YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wykres mocy + ciekawy artykuł
Autor Wiadomość
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 1259
Skąd: Liberec
Wysłany: 2017-11-08, 14:28   Wykres mocy + ciekawy artykuł

Cześć,

ciekawy artykuł w linku poniżej, mnie jednak zainteresowało to czego dawno szukałem tzn przebieg momentu i mocy



http://www.motocykl-onlin...-Custom,10723,2

_________________
Pozdrawiam Tomek





http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
Ostatnio zmieniony przez Anula 2017-11-08, 18:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-11-08, 17:48   

tqmeh, pewnie marzy ci się przebieg momentu z diesla co ? ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 1259
Skąd: Liberec
Wysłany: 2017-11-08, 18:13   

Niutona nigdy dość, nie liczyłem ile jest Nm na kg
_________________
Pozdrawiam Tomek





http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-11-08, 19:19   

tqmeh, nie tylko ważne ile wypada na kg, ale od jakiej prędkości obrotowe on jest dostępny ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 1259
Skąd: Liberec
Wysłany: 2017-11-08, 19:30   

Wiem o tym, jednak w tym przypadku bez doładowania niczego więcej się nie uzyska, w cytowanym artykule MS wypadł najlepiej
_________________
Pozdrawiam Tomek





http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-11-08, 20:07   

witek1965 napisał/a:
tqmeh, pewnie marzy ci się przebieg momentu z diesla co ? ;D

tqmeh napisał/a:
Wiem o tym, jednak w tym przypadku bez doładowania niczego więcej się nie uzyska, ...

Oj tam, oj tam, nie wiem jak na wtrysku, ale z gaźnikiem da się ponegocjować :) , a wiem, że można jeszcze lepiej. Wprawdzie nominały maksymalne nie powalają, ale to konsekwencja specyficznej konstrukcji dolotu (i temperatury pomiaru), jednak przebieg momentu jest bardzo przyjemny w codziennej eksploatacji, tym bardziej, że zyskuje się jeszcze na ruchu względnym powietrza.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2017-11-08, 21:58   

wemar napisał/a:
z gaźnikiem da się ponegocjować :)
jasne, że tak, tylko z wtryskiem jest trochę łatwiej.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 1259
Skąd: Liberec
Wysłany: 2017-11-09, 07:14   

wemar, nie powiedziałem że się nie da ale przyrosty są słabe, zobacz do poniższego tematu
http://yamaha-dragstar.pl...p=653047#653047
_________________
Pozdrawiam Tomek





http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-11-09, 11:43   

W moim przypadku nie chodziło o dodatkowy uzysk mocy i momentu, a o odzyskanie tego, co straciłem przez specyficzny kształt dolotu i jego umiejscowienie. Bonusem jest bardzo szybko narastający moment obrotowy - praktycznie przy 1450 obrotach mam 90% momentu oraz płaską jego charakterystykę. Bardzo szybko też narasta - potraja się pomiedzy 1200 a 1400 obrotów. Moc jest dla mnie drugorzędna, bo w normalnej eksploatacji i tak przydaje się sporadycznie. Inna kwestia, że mam sporo wątpliwości do skalibrowania hamowni. Była rozstawiona na zlocie i wielu kolegów też twierdziło, że sporo zaniża. W opisie jest, że podaje dane z silnika, ale najprawdopodobniej wyniki bardziej odpowiadają pomiarowi na kole - obsługa długo nie mogła jej uruchomić, a przy ustawieniach ciągle wykonywała telefon do przyjaciela. Tak czy inaczej po zmianie gaźnika i jego ustawień, znacząco poprawiła się trakcja.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2017-11-10, 20:59   

A ten gaźnik Panie Kolego to z czego pochodzi ? ? ? ;D
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-11-10, 22:08   

Gaźnik jest z pudełka. Mikuni HSR42.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group