WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ |
Autor |
Wiadomość |
Bluesmen
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 114 Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2016-10-23, 12:07
|
|
|
Hymm....może zostanę jeszcze jakiś czas przy dziurkach w tłumiku... |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5367 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2016-10-23, 12:29
|
|
|
Bluesmen, przez zimę nie polatasz, a wiosną podleć na ustawkę WDL i posłuchasz, lub pogadaj z Mironem może odpali .."poza sezonem" |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Harakiri
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 31 Dołączył: 04 Lis 2017 Posty: 70 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 2018-02-09, 14:54
|
|
|
Przymierzam się do usunięcia ostatniej przegrody z tłumiku. Pytanka do osób które już jeżdzą jakiś czas bez nich.
Nie dzieje się nic z silnikiem, po ich usunięciu? Nie trzeba regulować gaźników?
Przechodzi normalnie przegląd na nich? |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1983 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-02-09, 15:15
|
|
|
Ja nie musiałem regulować. |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
Bluesmen
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 114 Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2018-02-09, 19:46
|
|
|
Ja nadal nie mogę się zdecydować |
|
|
|
|
maciey
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lis 2014 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-09, 22:37
|
|
|
Harakiri, nic negatywnego nie zauważyłem, zrobiłem już około 15kkm. Nie regulowałem gaźników, ale lubi czasami strzelić przy odpuszczaniu.
Przy przeglądzie raz diagnosta zakwestionował poziom głośności ale jak powiedziałem że to oryginały i poprosiłem o zmierzenie to stwierdził, że nie chce mu się wyciągać aparatury. Miśki na 2oo nawet nie zwrócili na nie uwagi jak mnie kiedyś ściągnęli na trasie do kontroli więc nie ma się co martwić tylko pruć |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-02-10, 07:51
|
|
|
15kkm bez regulacji gaźników to chyba coś nie tak ? |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1983 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-02-10, 18:12
|
|
|
Jacek6 napisał/a: | 15kkm bez regulacji gaźników to chyba coś nie tak ? | dlaczego.? Po co regulować jak nic się nie dzieje? Czy w samochodzie też się reguluje co parę tysięcy? Regulacje i synchronizacja co sezon, to bezsens. |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2018-02-10, 18:30
|
|
|
A to widocznie wydawało mi się ... |
|
|
|
|
sagittarius
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 3212 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2018-02-11, 11:52
|
|
|
Na FB ogłasza się koleś który robi tłumiki jak twierdzi do każdego motocykla. Nazywa się Grzegorz Kiełb jest z Krakowa nr tel. 506641435
A to jego zdjęcia
|
_________________ No road is too long when you have good company |
|
|
|
|
Harakiri
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 31 Dołączył: 04 Lis 2017 Posty: 70 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 2018-02-11, 15:05
|
|
|
sagittarius, Robiłeś u niego tłumik? Masz jakąś opinie o nim? Takich ogłoszeń są setki.
Poczekam aż zrobi się trochę cieplej i będę walczył ze swoim |
|
|
|
|
sagittarius
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 3212 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2018-02-11, 17:40
|
|
|
Harakiri, nie. Po prostu rzuciło mnie się na oczy to ogłoszenie, skojarzyłem z tematem i podrzuciłem. Jak ktoś będzie chciał to sobie zadzwoni, porozmawia, podjedzie zobaczyć, pomacać, poszuka i podpyta tych co już zrobili itd., itp. Ja wiem, że teraz wrzuca się zapytanie kto, gdzie, kiedy, za ile i o której do domu przywiezie ale dla chcącego nic trudnego
Aha! Ja mam u siebie V&H |
_________________ No road is too long when you have good company |
|
|
|
|
zkit
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 8 Skąd: Żuromin
|
Wysłany: 2018-02-14, 19:28
|
|
|
Ja właśnie jestem po rozwierceniu wydechów. Przebiłem się do środka otwornicą 44 mm i wyjąłem końcowe wydechy. Potem pojechałem do kolegi i z kwasówki o średnicy 45 mm zrobił mi na tokarce rurki długości 10 cm. Przy pomocy gumowego młotka wbiłem je w otwór . Osadziły się bardzo stabilnie, pozostawiłem 5 mm od krańcowego obrysu wydechu. Wygląd jak oryginał markowego tłumika, a po odpaleniu piękny głos. Żadnych strzelań czy nierównej pracy silnika. Koszt otwornicy 20 zł, trochę przyjemnej pracy i pełne zadowolenie. |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5367 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-02-14, 22:13
|
|
|
Kiedyś wyleciał koledze db-kiler, przeleciał mi nad głową i naznaczył gmol następnemu. Też był solidnie przymocowany. Ciekawe co potrafi zrobić taką rura z kwasòwki...... |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-02-15, 14:13
|
|
|
pyra napisał/a: | Ciekawe co potrafi zrobić taką rura z kwasòwki...... |
wentylację w głowie |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
JARECKI 68
Model: RS1700
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 09 Kwi 2017 Posty: 81 Skąd: BRODNICA
|
Wysłany: 2018-02-15, 17:05
|
|
|
Wziernik do muzgu... |
|
|
|
|
jkurnik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 193 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2018-05-02, 17:08
|
|
|
Witam oglądając oryginalne wydechy zauważyłem że mam wkręcone dwie śruby w rurach wylotowych jeszcze przed tłumikami, w jednej i w drugiej. Czy ktoś wie po co te śruby są? Czy to do rozszczelnienia wydechów? Czy u was też tak jest ? |
_________________ YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400 |
|
|
|
|
jaca1971
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 39 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2018-09-22, 08:47
|
|
|
Po wywaleniu tylnej przegrody z rurkami, przeciąłem szliferką rurę łączącą oba tłumiki, i wkładając talarek metalu obspawalem do około migiem, ładnie wyszło, sikłem to czarnym żaroodpornym matem. teraz jeszcze bardziej rasowo gadają, każdy cylinder na swoim tlumiku. Znacznie ułatwia to regulację składu mieszanki na wolnych obrotach. |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-09-22, 09:30
|
|
|
zkit napisał/a: | Przy pomocy gumowego młotka wbiłem je w otwór . Osadziły się bardzo stabilnie |
Stabilne to one są w momencie osadzenia - potem zaczynają się wibracje, zmiany objętości pod wpływem temperatury i korozja. I za jakiś czas mogą być powodem sytuacji jaką opisał Pyra.
Równolegle w dziale "tuningu optycznego" jest temat o wydłużaniu zawieszenia. Zabieg przeprowadzony amatorsko i ryzykownie.
Skąd u ludzi taki brak wyobraźni ? Motocykl to nie stołek w garażu - gdzie po modyfikacji wystarczy usiąść - jak wytrzyma to już ok. Motocykl w ruchu podlega innym prawom - warto być tego świadomym. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Aleksander
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Dołączył: 11 Lis 2017 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-08-21, 14:47
|
|
|
Po przeczytaniu 28 stron zdecydowanie wolę zostawić oryginały na półce i poszukać wersji scustomizowanej. I tu pytanie do szanownego grona. Pacjent - RS1700 z 2004 roku. Kaliński czy Cobra, np. tu - https://allegro.pl/oferta/yamaha-road-star-1700-cobra-wydech-rury-wydechy-7708168665#
Różnica w cenie jest niewielka. Może ktoś zna temat, przerabiał u siebie. Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź i dobrą radę |
|
|
|
|
|