YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydechy po obu stronach.
Autor Wiadomość
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-01-18, 17:00   Wydechy po obu stronach.

Witam
Dzis zadziałałem szlifierką i ztworzyłem coś takiego: https://youtu.be/a87FzJbo1us narazie jeszcze nic nie jest pospawane gdyz to dopiero przymiarki i nie mam jeszcze wieszakow. Ale myśle że fajnie wyszlo. Pozdrawiam
_________________
Jest Git
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-01-18, 18:28   

Ależ oczywiście, że moto musi mieć wydechy symetrycznie po obu stronach. Tylko po co przerabiać XVS na XVZ, jak można od razu kupić XVZ i mieć przy okazji 50% więcej mocy.
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia

Wysłany: 2018-01-18, 18:32   

A nawet 100% więcej cylindrów
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-01-18, 18:47   

pyra napisał/a:
A nawet 100% więcej cylindrów

To w gratisie ;-)
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1802
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-01-18, 20:33   

dzem, wyszło bardzo fajnie !

Co do XVZ... co dwa cylindry to nie cztery :)
_________________
Hipis
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2018-01-18, 21:20   

robert_p napisał/a:
Co do XVZ... co dwa cylindry to nie cztery

Wiem coś o tym. Kiedyś miałem Virago a teraz XVZ. Chociaż czasami brakuje mi tego potrzepania całym moto które daje V2 przy odkręceniu na niskich obrotach i wysokim biegu ;-)
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2418
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2018-01-18, 22:04   

dzem, rybki poezja .Super robota ,wieszaczki teraz komponuj i będzie zajebiaszczo zwłaszcza ,że to już dostojna V-ka bez wody w silniku jak na poważne moto przystało ;p
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-01-18, 23:53   

Może troszkę stracić na mocy, gdyż brak jest połączenia wydechów. W oryginale są połączone.
A może będzie tylko troszkę więcej strzelał - a moc nie zmieni się? Trzeba spróbować.....
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-01-19, 00:03   

Wczesniej miałem V&H praktycznie puste i nie byly ze soba połączone i nic nie strzelalo. A kolege na drag starze 1100 jakby zostawialem z tylu. Wiec mysle ze poprzedni właściciel z Mississippi zrobil wszystko jak nalezy by takie zestawienie dawalo radę.

[ Dodano: 2018-01-19, 00:13 ]
Jacek6 ja w zadnym wypadku nie prubóje sie upodobnic do xvz.
1. Bo mi sie nie podoba. Xvs jest zdecydowanie śliczniejsza :) ale o gustach sie nie dyskutuje.
2. Mocy mi nie brakuje a gdybym chcial bic rekordy predkosci to bym nie kupil chopera.
3. Równie dobrze można powiedziec po co dołożyłeś kufry przeciez mogłeś sobie kupić street glide.

Mi sie poprostu podobają motocykle mexykańców chicano i cholo . I do nich bede upodabnial swoją gwiazde
_________________
Jest Git
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2018-01-19, 08:33   

Fajnie, fajnie. Pokaż jeszcze jak wygląda druga strona. Pewnie trochę łyso na pierwszy rzut oka, ale to chyba tylko kwestia przyzwyczajenia. No i jak odkręciłeś śrubę przy kolanku w tylnym garnku??
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4802
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2018-01-19, 08:51   

Fajne, pięknie, ale.

Jak trafisz na szlaku na upierdliwego jegomościa w białej czapce to będziesz miał pewien problem.

Tłumki wystają poza obrys pojazdu. Lepiej to skonsultuj na profesjonalnej stacji diagnostycznej, lub poszukaj w Dz.U. 2016 poz. 2022.
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2018-01-19, 12:01   

1janbo napisał/a:
Jak trafisz na szlaku na upierdliwego jegomościa w białej czapce to będziesz miał pewien problem.
jak 80% z nas. A to głośne, a to wystające, a to bez homologacji, a to lightbary są, a nie powinny , a to lampa symetryczna, .... a tamto. Sam wiesz jak to jest.
dzem, świetnie to wygląda. Gratuluje inicjatywy. :uklon5:


Jacek6 napisał/a:
Tylko po co przerabiać XVS
żeby był niepowtarzalny ?

No i czy tylko XVZ posiada symetryczne kominy ;p
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-01-19, 12:17   

z Policjantami trzeba umieć rozmawiać :) To są zwykli ludzie a w 99% każdy z drogówki jeździ na hulajnodze, bo taki mają wymóg na lejce A, Więc kumają się z nami :)
_________________
Jest Git
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2018-01-19, 15:56   

Wydechy fajne :>
Co do kumania z misiaczkami bo..na hulajnogach hulają , to i owszem zdarzyło mi się nawet , że w Zakroczymiu zatrzymali mnie na siódemce , jeden chciał zobaczyć "ciekawe" moto , bo sam kupił VN 800 - wolę jednak "zdecydowanie" (jak H.Urbański) pogadać (jak się który przyzna) na "gruncie cywilnym" na jakimś zlocie czy innej imprezie o ich "ciężkiej pracy" i oczywiście deklaracji że motocyklistów to oni nie...nie ścigają...
Powiem tak: "róbmy swoje" ! ;D
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1595
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2018-01-19, 18:10   

Ładnie to wygląda , a że wystają , bo tak ma być :8 Jak byś napisał , gdzie kupiłeś i za ile .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1937
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2018-01-19, 18:47   

dzem, kiedy mam się zgłosić na przeróbkę swoich ?? Zresztą od 87r w Malborku nie byłem, więc czas by wydechy i jednostkę zobaczyć ;D
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-01-19, 19:09   

Miron ja właśnie jestem technikiem lotniczym w tej jednostce ;)
SATURIAN na olx kupiłem za 210 zl kolektor oryginalny od tylnego cylindra z drag stara 1100. Fleks w rękę i z dwóch prawych tylnych, zrobiłem jeden tylko ze lewy :) samego cięcia i przymiarek wyszła godzina. Ogólnie jeszcze tego nie pospawałem z braku czasu. Ale dopasowane jest w 100%.
Co do prawej strony to nie mam jeszcze skrojonego , bo nie mam jeszcze materiału. Czycham na w miare tani oryginalny kolektor do przedniego gara. Wtedy i prawy uszyje na miare :)
Same rury końcowe jak i światełko tylne i kierunki kupiłem na alledrogo, były dedykowane dla harego.
Ciesze się że Wam się podoba. Pozdrawiam
_________________
Jest Git
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia

Wysłany: 2018-01-19, 19:12   

dzem napisał/a:
Miron ja właśnie jestem technikiem lotniczym w tej jednostce ;)
to uważaj na Kamyka :hahaha:
_________________
Bo droga jest celem
 
 
dzem 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 41
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 29
Skąd: Malbork
Wysłany: 2018-01-19, 19:16   

Przeróbka taka wiąże się z wyjèciem AIS. Bo po zmontowaniu wydech dotykał się do elementów AIS. Ale to tylko 5 minut dodatkowej pracy. P.S. jak by ktoś miał pasujące łuski w miejsce AIS w cylindry, to bym bardzo chętnie przyjoł, bo u mnie jeszcze są nie zatkane.

[ Dodano: 2018-01-19, 19:27 ]
pyra napisał/a:
dzem napisał/a:
Miron ja właśnie jestem technikiem lotniczym w tej jednostce ;)
to uważaj na Kamyka :hahaha:

A co z KAMYKIEM?
_________________
Jest Git
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4802
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2018-01-19, 19:53   

Koniec świata. W Malborku Kamyka nie znają. I do tego z jednostki lotniczej :mlotkiem:

Ale zapomniałem. Kamyk nie mieszka już w Malborku, a poza tym uspokoił się. Został fanem Legii i popija wieczorem przy kominku Tyskie :meksyk:
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group