robrob, jutro wykręcę i Ci podam co i jak ; tak przy okazji .. dostałem do testów z dwiema przegrodami bez materiału i z jedną przegrodą plus materiał na zewnątrz i ku mojemu zaskoczeniu opcja nr 2 okazała się bezkonkurencyjna
db-killer z dwoma przegrodami http://motocykle.kalinski.pl/db_killer_50_1.html trochę ( ale niezbyt dużo ) zmniejszył poziom łomotu , natomiast jedna przegroda plus owinięcie materiałem http://motocykle.kalinski.pl/db_killer_50_2.html wycięło wysokie tony , maszyna odczuwalnie ucichła ( metr od niej już można rozmawiać ) i nabrała miłego dla ucha niskiego dźwięku , przy czym duże znaczenie ma zastosowany materiał
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
illusion, Rozumiem ,że jesteś zadowolony z roboty Kalińskiego.Też mam v&h longshots i mam ochotę zamówić dB kilery od nich.Chyba było by najlepiej podjechać do nich i sprawdzić na "żywo" jak to słychać.Faktycznie jestem zdziwiony ,że akurat ta druga wersja okazała się lepsza.Materiał też chciałem użyć ale do tych dłuższych.Ciekawe jaki efekt.Ale skoro piszesz , że drugi jest zadowalający to będę opierał się na Twojej opinii.A co wybiorę to ucho zdecyduje Swoją drogą próbowałeś zmierzyć głośność z dB kilerami?Jestem ciekaw ile wytłumi.
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
ROBERT72, jestem bardzo zadowolony ... no i problem z głowy bo do mojej wersji v&h longshots ( bez koncówki "hs" ) nie ma dedykowanych fabrycznych wyciszaczy a nie ukrywam że bez db-killerów to nawet zatyczki niewiele dawaly , kury przestawały nieść jajka a sąsiedzi widły ostrzyli
w jakim rejonie mieszkasz ? dość sporo krążę więc może będę niedługo w Twoich rewirach i będziesz mógł posłuchać jak to chodzi ..
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
Bardzo chętnie.Mieszkam w Rynarzewie pod Bydgoszczą więc przy trasie nr5.Zapraszam kiedy tylko będziesz w mojej okolicy drzwi otwarte zawsze. Wiem jak potrafią gadać V&H i chciałbym je nieco okiełznać gdyż nawet W niedzielę H-D kom wstyd zrobiłem wcale nie zamieżenie ps.jak by co to mój nr.tel. jest w moim profilu
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
robrob, więc układ wygląda tak , standardowo db-killery mają 22 cm http://motocykle.kalinski.pl/db_killer_50_2.html a moje przedłużyli do 30 cm .
Wymiary poszczególnych elementów "jadąc" od lewej strony :
- pierścień - 20 mm
- perforacja "drobna" - 215 mm
- pierścień - 20 mm
- perforacja - 45 mm
owinięte taśmą dźwiękochłonną żaroodporną o gr 3 mm ( wcześniej owinęli 2 mm ale to nie był ten efekt ) . Po owinięciu db-killer wchodzi na delikatny "wcisk"
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Posty: 1639 Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-04-24, 23:04
illusion napisał/a:
robrob, więc układ wygląda tak , standardowo db-killery mają 22 cm http://motocykle.kalinski.pl/db_killer_50_2.html a moje przedłużyli do 30 cm .
Wymiary poszczególnych elementów "jadąc" od lewej strony :
- pierścień - 20 mm
- perforacja "drobna" - 215 mm
- pierścień - 20 mm
- perforacja - 45 mm
owinięte taśmą dźwiękochłonną żaroodporną o gr 3 mm ( wcześniej owinęli 2 mm ale to nie był ten efekt ) . Po owinięciu db-killer wchodzi na delikatny "wcisk"
a jak by tak zrobić np 3 przegrody i jakieś 50 cm długości, bo np moje wkłady taka śmieszna łuska mają właśnie jakiś 40 - 50 cm, robił ktoś taki wymiar ?
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
robrob, wydaje mi się że przy trzech przegrodach możesz mieć spory problem z ciśnieniem spalin , więc to chyba ryzykowna zabawa
a co do Twoich wkładów to w przypadku "łuski" długość nie ma wielkiego znaczenia bo te wkłady praktycznie nie stawiają oporu wylatującym spalinom ... ale coś za coś też niewiele podobno dają ( Kaliński ma coś podobnego w ofercie i na moje pytanie powiedział żeby dać sobie spokój )
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
Chcialem kupic "Cobra Slip-On Slashcut" - szukam kogos z Wroclawia lub okolic kto ma silnik 1100 i takie tlumiki - chcialbym posluchac zanim kupie.
Poprosze o kontakt - chetnie podjade posluchac.
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Posty: 378 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-05, 11:36
Porównanie dźwięku: fabryczne wydechy z rozwierconą ostatnią sekcją (stage 1 mod) vs Cobra Speedster Slashdown z oryginalnymi wkładami, tylko usunięte końcówki bo chrom na nich się łuszczy.
_________________ Moje fotki: http://www.skygge.com In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan...
Kto da, Koleżanki i Koledzy, posłuchać na żywo wydechów VANCE & HINES Classic II na dragu 1100?
Przymierzam się do kupna tych tłumików, ale żona powiedziała, że jak będą za głośne - NIE BĘDZIE ze mną śmigać
Dla niej odpowiednie są fabryczne, ale mnie trochę wkurzają pytania tupu "co on taki cichy?"
Przeczytałem chyba całe forum i wydaje mi się, że V&H właśnie byłyby optymalnym kompromisem. Nie zależy mi na włączaniu alarmów, ale oryginały są stanowczo za ciche. Nie pasują do takiej maszyny.
WARSZAWA - Tarchomin, Legionowo lub w pobliżu.
PS. NIE PRZYJADĘ Z PUSTĄ SAKWĄ !!
_________________ Dzień bez przejażdżki DRAGIEM - to dzień zmarnowany :-)
TL
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum