YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ
Autor Wiadomość
Bluesmen 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Posty: 67
Skąd: Żagań
Wysłany: 2016-10-23, 12:07   

Hymm....może zostanę jeszcze jakiś czas przy dziurkach w tłumiku...
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5074
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2016-10-23, 12:29   

Bluesmen, przez zimę nie polatasz, a wiosną podleć na ustawkę WDL i posłuchasz, lub pogadaj z Mironem może odpali .."poza sezonem" :hahaha:
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Harakiri 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 25
Posty: 46
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2018-02-09, 14:54   

Przymierzam się do usunięcia ostatniej przegrody z tłumiku. Pytanka do osób które już jeżdzą jakiś czas bez nich.

Nie dzieje się nic z silnikiem, po ich usunięciu? Nie trzeba regulować gaźników?

Przechodzi normalnie przegląd na nich?
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1594
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-02-09, 15:15   

Ja nie musiałem regulować.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
Bluesmen 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Posty: 67
Skąd: Żagań
Wysłany: 2018-02-09, 19:46   

Ja nadal nie mogę się zdecydować :hahaha:
 
 
maciey 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 31
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-09, 22:37   

Harakiri, nic negatywnego nie zauważyłem, zrobiłem już około 15kkm. Nie regulowałem gaźników, ale lubi czasami strzelić przy odpuszczaniu.
Przy przeglądzie raz diagnosta zakwestionował poziom głośności ale jak powiedziałem że to oryginały i poprosiłem o zmierzenie to stwierdził, że nie chce mu się wyciągać aparatury. Miśki na 2oo nawet nie zwrócili na nie uwagi jak mnie kiedyś ściągnęli na trasie do kontroli więc nie ma się co martwić tylko pruć :)
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Posty: 1010
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2018-02-10, 07:51   

15kkm bez regulacji gaźników to chyba coś nie tak ?
 
 
Miron 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Posty: 1594
Skąd: wa wa west
Wysłany: 2018-02-10, 18:12   

Jacek6 napisał/a:
15kkm bez regulacji gaźników to chyba coś nie tak ?
dlaczego.? Po co regulować jak nic się nie dzieje? Czy w samochodzie też się reguluje co parę tysięcy? Regulacje i synchronizacja co sezon, to bezsens.
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
"Nic dwa razy się nie zdarza"
 
 
Jacek6 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Posty: 1010
Skąd: Opole-XVZ1300RSTD
Wysłany: 2018-02-10, 18:30   

A to widocznie wydawało mi się ...
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Posty: 3377
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-02-11, 11:52   

Na FB ogłasza się koleś który robi tłumiki jak twierdzi do każdego motocykla. Nazywa się Grzegorz Kiełb jest z Krakowa nr tel. 506641435
A to jego zdjęcia








_________________
No road is too long when you have good company
 
 
Harakiri 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 25
Posty: 46
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2018-02-11, 15:05   

sagittarius, Robiłeś u niego tłumik? Masz jakąś opinie o nim? Takich ogłoszeń są setki.

Poczekam aż zrobi się trochę cieplej i będę walczył ze swoim :suszy: :suszy:
 
 
sagittarius 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Posty: 3377
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-02-11, 17:40   

Harakiri, nie. Po prostu rzuciło mnie się na oczy to ogłoszenie, skojarzyłem z tematem i podrzuciłem. Jak ktoś będzie chciał to sobie zadzwoni, porozmawia, podjedzie zobaczyć, pomacać, poszuka i podpyta tych co już zrobili itd., itp. Ja wiem, że teraz wrzuca się zapytanie kto, gdzie, kiedy, za ile i o której do domu przywiezie ale dla chcącego nic trudnego ;)
Aha! Ja mam u siebie V&H :)
_________________
No road is too long when you have good company
 
 
zkit 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Posty: 8
Skąd: Żuromin
Wysłany: 2018-02-14, 19:28   

Ja właśnie jestem po rozwierceniu wydechów. Przebiłem się do środka otwornicą 44 mm i wyjąłem końcowe wydechy. Potem pojechałem do kolegi i z kwasówki o średnicy 45 mm zrobił mi na tokarce rurki długości 10 cm. Przy pomocy gumowego młotka wbiłem je w otwór . Osadziły się bardzo stabilnie, pozostawiłem 5 mm od krańcowego obrysu wydechu. Wygląd jak oryginał markowego tłumika, a po odpaleniu piękny głos. Żadnych strzelań czy nierównej pracy silnika. Koszt otwornicy 20 zł, trochę przyjemnej pracy i pełne zadowolenie.
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Posty: 5074
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2018-02-14, 22:13   

Kiedyś wyleciał koledze db-kiler, przeleciał mi nad głową i naznaczył gmol następnemu. Też był solidnie przymocowany. Ciekawe co potrafi zrobić taką rura z kwasòwki......
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Jarek74 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 44
Posty: 532
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-15, 14:13   

pyra napisał/a:
Ciekawe co potrafi zrobić taką rura z kwasòwki......

wentylację w głowie ;D
_________________
Delta Machine
 
 
JARECKI 68 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 50
Posty: 52
Skąd: BRODNICA/Wa-wa
Wysłany: 2018-02-15, 17:05   

Wziernik do muzgu... ;D
 
 
jkurnik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 41
Posty: 195
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-05-02, 17:08   

Witam oglądając oryginalne wydechy zauważyłem że mam wkręcone dwie śruby w rurach wylotowych jeszcze przed tłumikami, w jednej i w drugiej. Czy ktoś wie po co te śruby są? Czy to do rozszczelnienia wydechów? Czy u was też tak jest ?
_________________
YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400
 
 
 
jaca1971 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Posty: 40
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-09-22, 08:47   

Po wywaleniu tylnej przegrody z rurkami, przeciąłem szliferką rurę łączącą oba tłumiki, i wkładając talarek metalu obspawalem do około migiem, ładnie wyszło, sikłem to czarnym żaroodpornym matem. teraz jeszcze bardziej rasowo gadają, każdy cylinder na swoim tlumiku. Znacznie ułatwia to regulację składu mieszanki na wolnych obrotach.
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 52
Posty: 657
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-09-22, 09:30   

zkit napisał/a:
Przy pomocy gumowego młotka wbiłem je w otwór . Osadziły się bardzo stabilnie


Stabilne to one są w momencie osadzenia - potem zaczynają się wibracje, zmiany objętości pod wpływem temperatury i korozja. I za jakiś czas mogą być powodem sytuacji jaką opisał Pyra.

Równolegle w dziale "tuningu optycznego" jest temat o wydłużaniu zawieszenia. Zabieg przeprowadzony amatorsko i ryzykownie.

Skąd u ludzi taki brak wyobraźni ? Motocykl to nie stołek w garażu - gdzie po modyfikacji wystarczy usiąść - jak wytrzyma to już ok. Motocykl w ruchu podlega innym prawom - warto być tego świadomym.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta