YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja poziomu paliwa w komorach pływakowych
Autor Wiadomość
Jaro2002 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 61
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 35
Skąd: ŁomiankiXVZ13TFMT
Wysłany: 2017-04-06, 18:13   Regulacja poziomu paliwa w komorach pływakowych

Cześć, trochę na ten temat poczytałem ale za diabła nie mogę wcisnąć dłoni pomiędzy gaźniki, żeby skutecznie nacisnąć wężyk na króćce spustu paliwa z gaźników. W instrukcji jest opisane dość dobrze jak sprawdzić poziom (chyba 17mm powyżej dolnej krawędzi gaźników powinno być przy takim pomiarze). Jednak wolałbym wykonać regulacji na samych pływakach po zdemontowaniu gaźników. Dokładniej i pewniej, dla mnie łatwiej się dostać. Wie ktoś jak to zmierzyć? Czytam w tabeli danych technicznych że pływaki na wysokości 13,1 do 14,1 mm. Ale jak mierzone nie mam pojęcia. Dzięki za wskazówki.
 
 
Ryszard1962 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 62
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 605
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-06, 23:25   

Wpisz swój problem w googlach ja z tego korzystałem jak ustawiałem poziom w VN1500 u mnie był jeden gazior cała operacja banalnie prosta (oczywiście gazior wymontowany)
_________________
Pozdrawiam
Rysiek

Do 2016r. Kawasaki VN1500 NOMAD
Od 2016r. Yamaha V Star 1100
Od 2017r. Yamaha Road Star 1600
 
 
Jaro2002 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 61
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 35
Skąd: ŁomiankiXVZ13TFMT
Wysłany: 2017-04-08, 08:22   

Ryszard1962 napisał/a:
Wpisz swój problem w googlach ja z tego korzystałem jak ustawiałem poziom w VN1500 u mnie był jeden gazior cała operacja banalnie prosta (oczywiście gazior wymontowany)

Oczywiście Google przeszukałem wcześniej. Niestety poza konkretną informacją jak to sprawdzać z użyciem zewnętrznego wężyka , nie znalazłem dla tego silnika i typu gaźników żadnej wartościowej informacji, z której można się zorientować jak to robić na wymontowanych gaźnikach. Ogólne zasady oczywiście znam. Kluczowe dla mnie jest potwierdzenie , że pływak zamyka dopływ paliwa będąc na wysokości XX mm ponad krawędzią obudowy. Czy to powinno być te 13 mm czy mniej?

[ Dodano: 2018-12-25, 18:13 ]
Cześć, inny problem z gaźnikami. Kruciec, tzw nypel (ang. nipple) czyli taki gumowy trójnik łączący gaźniki, jest nieszczelny. Już trzeci sezon z tym walczę. Część drobna i nie mogę jej nigdzie namierzyć. Może macie jakieś pomysły jak to naprawić, dorobić nypel czy coś....Zaciskanie obejmami nic nie daje. Pozdrawiam,
Jarek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group