YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 09:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 52
Posty: 715
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-03-14, 08:44   

Mokryd, a po co w ogóle coś grzebać? Nie działa, popsuło się? Załóż nowe wydechy, przejedź kilka kilometrów i jeśli się okaże, że będziesz chciał więcej mocy, to pomyśl o PC. Po zamianie wydechów komputer w Twoim motocyklu sam dobierze wszystkie parametry. Tylko żebyś z oryginalnym wydechem nie wyrzucił sondy.
_________________

Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
=======
- XV 1900
ex =====
- DS 1100
- MS 1900
=======
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 29
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2018-03-14, 12:08   

W porządku, więc najpierw wymiana wydechu i filtra powietrza, a później się zobaczy.
Dzięki za wskazówki :)
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 14
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-15, 20:12   

Ja do swojego Strykera planuje założyć wydechy V&H. U oficjalnego dystrybutora dowiedziałem się, że po zmianie wydechów z oryginalnych na akcesoryjne wypada zrobić synchronizację przepustnic.
Nie znam się szczególnie na mechanice, więc nie wiem czy to prawda.
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Posty: 4983
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-03-15, 20:18   

edi17 napisał/a:
wypada zrobić synchronizację przepustnic.
chyba wypada kasę nabić :evil:
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 46
Posty: 2378
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-03-15, 20:18   

edi17, a po co skoro masz komputer który kieruje wtryskami.Masz po to sondy by informowały komp o składzie spalin a następnie układ sam sobie powinien skorygować ustawienia tak jak napisał ADi, wcześniej.Mechanior naciąga Cie .
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 29
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2018-03-20, 18:21   

Jeszcze jedno pytanko mam...

Gdybym chciał (kiedyś) wymienić oponę z "dupy strony" na 240, to czy mogę ją założyć na obecnej feldze?

Opona istniejąca 210/40 R18 na 240/40 R18

Jak nowa będzie się zachowywać na starej feldze
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Posty: 4983
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-03-20, 19:27   

a zmieści się w błotniku i wahaczu ? no i jak moto będzie skręcać :nie_wiem:
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 52
Posty: 715
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-03-20, 19:30   

Nie wiem jak to jest w Strykerze, ale w Raiderze zamiana z 210 na 240 działa. I skręca ! :)
_________________

Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
=======
- XV 1900
ex =====
- DS 1100
- MS 1900
=======
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 29
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2018-03-20, 19:32   

Zmieści się :) ale pytam tylko teoretycznie, dla wiedzy :) wyższe jednostki mają seryjnie 240, także jakoś to przechodzi a i tyłek większy się wydaje :)

[ Dodano: 2018-03-20, 19:37 ]
ADi, a jak nowa opona na feldze się zachowuje ?
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 529
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-03-21, 11:04   

Mokryd, wszystko na ten temat znajdziesz na amerykańskim forum Strykera.
Założysz i zmieścisz 240 - pytanie o sens - ale to pytanie jak o gust :P
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 52
Posty: 715
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-03-21, 11:25   

Mokryd napisał/a:
ADi, a jak nowa opona na feldze się zachowuje ?


Nie ma żadnych problemów na zakrętach, na prostej i na postoju też :) Nic się nie dzieje.

Jeśli idzie o cel takiej zamiany, to właściwie tylko wygląd, bo szersza opona raczej pogarsza trakcję. No i zwiększa koszty. Przy zamianie z 210 na 240 i przy rozsądnej jeździe nie czuć różnicy, ale już przy 300 trudno motocyklem skręcać.
_________________

Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
=======
- XV 1900
ex =====
- DS 1100
- MS 1900
=======
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 29
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2018-03-21, 14:33   

ok, dzięki Panowie za wskazówki ;)
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
Ice-Man 


Model: BĘDZIE
Posty: 12
Skąd: TRN
Wysłany: 2018-03-23, 23:35   

https://www.youtube.com/watch?v=dM8kSB148ic

Tu film o zakładaniu szerszej opony na węższą felgę. Technicznie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta