YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Spacerówki Forward Controls Jardine
Autor Wiadomość
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2012-02-02, 16:39   

robrob napisał/a:
a Spining to nie miał takiego wynalazku u siebie?


miałem, miałem... lipa straszna; wymieniłem na oryginalne podesty Yamaha
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-14, 12:10   

Witam

Mam zamiar przesunąć do przodu podesty jak poniżej

http://www.ebay.pl/itm/20...8cAAOSwnDxUb1T1

lecz mam pytanie, jak zamontować wtedy gmole.

Proszę o podpowiedź i z góry dziękuję.
 
 
Grzegorz_Godzio 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-09-19, 21:30   

Nikt nic, bo sam bym przedłużył podesty, może ktoś ma rysunek to sami wytniemy.
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1937
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2017-09-19, 22:16   

Po co przesuwać podesty, jak można spacerówki dokręcić do gmoli. I nóżki do przodu ;D
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
Grzegorz_Godzio 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-09-20, 07:31   

Spacerówki są, tylko mam długie nogi i bardziej komfortowo było by z odsuniętymi do przodu podesłanie.
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-20, 15:18   

Miron napisał/a:
Po co przesuwać podesty, jak można spacerówki dokręcić do gmoli.

Wtedy jednak tracisz kontakt z pedalerią, a przynajmniej ich obsługa jest urtudniona. W swoim przesunąłem podesty do przodu, na bok i zwiększyłem kąt uniesienia. Teraz trzymając stopy na spacerówkach pod piętą mam pedał tylnego hebla i blisko do dźwigni zmiany biegów, choć najbardziej zależało mi na dobrym dostępie do hamulca.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Grzegorz_Godzio 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-09-20, 15:27   

Wemar fotkę jaką zapadaj może coś sam zrobię.
 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-20, 16:43   

Też sam spróbuję zrobić. Wydaje mi się ze gmole będzie można przymocować do tych blach stanowiących przedłużenie, z tym, ze w Classic ograniczeniem dużego przesunięcia do przodu będzie błotnik. Zrobię szablony np. z płyty paździerzowej poskręcam wszystko i zobaczę jak to wygląda. Dodatkowo będzie można zamontować poprzeczkę między tymi przedłużeniami. U góry gmole tez będzie można zamontować na takich blachach -przedłużeniach.
Ale fotki by się przydały bo po co wyważać otwarte drzw. lol
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-20, 19:10   

Nie wiem czy gabaryty 650 pozwolą na to samo, co można zrobić w RS'ie. Fotek na razie nie zapodam, jestem na wyjeździe i nie mam jak ich zrobić.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Grzegorz_Godzio 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-10-18, 20:40   

Odświeżam temat, może ktoś sam dorabiał i został mu projekt, z tego co mierzyłem maksymalnie w clasicu można wysunąć 7 cm przy zamontowanym pełnym gmolu.
 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-10-19, 00:03   

Zdecydowałem, jednak kupić zestaw wskazany wyżej w linku, a po założeniu będę przerabiał gmole. Na wiosnę dam znać co mi z tego wyszło.
 
 
Grzegorz_Godzio 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-10-19, 13:48   

Benvito jeśli nie zamówiłeś jeszcze to wstrzymaj się trochę, napisałem do myfrenda z Pekinu czy by nie zrobił takich, może będzie taniej.
 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-10-21, 11:24   

Dzięki, za info poczekam.
 
 
Grzegorz_Godzio 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-10-21, 11:26   

Niestety pisałem do trzech, źaden się nie podejmie zrobienia kopi, pozostaje USA.
 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-10-21, 11:34   

Masz pomysł jak po założeniu przedłużek, założyć gmole?
 
 
Grzegorz_Godzio 


Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-10-27, 21:45   

Ok, zrobiłem parę przymiarek i info dla tych co by chcieli pomajstrować.
Pierwsza, przesunięcie o 10 cm jest ok tylko w opcji bez gmoli i pewnie dla customa będzie ok z racji że nie na tak nisko błotnika, zdjęcie poniżej.

[ Dodano: 2017-10-27, 22:49 ]
W rezultacie maksymalne wysunięcie podnóżek zachowując bezpieczną odległość od błotnika tak aby nie zawadzał na dołkach o gmol to 4,5 cm.

[ Dodano: 2017-10-27, 22:51 ]
maksymalna grubość blachy to 8 mmm

Benvito, w przyszłym tygodniu podeślę Ci wzorniki do przymiarki.

20171023_180726.jpg
Plik ściągnięto 66 raz(y) 369.28 KB

20171027_205241.jpg
Plik ściągnięto 53 raz(y) 287.84 KB

20171027_201637.jpg
Plik ściągnięto 70 raz(y) 216.54 KB

 
 
BenWito 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 145
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-10-28, 16:40   

Dzięki, będę czekał.
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-10-28, 17:57   

Odszukałem kilka fotek po mojej przeróbce. Na pierwszej fotce widać różnicę pomiędzy oryginalnym mocowaniem podestów, a zdystansowanym. Niestety, zdjęcia wykonano pod różnym kątem i nie widać odsuniecie do przodu, które wynosi ok. 7 cm. Na drugiej fotce widać położenie podestu, spacerówki i pedału hamulca, który po skorygowaniu uniesienia na pompie, jest równie dobrze osiągalny palcami przy stopie na podeście, jak i piętą, gdy stopa jest na spacerówce. Po lewej stronie przód dźwignia zmiany biegów wypada tak, że redukcję można zrobić bez zdejmowania nogi ze spacerówki. Zmiana w górę też jest możliwa, ale wymaga trochę więcej zachodu i nauki operowania piętą.

_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group