YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Interfejs diagnostyczny
Autor Wiadomość
darecki60 



Model: MS1300
Rocznik: 2008
Posty: 26
Skąd: Poznań/Komorniki
Wysłany: 2016-07-18, 18:43   Interfejs diagnostyczny

witam,
szukam interfejsu diagnostycznego do yamahy XVS 1300 plus jakiś programik może któryś z kolegów już bawił się....
Pozdrawiam i lewa w górę
_________________
Dawno dawno temu na odległej planecie ....
WSK 175 , ETZ 250 , Jawa 350TS , Cezeta 350
Suzuki Marauder 800
teraz >> XVS 1300 :-)
Pozdrawiam darecki
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Posty: 1647
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2016-07-18, 18:46   

jeśli się nie mylę to jonypl może mieć coś do powiedzenia w temacie
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 41
Posty: 1215
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2016-07-18, 18:50   

Za pomocą wyświetlacza licznika wyłuskasz błędy jeśli są

Ewentualnie jakiś kombajn w stylu iQ4bike lub może jest coś dedykowanego
_________________
Pozdrawiam Tomek


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Posty: 990
Skąd: Głogów
Wysłany: 2016-07-18, 19:25   

Robrob, tqmeh, obaj trafiliście, na półce leży iQ4bike
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
darecki60 



Model: MS1300
Rocznik: 2008
Posty: 26
Skąd: Poznań/Komorniki
Wysłany: 2016-07-18, 19:27   

Super dziękuję ale jaką kombinację muszę zrobić żeby na wyświetlaczu wyświetlić błędy
_________________
Dawno dawno temu na odległej planecie ....
WSK 175 , ETZ 250 , Jawa 350TS , Cezeta 350
Suzuki Marauder 800
teraz >> XVS 1300 :-)
Pozdrawiam darecki
 
 
tqmeh 



Model: MS1300
Rocznik: 2016
Wiek: 41
Posty: 1215
Skąd: Złotoryja&WDL
Wysłany: 2016-07-18, 19:32   

Cytat:
How to Enter Diagnostic Mode

Setting the diagnostic mode
1. Turn the main switch to “OFF” and set the engine stop switch to “Run”.
2. Disconnect the wire harness coupler from the fuel pump. (I didn't do that and it still worked).
3. Press and hold the “RESET” switch and the “▲” side of the “SELECT” switch. Turn the main switch to “ON”, and continue to press the switches for 8 seconds or more.

NOTE:
• All displays on the meter disappear except the clock and odometer/trip meter/fuel reserve trip meter/clock displays.
• “dIAG” appears on the odometer/trip meter/fuel reserve trip meter/clock LCD.

4. Simultaneously press the “▲” side of the “SELECT” switch and the “RESET” switch for 2 seconds or more to activate the diagnostic mode. The diagnostic code number “d01” appears on the clock LCD.
5. Set the engine stop switch to “Kill”.
6. Select the diagnostic code number corresponding to the fault code number by pressing the “SELECT” and “RESET” switches.

NOTE:
• To decrease the selected diagnostic code number, press the “▼” side of the “SELECT” switch. Press the “▼” side of the “SELECT” switch for 1 second or longer to automatically decrease the diagnostic code numbers.
• To increase the selected diagnostic code number, press the “▲” side of the switch. Press the “▲” side of the switch for 1 second or longer to automatically increase the diagnostic code numbers.

7. Verify the operation of the sensor or actuator.
• Sensor operation
The data representing the operating conditions of the sensor appears on the odometer/trip meter/fuel reserve trip meter/clock LCD.

• Actuator operation
Set the engine stop switch to “Run” to operate the actuator.
NOTE:
If the engine stop switch is set to “Run”, set it to “Kill”, and then set it to “Run ” again.

8. Turn the main switch to “OFF” to cancel the diagnostic mode.


http://vstar1300.pbworks....agnostic%20mode
_________________
Pozdrawiam Tomek


WDL na FB

http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo
 
 
darecki60 



Model: MS1300
Rocznik: 2008
Posty: 26
Skąd: Poznań/Komorniki
Wysłany: 2016-07-18, 19:44   

o kurcze Tomus wielkie dzięki bomba
lewa w górę
_________________
Dawno dawno temu na odległej planecie ....
WSK 175 , ETZ 250 , Jawa 350TS , Cezeta 350
Suzuki Marauder 800
teraz >> XVS 1300 :-)
Pozdrawiam darecki
 
 
jacek71 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 46
Posty: 244
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-03-19, 07:11   

Pytanko ,czy w ten sam sposób można wejśc w tryb diagnostyczny w XVS 950 Midnight Star ?
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style mod. by Latoch: Oferta