepsza elastyczność,i najważniejsze żadnych strzałów w wydech.Gorąco polecam zastanawiającym się.
 
 
RAV 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Lesznowola
Wysłany: 2017-11-08, 23:50   

Hej. Gdzie kupiłeś w Polsce? Podasz link. Linki od SS Custom Cycle wygasły.
_________________
RAV
 
 
rybak68 


Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 87
Skąd: okolice Biecza
Wysłany: 2017-11-09, 18:48   

Linki do stron już wykasowałem.Pamiętam tylko nazwy sprzedawców.Filtry KN-taniefiltry.pl ,filtr odmy-znany portal aukcyjny ,dysze pilot-Larsson ,dysze main-motoakcesoria ,wężyk do odmy sklep motoryzacyjny.Jeśli to Ci pomorze w poszukiwaniu części to podpowiem że kupowałem poprzez znajomy warsztat wyszło taniej pomimo marży.
 
 
RAV 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Lesznowola
Wysłany: 2017-11-14, 22:03   

Ok. Dzięki
_________________
RAV
 
 
kubabe 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-13, 10:47   

Panowie, ktoś się jeszcze bawił ostatnio w te mody? bo miałbym parę pytań..

Szczerze mówiąc to zachodzę w głowę skąd tu taki mały odzew, chyba temat umarł :) Ja od dwóch dni o niczym innym nie myślę. Chyba, że wszyscy mają już ten pod kit i nikt o tym nie gada tylko każdy robi :)
 
 
spajk77 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 768
Skąd: Support 18 Poland
Wysłany: 2018-04-13, 15:33   

kubabe napisał/a:
Panowie, ktoś się jeszcze bawił ostatnio w te mody? bo miałbym parę pytań..

Szczerze mówiąc to zachodzę w głowę skąd tu taki mały odzew, chyba temat umarł :) Ja od dwóch dni o niczym innym nie myślę. Chyba, że wszyscy mają już ten pod kit i nikt o tym nie gada tylko każdy robi :)


stare prawo: chcesz miec wiecej mocy? zmien moto na wieksze :)
kity drogie, duzo zabawy a mocy wiecej tyle co kot naplakal...
_________________
Support Your Local 18
 
 
kubabe 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-13, 21:43   

no toś mię dobił.. zranił na wskroś.

a ja czytałem, że nawet 10 koni można uzyskać więc będę próbował :) na jakiś sprzęt typu ms1900 to mnie jeszcze nie stać. Poza tym uznałem, że jednak nie doceniałem draga, on ma naprawdę piękną linie :) tylko tej mocy czasami brak.
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-04-14, 08:18   

Tyle koni po zmianie filtra i dysz Ci nie przybędzie, ale różnicę poczujesz. Jest znacznie więcej opcji na poprawę dynamiki, ale to prawda, że do najtańszych nie należą. Plusem w tej sytuacji jest to,że można je wprowadzać krok po kroku. Ja lubię modyfikacje , więc mimo, że kupiłem DS z założeniem, że nic w nim nie zmieniam to jakoś tak wyszło, że wyszło inaczej :hahaha: .
Kolejno: wydechy Roadburner, hypercharger, moduł Dyna 3000, sprzęgło Barnett - kevlar, cewki Dyna + kable/ fajki Thundervolt. Można jeszcze wrzucić pojedynczy gaźnik Mikuni HSR na króćcach KJS, a do 1100 zdaje się, że są tez ostre krzywki i kute tłoki. Jak lubisz taką zabawę to klocki są...
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia

Wysłany: 2018-04-14, 08:25   

można też sprzedać DSa i kupić RSa i też poczuć różnicę nie koniecznie w portfelu, na pewno sporo taniej ,niż te klocki ;)
_________________
Bo droga jest celem
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 58
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2018-04-14, 08:44   

F.I.P. Berek napisał/a:
kupiłem DS z założeniem, że nic w nim nie zmieniam


FIP ja to normalnie na "bobbera" wrzucę! Tam to się dopiero chłopaki uśmieją! :hahahahaa:
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-04-14, 08:49   

HELLOWEEN - no, poważnie, tak chciałem, ale chyba nie umiem inaczej ;D


Pyra- Spodziewałem się, że ktoś to zaraz napisze. Ręce opadają. Po co pisać w temacie kiedy się nie ma nic do powiedzenia w danej kwestii ?.

tumblr_p4ttf7juu21rpuw07o1_500.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 23.28 KB

_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia

Wysłany: 2018-04-14, 10:59   

F.I.P. Berek, nie neguję "poprawiania fabryki", ale ręce opadają jak ktoś wierzy w +10%mocy po zmianie filtra.
_________________
Bo droga jest celem
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-04-14, 12:05   

Naturalna kolej rzeczy -> kolega jest zainteresowany tematem -> nie ma wiedzy, więc pyta. Może warto konkretnie odpowiedzieć.... Bo to, że motocykl o większej pojemności MIEWA więcej mocy to pewnie kolega wie.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
rybak68 


Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 87
Skąd: okolice Biecza
Wysłany: 2018-04-14, 12:10   

Panowie temat był rozpisany przez poprzedników.Wymiana filtra daje tyle samo co wymiana samych tłumików .Co do kosztów tzw POD w ubiegłym roku kosztował mnie 500 zeta.Różnica w jeździe bardzo wyraźna.Więc jeśli ktoś chce przeczytać temat,kupić części i do dzieła,według mnie warto,ale to tylko moje zdanie.
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1595
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-04-14, 21:38   

Rybak to ile tych koni Ci przybyło? Panowie, można się bawić, można sobie grzebać , ale "praw fizyki Pan nie zmienisz ".
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-04-14, 22:15   

Prawa fizyki są takie, że jak dasz silnikowi więcej paliwa i powietrza to lepiej zapierdala. Jak dasz motocyklowi lepsze hamulce to lepiej hamuje. To są proste rzeczy i mówią na to tuning.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2018-04-14, 23:04   

Pewnie już to mówiłem ale zamiast tzw. pod'a może lepiej dozbierać trochę kasy i kupić płaskie gaźniki? Co do modyfikacji, to firmy są ograniczone normami, konkurencją i innymi pierdami . Przez lub dzięki takiej małej przeróbce podniesiemy sprawność i czegoś się nauczymy.
 
 
rybak68 


Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 87
Skąd: okolice Biecza
Wysłany: 2018-04-15, 10:24   

Saturian nie robiłem tego by osiągnąć kosmiczne parametry,których z tego silnika i tak się nie osiągnie.Osiągnąłem natomiast lepsze przyspieszenie i elastyczność a oto mi chodziło.Koszt modyfikacji i stopień trudności w stosunku do efektów wypada atrakcyjnie.Jak napisał F.I.P. Berek mówią na to tuning.
Jedni wolą wizualny ,lub wymianę moto na inny ja wolę to co zrobiłem,zwłaszcza że wykonane własnymi rękoma .
 
 
kubabe 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-18, 13:38   

O to to to, o to mi chodzi właśnie. Podpisuje się pod tym co mówi kolega rybak. Zamierzam tylko tego POD uskutecznić bo jak sprawdziłem ile musiałbym się wykosztować na resztę to.. dziękuję, postoję :) Chociaż dziękuję za pomysły na przyszłość, Berek :idea:

POD jest w miarę łatwy, w miarę tani no i przy okazji będę mógł powiedzieć, że coś dałem radę sam zrobić przy moturze, własnoręczny tunnig, tymi ręcoma itd.
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-04-18, 17:18   

Never say never ;D .
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group