YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie przycisk switch i reset obsługa licznika xv 1900
Autor Wiadomość
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-10, 16:15   

Tak ten schemat widziałem ale nie umiem rozszyfrować tego połączenia (41- reset switch), z przełącznika oryginalnego z yamahy wychodzą dwa przewody zielono-czarny (widoczny na schemacie) i zielono czerwony którego tam znaleźć nie umiem - a na schemacie przełącznik wpięty jest równolegle tak jak by z niego wychodziły dwa zielono czarne przewody i również dwa zielono czarne przewody miały by wchodzić do głównej wtyczki licznika a takich nie ma.

Poczekam do soboty jak kolega "tygrys" rozbierze i zobaczy jak jest u niego to spróbuje podłączyć w ten sam sposób a jak nie to dam sobie spokój z tym przełącznikiem i nie będę montował chyba że znajdę wyjaśnienie na amerykańskich stronach

Co do wcześniejszej wypowiedzi kolegi "wemar" to motocyklem jeździł wcześniej kolega dwa lata który mieszka 500m ode mnie - cięższy ode mnie i jeździł z plecaczkiem - max prędkość jaką osiągnął 180 km/h - nigdy nic się nie działo, nie ściągało poza tym jak on kupował to też odpowiednio sprawdził przed zakupem. Ja po zakupie spędziłem dwa całe popołudnia na rozkręcaniu i sprawdzaniu wszelakich zakamarków i nic podejrzanego nie znalazłem za małymi nieistotnymi szczególami

[ Dodano: 2017-03-11, 01:37 ]
W końcu po kilku godzinach poszukiwań znalazłem schemat od mojego motocykla z moimi kolorami przewodów. Myślałem że schematy różnych wersji xv1900 niczym się nie różnią a jednak różnice są. Czekam na relacje z oględzin "tygrysa" a jeżeli sie nie uda jego sposobem podłączenia to podłącze według tego schematu

[ Dodano: 2017-03-11, 10:36 ]
Fakt że pierwszy schemat jest do przycisku umieszczonego w konsoli a drugi do przycisków umieszczonych po prawej i lewej stronie kierownicy ale drugi schemat przynajmniej zgadza sie z liczbą doprowadzonych przewodów do licznika, kolorami przewodów i wtyczka jest kwadratowa z 3 przewodami jak u mnie i tu też zgodność kolorów.

Bez tytułu1.jpg
Plik ściągnięto 260 raz(y) 230.42 KB

nnm.jpg
Plik ściągnięto 61 raz(y) 240.77 KB

_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-11, 10:47   

Wielkie dzięki za olanie Moich wskazówek ;p Widzę ,że uprawiacie zasadę "myślę,więc powinno tak być" Powodzenia.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-11, 11:12   

Podniosłem zbiornik - filtr już czysty suszy się przed oliwką .
Zrobiłem zdjęcie jak te gniazda wyglądają po odłączeniu wszystkich wtyczek (inaczej nie podniesie zbiornika) - mam problem , bo jak zwykle nie potrafię wstawić tu zdjęcia . W profilu masz maila - prześlę Ci z tel. na maila.
U mnie jest też pięć wtyczek - jedna jest widoczna po podniesieniu zbiornika . Trzy podłączone są do licznika , jedna 2 piny kabel zielony i czarny do zbiornika (poziom paliwa) i jedna ta widoczna po pod.zbior. 3 piny kable:niebieski , różowo-żółty , czarno-niebieski. Wynotowałem też kolory wszystkich kabli do poszczególnych wtyczek - cały czas "mówię" o wtyczkach które są przy motocyklu , we wiązce mocowane do blachy przy zbiorniku na te sztyfty w otwory.
Patrząc na wtyczkę gdzie sztyft do wpięcia jest na dole , podaję kolory od lewej zaczynając od dolnego rzędu - trochę to skomplikowane , ale uważnie analizuj to zakumasz lol
I te trzy które idą do licznika , bo 2 już opisałem wyżej.
Druga z lewej:(jak na moim zdjęciu) czarna , 6 pin , jeden wolny:dolny rząd-wolny , czarny , zielony
górny rząd:czerwono-zielony , zielono-biały , żółto-niebieski.
Trzecia z lewej:biała 6 pin: dolny rząd - brązowy , niebiesko-biały , czerwono-bialy
górny rząd:ciemna zieleń , niebieski , żółty.
Czwarta z lewej:4 pin jeden wolny:dolny rząd-wolny , zielono-czarny
górny rząd:zielono-czerwony , zielono-żółty.
Może coś ci pomoże , moje wtyczki mogą być zamienione miejscami przy mocowaniu , bo zdejmowałem lampę , a wtedy trzeba wszystkie wtyczki wyciągnąć - pomylić ich nie można , bo nie wejdą po zamianie - powodzenia - masz co rozgryzać.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4424
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-03-11, 11:27   

tygrys, http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=16290
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-11, 11:55   

Może wiecie od czego zależy umieszczenie przycisku resetującego licznik - w konsoli a w manetce prawej.
Ja ma w konsoli środkowej (stratoliner 2008 usa)
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-11, 13:21   

Zauważyłem , że większość motocykli XV 1900 w wersji chromowanej , czyli silnik , lampa i cały przód w chromie ma w konsoli , ale to nie reguła , bo mój serdeczny przyjaciel ma w chromie i obydwa przy kierownicy lol dla mnie czarna magia od czego zależy lol

DRAGON wszystko cacy , próbowałem kilka razy , ale dałem sobie spokój - moje pokolenie po czterdziestce wchodziło w komputery i wielu doskonale sobie radzi , ja natomiast opanowałem w "wersji podstawowej" że tak powiem obsługę tego wynalazku lol
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-12, 10:14   

Ja mam 2013 i sterowanie jest konsola i lewa strona kiery.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-12, 10:30   

Właśnie , może rocznik ma znaczenie , kolega ma 2007r. w chromie USA o którym wspominałem wyżej i obydwa w kierownicy . Być może od roku 2008 robią w konsoli swich?
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-12, 15:28   

Mam wielką prośbę. Sprawdźcie, jeżeli macie zdemontowaną środkową konsolę czy znaczek yamahy jestr przyklejony czy na śrubki (czy da się go zdjąć).
Tak sobie wymyśliłem, że okleję konsolę czarną foli matową.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-12, 16:50   

Jest przyklejony
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-12, 21:07   

Faktycznie kusy ma rację - podejrzałem dzisiaj u znajomego i przewody idą z przełącznika konsoli bezpośrednio do licznika i później wracają przewody do wtyczek które u mnie są wolne z tym że u znajomego w stratolinerze z tego samego rocznika były tylko 4 wtyczki brak kwadratowej białej ale za to połączona trójkątna czarna która u mnie jest pusta - przycisk u niego działa ale nie chciałem przecinać izolacji więc to podejrzenie nic mi tak na prawdę nie dało... jutro jeszcze raz na spokojnie posprawdzam przejścia kabli

nie chce podłączać nic puki nie będę na 100% pewny żeby czegoś nie spalić...

[ Dodano: 2017-03-14, 01:53 ]
Witam

Problem prawie rozwiązany - przycisk switch już działa pozostał jeszcze reset ale opisze jak rozwiążę temat do końca

za to mam jeszcze jeden problem jak upchać przewody w lampie przedniej żeby zamkąć ją i przykręcić - 2 godz się męczyłem i nie mogę ich upchnąć by móc złożyć całość
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-14, 14:23   

W lampie powinna być blacha przykręcana na dwie śruby. Za tą blaszką schowana jest cała instalacja.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-14, 15:31   

A u mnie jest tylko taki szeroki pas na rzep ale instalacja wypycha lampe a nie chce na sile dociskac - mogl by ktos zrobic zdjecie jak wyglada ta blacha i jak ulozone sa te przewody w lampie? Dzisiaj zakupiony nowy olej swiece filtry ale jak tu jezdzic bez zlozonej lampy ;-)
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-14, 17:25   

Instalacja jest schowana w tym pasie i dociśnięta blaszką. Jest to element nr 21

4618_img.gif
Plik ściągnięto 93 raz(y) 162.63 KB

 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-14, 22:43   

Ja w lampie upchałem jeszcze całkiem niemały immobiliser.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-15, 10:34   

Witam problem podłączenia przełączników rozwiązany.

Przyciski należy podłączyć według schematu umieszczonego powyżej (schemat z zielono czerwonym przewodem wychodzącym z jednego z przełączników) wskazówka druga i bodajże błąd w schemacie to to że w oryginalnej wtyczce licznika nie ma przewodu zielono czarnego do którego powinny być podłączone dwa przewody zielono czarne po jednym od każdego przełącznika więc te przewody należy podłączyć do przewodu czarnego wychodzącego z licznika

przewody w lampie ledwo upchnąłem lekko wysuwając od tyłu całą grubą wiązkę przewodów - nie obyło się bez siłowego dociśnięcia klosza bo wielu staraniach i ułożeniach przewodów i tak brakowało miejsca około 1 cm

Temat rozwiązany. DO zamknięcia
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi

[ Dodano: 2017-03-17, 10:07 ]
Wracając do tematu ma ktoś może rozpiskę po polsku jak wejść w tryb serwisowy/diagnostyczny i opis co odczytać na jakich kodach jakie wartości?
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group