YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE
Autor Wiadomość
jędrek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 334
Skąd: Świerklany (GŚ)
Wysłany: 2013-09-11, 20:35   Demontaż kierunkowskazów XVS 650 Custom

Chciałbym przełożyć tylne kierunkowskazy pod tablicę rejestracyjną (coś na wzór wersiji Classic) ponieważ na motocyklu nie mieszczą się nowe sakwy.

Jak zdemontować obudowę i odkręcić od wsporników (bananów) bez przecinania przewodów doprowadzających napięcie do żarówki ?

Czy gniazdo żarówki da się jakoś wyjąć nie uszkadzając tych cieniutkich kabelków ?
_________________
Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-09-12, 07:16   

... odkręcasz śruby, rozpinasz konektory i masz na wierchu kupujesz lub robisz na wzór http://www.roadstyler.com...pshop&Itemid=1, przykręcasz kierunku, łaczysz (kable wystarczają na długość), odpowiednimi śrubami z płaskim łbem maskujesz otwory pozostałe po demontażu i po robocie ... aaa ... piwko w międzyczasie ...

[ Dodano: 2013-09-12, 08:17 ]
... aaa ... kierunki przenosisz na uchwyt pod tablicę rejestracyjną ...
 
 
jędrek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 334
Skąd: Świerklany (GŚ)
Wysłany: 2013-09-12, 14:08   

Nie wiedziałem, że te kabelki połączone są poprzez konektory.
Rozkręciłem obudowę (pomarańczowy klosz), wyjąłem żarówkę, odkręciłem śrubkę ale nie potrafiłem rozłączyć kabelków bo nie widziałem żadnych konektorów. Chciałem wyciągnąć na siłę gniazdo żarówki ale kabelek jest za krótki i dałem sobie spokój.

W którym miejscu są połączenia na te konektory ?
_________________
Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
 
 
Rydelek 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 386
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-09-13, 12:45   

Jedrek patrzac od tylu na moto,lewa strona pod blotnikiem,tam sa u mnie :-D
_________________
Paweł
SREU #0839
 
 
jędrek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 334
Skąd: Świerklany (GŚ)
Wysłany: 2013-09-13, 18:55   

Dobra poradziłem sobie w trochę inny sposób, rozwiązanie siłowe ale ważne, że skuteczne ;p
_________________
Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
 
 
megadeth 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 54
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: grudziadz
Wysłany: 2013-12-30, 19:59   

Witam! rozleciał mi się w srodku przełącznik kierunkowskazow.Czy ktoś może wie jak połączona jest blaszka która przełacza kierunki z przełącznikiem do którego przylutowane są kable? tak to opisałem w skrócie ,ale za bardzo nie wiem jak to opisać! Najlepszy był jakiś przekroj, jak ten cały bajzel jest zbudowany!
_________________
Megadeth
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1854
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-31, 19:47   

jędrek,

Kable idą do tylnej lampy, a potem zawracają do kierunkowskazów na bokach błotnika. Nic nie trzeba przycinać. Rozłączasz konektory, dajesz wspornik przy tablicy przekładasz kable przez otwór i gra gitara. Ja tam nie widzę miejsca dla rozwiązań siłowych.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
jędrek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 334
Skąd: Świerklany (GŚ)
Wysłany: 2014-01-05, 20:01   

remol71 problem rozwiązałem już jakiś czas temu, przeróbki dokonałem przed jesiennymi Bieszczadami i wszystko wygląda zajebiście i nawet działa ;p

Jednak w dalszym ciągu nie wiem gdzie zlokalizowane są te konektory, czy są w kloszu tylnej lampy, czy pod błotnikiem ?
Jest to już dla mnie nieistotne ale jak spotkamy się na wiosennych Bieszczadach to pokażesz mi dla świętego spokoju w którym miejscu są te konektory.

Cytat:
Ja tam nie widzę miejsca dla rozwiązań siłowych.

Ja pracuję w takim zawodzie gdzie rozwiązania siłowe stosowane są na każdym kroku ;D
_________________
Suzuki DL 650 V-Strom K9
НЕ ХОЧЕШЬ - НЕ ВЕРЬ МНЕ < kliknij \m/
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1854
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-05, 20:03   

jędrek napisał/a:
problem rozwiązałem już jakiś czas temu


Zauważyłem, gdy browca dokończyłem :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-01-11, 01:13   Zwarcie po wymianie kierunkow

Witam posiadam v star 1100 rok 2001. Kupiłem go z oryginalnymi kierunkami ale byl juz przerobiony na europe. Kto i jak to zrobil nie mam pojecia ale kable do kierunkow byly 3. Teraz zmienilem kierunki (nie led) cale metalowe. Podłączylem je wedlug wskazan probowki i teraz taki problem sie pojawil. Wlaczajac prawy, kierunki działają ale kontrolka na liczniku się nie włacza. Gdy włącze lewy kierunek to zamryga dwa razy włącznie z kontrolką poczym przepala sie bezpiecznik. Co to moze byc. Jedyna różnica miedzy tymi kierunkami a tamtymi jest taka ze oryginalne byly zamontowane w sposub odizolowujący od reszty motocykla ale te sa w calosci metalowe i nie mam mozliwosci ich odizolowania od ramy. Choc wpadlem wlasnie na pomysl by kierunki wisialy na kablach odkrecone od motocykla i wtedy zobacze czy tez bedzie sie palil bezpiecznik. Jesli macie jakies sugestie to bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam
_________________
Jest Git
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3764
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2018-01-11, 07:02   

W amerykańskiej wersji kierunki pełnią też rolę świateł pozycyjnych, dlatego są trzy kable do każdego kierunkowskazu. Jeden to masa(-) i dwa plusy do tego żarówka dwuwłóknowa. Wystarczy znaleźć i odłączyć odpowiedni kabel, tyle teoria. Pytanie czy wszystko podłączyłeś prawidłowo. Rozkręć lampę i sprawdź od początku, tam wszystko jest. Sprawą oczywistą jest to że jak wywala bezpiecznik to jest jakieś zwarcie.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Nebiros 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 27
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 16
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-01-11, 14:10   

Hej. Kierunkowskazy tylne w drag star 650, zamocowane po bokach mają uniwersalny rozmiar? Chcę je wymienić, ponieważ jedna odmówiła współpracy i chcę zamówić nowe przez internet. Wygląda to u mnie tak:
https://zapodaj.net/2efd0dd7a33fa.jpg.html
https://zapodaj.net/bbc3686eba250.jpg.html ,
zimny browarek za pomoc :>
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-01-28, 20:58   

Wyszlo że jeden z kierunków miał wewnętrzne zwarcie. Oizolowalem co trzeba i wszystko wróciło do normy.
_________________
Jest Git
 
 
mobilek70 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 53
Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 224
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 19:16   

A ja mam pytanko mam wersję amerykańską i kierunki palą się razem z pozycją co jak wiem nie jest zgodne z naszymi przepisami jakie są wasze doświadczenia bardzo się smerfy czepiają bo nie wiem czy odłączyć ?
_________________
ROYAL STAR 1300


wszystko jest możliwe wystarczy bardzo chcieć i w to uwierzyć :)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-03-18, 19:52   

jeden przewód odłączasz i po sprawie.
Ja wykorzystałem do światełek pozycyjnych w lightbarach ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-03-18, 19:53   

Do mnie przez 5 lat nikt się nie doczepił. Na przeglądzie rejestracyjnym (5szt) też nie ...
 
 
chudy 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 54
Dołączył: 21 Gru 2015
Posty: 425
Skąd: kociewie
Wysłany: 2018-03-18, 21:00   

Kiedyś pytałem mojego diagnostę o to i potwierdzam słowa Jacek6,
_________________
„Kiedyś” to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu."
– Tim Ferriss
Był:
XVS 650

 
 
mobilek70 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 53
Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 224
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-18, 21:51   

Dzięki za odpowiedź wobec powyższego zostaje jak było jest pięknie :)
_________________
ROYAL STAR 1300


wszystko jest możliwe wystarczy bardzo chcieć i w to uwierzyć :)
 
 
stefankr 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 72
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-24, 14:36   

Witam. Koledzy, jest po problemie. W tamtym roku byłem na przeglądzie i w 2 miejscach zwracali mi na to uwagę i oczywiście nie chcieli podbić Dow. Rej. Pojechałem do 3 i przegląd przeszedł bez problemów. Diagnosta sam mi powiedział, że odnośnie świateł w Amerykanach, zmieniły się przepisy i światełka mogą świecić w migaczach.
Pozdrawiam Stefan
_________________
Nigdy nie jest za późno na zrealizowanie marzeń
 
 
shaq 



Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 48
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 62
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2018-08-09, 11:43   

Byłem teraz na przeglądzie. Diagnosta powiedział, że światełka mogą świecić w kierunkach, ale na biało. Na pomarańczowo nie mogą. Kazał na przyszły rok odpiąć kabelek, albo zmienić na ledy dual color.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group