YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: pyra
2015-07-26, 09:15
jazda XVS 1300 CU -Stryker
Autor Wiadomość
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Posty: 602
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-07-24, 16:07   

arkady007, Strykera porównuję do Drag Stara. W przyszłym tygodniu mam spotkać się z Beny'm i jego Strykerem, to pewnie będę miał porównanie.

Motocykl jest z 2011 roku i obie opony są do wymiany (łyse), ale mnie zastanawia właśnie rocznik gumy. Jestem podejrzliwy, bo wiem, że różne cuda ludzie robią. Zatrzaski, to pryszcz, ale z jakiegoś powodu mechanik fleja tam grzebał. PC jest przypięty na wierzchu pod kanapą, więc to nie to, bo brakuje z przodu pod półką i przy tylnym błotniku pod kanapą. Na pewno same nie wypadły.

arkady007, dziękuję za pomoc. Może wszystko wyjaśni się jak dostanę raport.

A jak Stryker wygląda w kosztach eksploatacji? Miałem porównanie DS1100 i MS1900. Nie tylko spalanie (DS 5-6l, a MS 7-10l), ale jakiekolwiek części kosztowały kosmiczne pieniądze. Czy Stryker też jest taki... ekskluzywny ? ;)
_________________

Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
=======
- XV 1900
ex =====
- DS 1100
- MS 1900
=======
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-24, 17:13   

No części do gwiazdek tanie nie są :-) ceny porównywalne do DSa . Jedno z czym jest prawdziwy problem to używki. Jak chcesz coś kupić to tylko na e`bayu bo u nas niewiele co jest.
Moim zdaniem warto Strykera kupić bo jest niegrzeczny :roll:
W temacie eksploatacji - mój pali od 6 do 10 litrów. Przy spokojnej jeździe z plecaczkiem 6.35 . Ja jestem ciężki i plecaczek także nie jest jakimś " szczypiorkiem" jak dla mnie OKi
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 42
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2016-07-24, 18:20   

Ja swojego Strykera również sprowadzałem i żadnych rdzawych nalotów na spawach nie było.
Sol morska pokazała swoje działanie tylko na zadrapanych uszkodzeniach błotnika. i zbiornika.
Nie miałem okazji jeździć Riderem ale uważam że Stryker to mały diabełek.
Uważam że STRYKER jest godny polecenia.
Ważę 105 kg i mam spalanie 5-6 litrów.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-24, 21:27   

Masz rację z tym diabełkiem ale Raider jest dużo silniejszy.
Mało Ci pali ;D może mój więcej może palić bo mam szybę i zap.... lol
Zawsze sobie za późno wyjadę i potem trzeba nadrobić czas lol
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
ADi 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Posty: 602
Skąd: FNW/CBY
Wysłany: 2016-07-24, 21:36   

arkady007 napisał/a:
Zawsze sobie za późno wyjadę i potem trzeba nadrobić czas lol



I to pewnie całkiem przypadkiem... ;)


Dostałem raport ze zdjęciami z USA. Miał przytartą prawą stronę, wciśnięty zbiornik, zerwane linki gazu i lusterka. Muszę porównać ten motocykl z innym, całkiem sprawnym.


Wymienialiście opony w swoich maszynach? Z tyłu szerokość 210, z przodu 21' - tanio nie będzie... :)
_________________

Za zakrętem czeka śmierć, więc wróbelku leć, na skrzydłach życia...
=======
- XV 1900
ex =====
- DS 1100
- MS 1900
=======
 
 
borysekb 



Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 42
Posty: 51
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 2016-07-24, 22:12   

W tym roku wymieniłem komplet.
Kupiłem dedykowane Bridgestone (komplet około 1300 złociszy).
Są tańsze, które ponoć też są dobre. Ja nie narzekam i uważam że na tym nie ma co oszczędzać bo moto ma tylko dwa kółka.
Jeśli chodzi o spalanie ostatnie trasy były długie w kolumnach bez szaleństw.
W zeszłym roku jak odebrałem z statku i miałem przestawiony chip cobry [pod siedzeniem to spalał 8-10 i kopcił. Regulacja załatwiła sprawę.
_________________
My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 42
Posty: 507
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-07-27, 15:06   

co do ogłoszenia to motocykl na 100% lakierowany
Nie ma wersji z całym czarnym bakiem ... opona z 2009 roku też nie może być w motocyklach produkowanych od 2011 ... tak więc składak

Oczywiście jak chcesz możemy go obejrzeć razem a nawet porównać :)
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Ciumraga 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2014
Wiek: 39
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-12, 15:35   

Temat dawno już przykurzony ale postanowiłem odświeżyć. Po kilku sezonach posiadania DS 650 przesiadłem sie w tym sezonie na Strykera ... URYWA DUPĘ ! !!
Ten motocykl jest po prostu świetny. Jak bym sie przesiadł ze starego dobrego opla astry do C klasy ;) Większy, wygodniejszy, lepiej się prowadzi.

Żeby nie było że same superlatywy to mam wrażenie że troszkę szarpie na niskich obrotach. Czytałem że nie jest tak elastyczny jak DS ale tu nie o to do końca chodzi. Czy inni też odczuli takie delikatne szarpnięcia ? Czy to standard dla tego modelu czy powinienem coś nad nim popracować ? :D
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 42
Posty: 507
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-04-13, 08:29   

Hej
Gratuluje wyboru. Tez przesiadałem sie z DS650 i miałem takie same odczucia. Do tego jest zaskakująco zwrotny - tego się nie spodziewałem .
Nie zauważyłem u siebie szarpań na niskich obrotach, cechą charakterystyczną na pewno jest dźwięk wydobywający się z silnika łącznie z lekkim piszczeniem :) to normalne tak jak głośne wbijanie niektórych biegów.

Skrzynia na pewno nie jest tak elastyczna jak w DS i trzeba się do niej przyzwyczaić a silnik faktycznie nie lubi niskich obrotów - tak z założenia.
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
Ciumraga 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2014
Wiek: 39
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-13, 09:40   

Tak, trzeba przyznać ze jest bardziej zwrotny niż się spodziewałem :)

Z tym szarpaniem to jak odpuszczę sprzęgło na niskich obrotach (np. jadąc w korku między samochodami) potrafi właśnie szarpnąć i stuknąć tak jak by miał jakiś luz ...
Co to może być w takim razie ?

Za to nie słyszałem żadnych pisków ;) Mam dopiero 400km zrobione na nim więc trudno mówić o pełnej orientacji w dźwiękach i zachowaniach ale jak tylko wróci pogoda będę go badał dalej :D
 
 
pyra 



Model: MS1300
Rocznik: 2009
Posty: 4798
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2017-04-13, 18:56   

Ciumraga, to norma, nie jeździmy 1300 na niskich obrotach , 1 bieg i półsprzęgło - wiem to boli :evil: dlatego unikam korków i lansparad ;D
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-04-14, 11:24   

Ciumraga
Nie przejmuj się te typy tak mają.
Trzeba wcześniej zapinać jedynkę i w korku mnie osobiście lepiej się jeździ wyżej go wykręcając niż wachlując 1/2 i 2/1 cały czas :)
Miłych wrażeń ze Strykiem :)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Ciumraga 


Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2014
Wiek: 39
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-28, 10:19   

No pojezdzilem chwile dluzej (od ostatniej wiadomosci) i chyba poprostu musze sie przyzwyczaic do tego i odrobine zmienic styl :)


Dziekuje za odpowiedzi. Dobrze jest uzyskac potwierdzenie od kolegów na tej samej maszynie :)
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 29
Posty: 7
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2017-07-10, 21:51   

Niedawno przejąłem Strykera od arkady007 - dzięki jeszcze raz ;) Jestem niesamowicie zaskoczony tym co ta maszynka potrafi. Współpracuje genialnie, prowadzi się genialnie, ciężko wysiedzieć dłużej niż parę h bez niego :p Już mam parę pomysłów jak go jeszcze bardziej "dozbroić" , ale to sobie zostawię na przyszły sezon ;)

Do zobaczenia na trasie ! ;)
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-07-11, 00:53   

Jak będziesz się wybierać gdzieś w okolice Śląska ( tak żeby było w połowie mniej więcej) to daj znać wcześniej :-)
Polatamy :-)
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 42
Posty: 507
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-07-11, 10:39   

Mokryd, Gratuluje wyboru :)

Jakbyś szukał szyby to mam na zbyciu
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER)
 
 
arkady007 


Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 46
Posty: 208
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-07-11, 11:20   

Beny
A jaką masz ta szybę? I ile sobie cenisz?
_________________
Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony :)
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ...
 
 
Kita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 32
Posty: 277
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-07-12, 12:35   

Wrzucisz jakieś foty? Planuje w przyszłym sezonie przesiąść się na tą sztukę :)
_________________
 
 
Mokryd 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Wiek: 29
Posty: 7
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2017-07-13, 11:29   

a tak wygląda to cudo :)

http://ifotos.pl/zobacz/Lucekjpg_qpexxhh.jpg
_________________
For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta