Gdzieś się zawieruszyła MOC |
Autor |
Wiadomość |
zibi787i
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2004
Wiek: 45 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 8 Skąd: z parteru
|
Wysłany: 2017-06-17, 14:45 Gdzieś się zawieruszyła MOC
|
|
|
Witam
Dzisiaj podczas jazdy maszyna zaniemówiła tj.Jadąc pod górkę ni z tąd ni z owąd zacząłem czuć jak traci MOC.Wskazówka na liczniku zjechała do 60 km i ani rusz wyżej przy gazie do oporu.Gdy pokonałem wzniesienie i zacząłem jechać po równym motor się rozgadał i zaczął przyśpieszać ale było czuć wyrazny brak MOCY.Po pracy odpalił i jak wyjechałem na ładną prostą przyspieszyłem do 90 dych i stop ani rusz dalej,zaczała lekko szarpać,podczas ruszania ze skrzyżowania musiałem ślizgać na sprzęgle bo nie miała siły się rozbujać ako mam bardzo dobre ale gdy prubowałem ją odpalić to tak jak by było do wymiany...Lekko strzelało z lewej strony tak jak by w przedni gar czy ktoś miał podobne problemy? |
_________________ Nowicjusz w fazie yamahorozwoju |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2017-06-17, 16:32
|
|
|
Sprawdź na początek świece może któraś padła i dlatego |
_________________
|
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-06-17, 20:22
|
|
|
Kolego po objawie wygląda jakby się coś zatarło.
1. Sprawdź akumulator, żeby był na 100% pewny
2. Jeśli jest na 100 % że nie robi jaj - a silnik słabo kręci - to masz 90% że coś "stoi" na betonowo.
Kiedy oliwkę sprawdzałeś?/zmieniałeś?
jest na pewno dobra i odpowiedni poziom?
Nie wymieniałeś coś ostatnio w silniku? np sprzęgło i takie tam?
Zobacz sobie do serwisówki Twojego sprzęta i popatrz który dekiel odkręcić, żeby było czym pokręcić wałem korbowym . Wykręć świece zapłonowe i pokręć silnikiem za śrubę _ uwaga w tą stronę co dokręcasz tę śrubę, żebyś sobie jej nie popuścił a potem ją zapomnisz dociągnąć - czasami na wałach jest lewy gwint!!!!
Jeśli potrzebujesz dużej siły do obracania silnikiem - niestety coś się zatarło
rozwiązania:
remont
kupno silnika używki
oba trochę skubną po kieszeni niestety |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1855 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-17, 20:25
|
|
|
Filtr, gaźniki, pompa paliwa, iskra. Z tym remontem to arkady007, trochę pojechałeś po temacie |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-06-17, 21:14
|
|
|
nie wiem czy doczytałeś dobrze post.
Aku jest OK a silnik ciężko kręci.... tak jakby był do d....
co to ma wspólnego z gaźnikiem świecami itd?
dlatego po sprawdzeniu aku na 100% trzeba patrzyć dalej.
Nie podejrzewam tylko zatarcia rozrusznika - bo nie byłoby spadku mocy w czasie jazdy. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
goniak
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2009
Wiek: 44 Dołączyła: 14 Cze 2010 Posty: 2099 Skąd: P-ń/GŁ
|
Wysłany: 2017-06-17, 22:43
|
|
|
U mnie podobne objawy były przy zatkanym filtrze powietrza. |
_________________ "Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego faktu w słowa." J.Tuwim |
|
|
|
|
kusy
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 237 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2017-06-18, 07:29
|
|
|
Sprawdź ładowanie. |
_________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT |
|
|
|
|
zibi787i
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2004
Wiek: 45 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 8 Skąd: z parteru
|
Wysłany: 2017-06-18, 14:39
|
|
|
arkady 007 ma tak podkręcony czarny humor że vader by się zawstydził...Bąd normalnie James bond
Zwaliłem szybko bak żeby się zorientować co i jak patrze a tam guma zwalona z filtra,klasłem w ręce i myśle sobie jest bond zlokalizowany.Szybko za śrubokręt poluzowałem śruby naciągnąłem spowrotem,skreciłem i bum ogień na tłoki,chodzi!Uśmiechnąłem się i skręcam Jadzię do kupy mówie sobie jazda prubna.Wystawiłem moto odpalam jeszcze raz i k. dławi,puszczam ssanie i gaśnie.Wygląda na niedobór paliwa,czasami słychać jak sobie pompka pryka po dłuższym postoju czy to może ona padła? |
_________________ Nowicjusz w fazie yamahorozwoju |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2017-06-19, 07:57
|
|
|
pompka zawsze pyka po dłuższym postoju, musi dobić ciśnienia, sprawdz gaźniki, mogło syfu zassać |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
zibi787i
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2004
Wiek: 45 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 8 Skąd: z parteru
|
Wysłany: 2017-06-19, 11:44
|
|
|
Zrzuciłem bak jeszcze raz,filter powietrza na pewno do wymiany MOCowałem się z jedną świecą bo nie chciała się wykręcić aż wkońcu upierdzieliłem klucz i musiałem jechać po nowy (Dzwignia i przedłużka dotego odpowiedni kąt i puściła)Przed wyjazdem do sklepu zaaplikowałem wd40 Swiece wymienione,bez zmian.Napięcie na obydwuch piecach jest.Pompa ciągnie jak należy(Zdjagnozowałem brak titawy)Zaraz zlutuje Strzela w przedni gar(tłumnik) i chodzi tak jakby tłusto z powietrzem?Na ssaniu ma obroty jak na wolnych jak odciągam ssanie gaśnie.Aku dobre bo kręci jak należy,po dłuższej jeżdzie jak się nagrzeje to tak dziwnie rozrusznikiem kręci |
_________________ Nowicjusz w fazie yamahorozwoju |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1855 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-19, 11:50
|
|
|
Długo go masz ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
zibi787i
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2004
Wiek: 45 Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 8 Skąd: z parteru
|
Wysłany: 2017-06-19, 12:12
|
|
|
Zrobiłem może jakiegoś 1000ca.Robrob jak zerknąć w te gażniki?Mechanika to dla mnie czarna magia
[ Dodano: 2017-06-19, 13:14 ]
Czy może to być objaw złego styku masy?Jeżeli tak to gdzie jest MASA?
[ Dodano: 2017-06-20, 09:20 ]
Zwaliłem te gażniki i przepustnica czy coś tam w jednym odbija w drugim nie,jak ją cofnie to stoi w miejscu.Czy to może być to?Jak te miękkie śruby odkręcić?
[ Dodano: 2017-06-20, 18:53 ]
to nie to ale bynajmniej wiem jak wyglądają membramy w gazniku
[ Dodano: 2017-06-20, 18:54 ]
https://www.youtube.com/watch?v=MPJMYU_Ub2Y |
_________________ Nowicjusz w fazie yamahorozwoju |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2017-06-20, 19:06
|
|
|
no z tym remontem silnika to pojechałeś |
_________________
|
|
|
|
|
|