YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 09:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-01-30, 06:54   

SATURIAN napisał/a:
Beny , brakuje mu tylko tarczy z przodu i silnika 1900 ;)
i kapcia 240 ;) zgadza się - choć powiem ci ze po mieście tez jest zdecydowanie bardziej zwrotny ;)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-02-02, 19:39   

Beny jeszcze bardziej mnie przekonałeś, że Stryker to jedyny słuszny wybór ;)

[ Dodano: 2018-02-02, 19:55 ]
A czarne wychodziły w co najmniej trzech rocznikach 2011/12/13, więc jest wybór. Wydechy to rzecz wymienna.
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Wiek: 40
Posty: 1643
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-02-02, 21:47   

Około tysiaka wyłożysz i kolor też może być jaki sobie zażyczysz ;D
_________________
Road Star 1700 Midnight
ściana płaczu:
- BT 1100 Bulldog
- Drag Star 650 Classic

https://www.youtube.com/watch?v=k-k7tOlyM5Q
https://www.youtube.com/watch?v=9ettjvt3hQI
 
 
andy 


Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 58
Posty: 66
Skąd: śląsk
Wysłany: 2018-02-08, 14:34   

nigdy nie mierzyłem, mam motocykl z 2014, i wydaje mi się, ze bliżej 6- tki, muszę rzeczywiście spróbować to pomierzyć, na pewno jedno! ten motor lubi wchodzić w wysokie obroty!
_________________
pozdrawiam ANDY
 
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-02-22, 19:12   

To akurat prawda. Z wielu źródeł wiem, że maksymalna moc jest uzyskiwana w wysokim zakresie obrotów, więc raczej nie jest to motocykl do spokojnego "pyrkotania" :)
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 52
Posty: 797
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-02-24, 08:30   

edi17, mam jednak wrażenie, że cięgnie Cię do prędkości i przyspieszenia. Doskonałym wyborem byłby Warrior, który jest faktycznie wyścigowy. Bardziej uniwersalny jeszcze Raider z 3,5 do setki, ale ze spokojnym wyglądem. Szczególnie z gumą z tyłu 240 ;)
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
Nebiros 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 22
Posty: 16
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-02-27, 10:47   

Jak jest z dostępem części do tej piękności? Trzeba wszystko sprowadzać z USA? :)
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 52
Posty: 797
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-02-27, 14:16   

Nebiros, to jest Yamaha, a Yamaha przecież się nie psuje ! :)
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-02-27, 23:02   

Nebiros, jeżeli pytasz o strykera to większość części kupisz w Polsce w serwisie. Model ten był sprzedawany w Europie IP płace jako XVS1300CU
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
qurll 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 53
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-02-28, 10:00   

Zgadza się wszystkie części i materiały eksploatacyjne(oleje,płyny) dostaniesz w serwisach, nawet elementy customowe.
Sam kupowałem to wiem :)
 
 
Nebiros 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 22
Posty: 16
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-02-28, 11:52   

A jeszcze się pozwolę spytać - Co się najczęściej psuje i czy Yamaha ma bardzo, czy bardzo bardzo wygórowane ceny w serwisie? ;p
 
 
qurll 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 44
Posty: 53
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-03-01, 14:33   

Yamaha się psuje ?
Przy normalnym użytkowaniu i dbaniu o sprzęt(serwis),nie powinno nic złego się dziać.
Choć z drugiej strony patrząc,to tylko maszyna.

Co do cen, to ja kupując w serwisie materiały eksploatacyjne(olej,płyn chłodniczy,płyn hamulcowy,zestaw do czyszczenia filtra K&N i podkładki pod śruby spustowe) zapłaciłem 440 zł. z przesyłką.
Czy to wiele? Nie sądzę :)
 
 
edi17 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 31
Posty: 20
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-03-05, 20:10   

ADi, akurat tu się mylisz. Ja właśnie cenię sobie spokojną, majestatyczną jazdę :) Tak więc, akurat charakterystyka osiągów strykera nie do końca mi odpowiada ale nie ma motocykli idealnych.
Jego nietuzinkowy wygląd w pełni to rekompensuje.
O Warriorze chwile myślałem. Osiągi powalają...ale brak mu tego stylu troszkę :)

Ps. Czarny Stryker kupiony w USA. Około maja się pochwalę Panowie :)
_________________
"Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
 
 
Beny 



Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 43
Posty: 546
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-03-06, 10:48   

edi17, brawo za dobry wybór
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 30
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2018-03-12, 17:13   

Witam, ja mam pytanko co do przeróbek u Stryker'a... Chciałbym założyć wydech cobry i filtr hypercharger z modułem ecu flash. Gdzie mógłbym znaleźć odpowiednią pomoc przy ustawieniu mieszanki po zmianie wydechu i filtra? Z góry dzięki za pomoc :)
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5064
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-03-12, 18:33   

Komputer sam znajdzie ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 30
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2018-03-13, 19:03   

Teoretycznie :P Szukałem, ale chciałem może znaleźć firmę, którą polecają obecni użytkownicy forum ;)
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2014
Wiek: 52
Posty: 797
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2018-03-13, 19:14   

Praktycznie też. A jak już znajdziesz mechanika, który będzie chciał ustawiać mieszankę w MSie, to zapamiętaj go dobrze i w przyszłości unikaj jak ognia.
_________________
♣ Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
==========
- XV 1900 SCL
ex ========
- DS 1100
- MS 1900
- XV 1900
=======
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5064
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-03-13, 19:21   

Mokryd, jak chcesz grzebać to kup Power Commander
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 30
Posty: 17
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2018-03-14, 07:58   

To w takim razie ostatecznie co polecacie, PC ? Podobno wysyłają ustawiony od razu pod model. Nie będę potrzebował korekty jakiejkolwiek?
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta