Przesunięty przez: pyra 2015-07-26, 09:15 |
jazda XVS 1300 CU -Stryker |
Autor |
Wiadomość |
tygrys
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-27, 19:10
|
|
|
tygrys napisał/a: | http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=11
Proponuję luknąć tutaj - myślę , że na początek rozwiejesz wszystkie wątpliwości |
Oczywiście, dzięki za podpowiedź co do zasad rozpoczynania bytności na forum. Nie omieszkam zrobić tego, czym prędzej.
Po prostu, temat dość pilny, dlatego od niego zacząłem a znalezienie właścicieli strykerów nie jest łatwe. |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5367 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-01-27, 19:21
|
|
|
MS 5,0 |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
qurll
Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 54 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-01-27, 19:33
|
|
|
Ja nie sprawdzałem,ale mi wystarcza bez mierzenia
Powiem tak, dla mnie jest szybki
A tak naprawdę,czy to ma znaczenia przy takim sprzęcie,sekunda w tą czy tamtą?
Jeżeli chcę się walczyć o sekundy, to trzeba byłoby kupić Kawasaki Ninja H2R. |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-27, 19:45
|
|
|
https://www.zeroto60times...0-60-mph-times/
Ciekawe dane znalazłem właśnie na tej stronie.
Oczywiście, dla mnie również Stryker będzie sprawiał wrażenie szybkiej maszyny, tym bardziej, że do tej pory jeździłem na słabiutkim Drag starze 650, ciągot do szybkiej jazdy też nie mam.
Jednak, skoro już się rozglądam to chciałbym znać takie, jednak podstawowe parametry. |
|
|
|
|
qurll
Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 54 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-01-27, 19:59
|
|
|
Ja też się przesiadłem z Drag Stara 650 i różnica jest spora
Do tego mój jest troszeczkę "podrasowany" w sensie zmiany filtra,wydechów+Power Commander.
Niby to dodaje mocy,choć nie było mi tego sprawdzić jak zachowywał się bez tego.
Ogólnie ja bym ściągał ten model na twoim miejscu ze Stanów,choć nie wiem jak to teraz wygląda z rejestracją modeli bez ABS i Normy Euro ?
A co do tego,że chcesz wiedzieć jak najwięcej to dobrze.
Sam starałem się dowiedzieć jak najwięcej,ale to akurat mnie nie interesowało |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-27, 20:12
|
|
|
qurll napisał/a: | Ja też się przesiadłem z Drag Stara 650 i różnica jest spora
Do tego mój jest troszeczkę "podrasowany" w sensie zmiany filtra,wydechów+Power Commander.
Niby to dodaje mocy,choć nie było mi tego sprawdzić jak zachowywał się bez tego.
Ogólnie ja bym ściągał ten model na twoim miejscu ze Stanów,choć nie wiem jak to teraz wygląda z rejestracją modeli bez ABS i Normy Euro ?
A co do tego,że chcesz wiedzieć jak najwięcej to dobrze.
Sam starałem się dowiedzieć jak najwięcej,ale to akurat mnie nie interesowało |
Nowe normy i ABS to nie problem, bo dotyczą one tylko motocykli produkowanych od 2017.
To tak jakbyś nie mógł sprowadzić 10 letniego Passata, bo nie spełnia dzisiejsych norm
Tak, masz rację, import z USA to chyba najlepsza opcja w przypadku, tak rzadkich modeli. W kraju na aukcjach bieda.
Macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o kupno moto za oceanem ?
[ Dodano: 2018-01-27, 20:14 ]
pyra napisał/a: | MS 5,0 |
Skąd takie dane |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5367 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-01-27, 20:23
|
|
|
Życie |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
qurll
Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 54 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-01-27, 20:42
|
|
|
Co do ściągnięcia ze Stanów,to ja ściągałem przez POLKOM.
Jednak tam może być problem z upatrzeniem modelu, bo firma bierze tylko z jednego miejsca, oczywiście jest to z jednej strony +, a z drugiej -.
Masz tu śliczny egzemplarz
https://www.cycletrader.c...yker-5001526971 |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-27, 22:14
|
|
|
Widzisz, tylko że, ja niczym klasyk, kwestii koloru muszę się przyznać, że to obojętne jaki będzie miał kolor...pod warunkiem, że będzie to czarny
Np ten https://www.cycletrader.c...aven-5000461538 |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
qurll
Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 54 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-01-28, 11:17
|
|
|
Nie dziwię Ci się, mój też jest czarny
Choć ten z mojego postu 3 lata młodszy.
Ten wygląda ślicznie
Owiewka(choć trochę mała),ale jest, gmol i wydechy Cobry + podesty,malowanie oryginalne.
Na zdjęciach ok
Choć jak to zawsze bywa przy zakupie,resztę zobaczysz dopiero na żywo,a niektóre po przejściu na Twoją własność.
Ale to tak jest przy zakupie |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-28, 14:53
|
|
|
I cena też chyba dobra.
Niestety, jeśli zdecyduje się na sprrowadzenie z USA, wtedy zobaczę go dopiero przy odbiorze.
Jednak, właściciel firmy Amer-Auto z Grudziądza, która zajmuje się tym od wielu lat zapewniał mnie, że rozczarowania wynikające z rozbieżności z opisem na aucji prawie się nie zdarzają, a ich klienci są zadowoleni. Nie wiem jakie Wy macie doświadczenie...
Sam mam zamiar wpeowadzić własne modyfikacje do mojego Strykera m.in wydechy Vance & Haince big radius |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1606 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-01-28, 20:56
|
|
|
edi17 napisał/a: | Sam mam zamiar wpeowadzić własne modyfikacje do mojego Strykera m.in wydechy Vance & Haince big radius |
Ja to bym mu na początku drugą tarczę hamulcową na przód uczepił . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-01-29, 17:01
|
|
|
SATURIAN, byly takie pomysły ale nie ma sensu za dużo roboty. Tarcza jest większa niż przy ma
Co to prędkości to te 4sek to chyba lekka przesada choć moto zbiera się całkiem ładnie zbiera jak jest ciepło. Roznica 2 sek go jakoś mi się wierzyć nie chce ale ten model można podkręcić czy to powerem czy dobra
Ja swojego kupiłem także w Polkom jak będziesz faktycznie zdecydowany do daj znać na priva może w dobre ręce bym oddal choć na razie mi się jeszcze nie spieszy |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-29, 17:13
|
|
|
Z ciekawwości Beny... mógłbyś wrzucić foto swojej maszyny ? |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-01-29, 21:59
|
|
|
Piękny...tylko dlaczego nie czarny ? Wiem, moje zboczenie
Oparcie widzę, że od innego modelu. Osobiście dedykowane mi też nie pasuje, szukałbym innego.
Jako kilkuletni użytkownik - czy jest coś na co można narzekać jeśli chodzi o eksploatacje, dostępność części czy usterki w tym modelu |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-01-29, 22:18
|
|
|
Pamiętaj ze czarne nie wychodziły we wszystkich rocznikach jeżeli już się uparłeś na taki kolor tak jak nie wszystkie roczniki maja czarne kominy. Model ten przez chwile był sprzedawany jako XVS1300CU w polskich i europejskich salonach tak wiec jest dostęp do zdecydowanej większości części w serwisach yamahy. Zreszta silnik jak i skrzynia jest ta sama co w MS1300.
Oparcie mam cobry a bagażnik sam robiłem oraz dołożonych kilka gadgetow
Co do eksploatacji to można mieć zastrzeżenia do mniejszego niż w innych modelach baku. Zasięg na nim to jakies 200-240km w zależności od stylu jazdy.
Druga rzecz to opona 210’z tylu - wyglada pięknie i na płaskim pięknie klei ale koleiny tez poczujesz ale to kwestia przyzwyczajenia.
Tak jak pisałem wcześniej mistrzostwo natomiast to pozycja kierowcy - wygodniejszej na razie nie znalazłem oraz zwrotność i prowadzenie tego motocykla |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1983 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-01-29, 22:26
|
|
|
blleeee ohyda |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1606 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-01-29, 23:38
|
|
|
Beny , brakuje mu tylko tarczy z przodu i silnika 1900 |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
|