YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
kierunki a światło mijania
Autor Wiadomość
belina 


Model: DS 125
Rocznik: 2001
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-11, 22:53   kierunki a światło mijania

DS125. Szanowni!, kierunkowskazy przestały migać tylko przygasają i rozjasniają się na zmianę ze światłem mijania. Co może być przyczyną? - ale jeśli można prosić łopatologicznie.
Nie mam już do niego sił, więcej dłubania niż radości z jazdy.
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1595
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2017-05-12, 00:25   

Sprawdź masę.
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3062
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-05-12, 08:24   

A jak zachowują się inne światła ?

[ Dodano: 2017-05-12, 12:08 ]
Czy to Ci się stało "niespodziewanie" czy grzebałeś coś w elektryce.
Rzuciłem okiem na schemat elektryczny (ale DS650). Wiele odbiorników "wisi" na jednym obwodzie zasilającym - kierunki też. Takie przygasanie może być wynikiem znacznego wzrostu obciążenia wywołanym włączenie kierunków, a tym samym wzrostu spadku napięcia na przewodach (instalacji). Czy włączanie innych odbiorników np. klakson, też stwarza taki efekt? Czy zmienia / zmieniła się częstotliwość kierunków ?
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
belina 


Model: DS 125
Rocznik: 2001
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-12, 18:19   

grzebałem ... dobrałem się do wszystkich(tych ktore widać bez sciągania zbiornika paliwa) kostek po koleji rozłaczałem psikałem płyn do styków suszyłem nadmiar szmatką i łaczyłem z powrotem. tylko kilka było zaśniedziałych. Klakson trąbi mocno. Jak sprawdzic uziemienie??? gdzie? Napsikałem też płyn do styków w szczeliny właczników przy manetkach bez rozkręcania tych właczników... ;/ :beczy: kierunki są teraz powooolnee . Ten z czarnoprochowcem to Ty? Też uwielbiam ten zapach :)
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3062
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-05-12, 18:24   

belina, Chodziło mi o to czy przed wystąpieniem problemów z kierunkami coś grzebałeś w moto, a szczególności w elektryce? Jak zatrąbisz klaksonem to czy światła jakoś znacząco przygasają?

[ Dodano: 2017-05-12, 20:06 ]
belina napisał/a:
Ten z czarnoprochowcem to Ty? Też uwielbiam ten zapach

Tak do Ja. :koksik:
Witam czarnoprochową duszę. ;D
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
belina 


Model: DS 125
Rocznik: 2001
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-14, 20:12   12V spada do 3.4V

mierząc na akumulatorze:
stacyjka na off 12V
Stacyjka na on 3.4V
stacyjka na off 11.9V
wyłączone wszystkie odbiorniki, nie ma alarmu.
Przełączniki przy manetkach rozebrałem i wyczyściłem, wszystkie konektory które znalazłem wyczysciłem. Luty są oryginalne, przewody nie są złamane, uszkodzone czy zgniecione.
Bezpieczniki są czyste i w dobrym stanie. Jak sprawdzić przekaźniki? te użadzenia elektroniczne pod siodłem ?

rece mi opadają. :ryczy:
idę się upić.
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3062
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-05-15, 08:40   

belina napisał/a:
Stacyjka na on 3.4V
Czy ja dobrze czytam ? Jak przekręcisz kluczyk na pozycję ON to napięcie na zaciskach akumulatora spada aż ! !! do 3.6V ?? ?
Wskazywało by to że gdzieś masz zwarcie, ale takie nie włączane przez bezpiecznik.

A jakie jest napięcie na akumulatorze gdy silnik pracuje ?

Powtórzę pytanie z mojego posta
"Chodziło mi o to czy przed wystąpieniem problemów z kierunkami coś grzebałeś w moto, a szczególności w elektryce? Jak zatrąbisz klaksonem to czy światła jakoś znacząco przygasają? "

Przyczyn może być wiele. Zdobądź schemat elektryczny i posprawdzaj poszczególne obwody poprzez wypinanie odpowiednich bezpieczników i sprawdzanie jak na to reaguje elektryka moto.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 696
Skąd: W-wa
Wysłany: 2017-05-15, 09:23   

Rozładowany akumulator.

[ Dodano: 2017-05-15, 10:25 ]
Napięcie na akumulatorze sprawdzałeś przy włączonym silniku?
OldDiver,
Cytat:
Wskazywało by to że gdzieś masz zwarcie
To by kable świeciły na czerwono.
_________________
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3062
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2017-05-15, 09:57   

petermajster napisał/a:
To by kable świeciły na czerwono.
No może nie zwarcie ;p ale znaczące obciążenie prądowe. Miałem coś podobnego.

Kolega belina w innym temacie pisze że jeździ (z problemami) więc przy tym 3.4 V to by mu rozrusznik nie zadziałał ... chyba.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 696
Skąd: W-wa
Wysłany: 2017-05-15, 10:26   

OldDiver, Ciekawe objawy.
3,4 v w instalacji mając nie da się jeździć bo cewka nie wytworzy iskry. Chyba. ;D
_________________
 
 
belina 


Model: DS 125
Rocznik: 2001
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-16, 21:50   

całkowicie odłaczyłem regulator i przełączjąc w stacyjce on/off napięcie jest cały czas 11.9 nie spada gwałtownie. Żeby było fajniej regulator nie był przykręcony tylko przypięty taśmą samozaciskową.
Wczoraj na noc ładowałem akumulator. ale nie sprawdziłem po tym.

Testy robiłem na wyłączonym silniku.

Przy instalacji nic nie robiłem, jedynie czyszczenie kostek które znalazłem. Wszystkie luty są czyste, nie ukruszone, bez nalotu, przewody nie złamane, nie uszkodzone.

Szanowni, czy regulator od xvs650 nada się do xvs125??? na alle.. są po 60pln a do xvs125 tylko na ebayu znalazłem po 55funtów! jesli nie pasuje to dlaczego?

moto uruchamiałem na pych.
na właczonym moto klakson trąbi mocno.
pozdrawiam.
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 696
Skąd: W-wa
Wysłany: 2017-05-16, 22:51   

Ty jest ze stolicy. A jaka dzielnica?
_________________
 
 
belina 


Model: DS 125
Rocznik: 2001
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-16, 22:53   

bielany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group