YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie przycisk switch i reset obsługa licznika xv 1900
Autor Wiadomość
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
  Wysłany: 2017-03-08, 09:46   Podłączenie przycisk switch i reset obsługa licznika xv 1900

Witam - nie patrzyłem jeszcze w angielskiej wersji instrukcji bo nie wiem jeszcze jak tam wynaleźć mój problem poza tym troche gorzej z angielskim u mnie; a mianowicie nie mam schematu jak podłączyć przycisk switch (konsola) i reset (przy raczce sprzegla) do obslugi licznika bo mam tylko puste otwory. Ktoś wymontował przycisk z konsoli a w rączce jest z tym że nie działa i też nie wiem gdzie i jak ma być on podłączony. Do tego nie mogę się doszukać przekaźnika rozrusznika i miejsca wpięcia głównej masy do silnika czy po prostu masa podłączona do zbiornika oleju na silnik przenoszona jest tylko tym punktem
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2017-03-08, 13:13   

Z innej beczki zapytam, widziałeś to przed zakupem ?

Zbiornik był malowany ?

Raczej nikt tak sobie nie wymontowuje tego typu elementów :nie_wiem:
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-08, 13:51   

Tak widzialem nawet dostalem ten przycisk, zbiornik mial wteysk tak 4×4cm a poza tym zaden element nie malowany. Motocykl z pewnych rąk
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2017-03-08, 13:55   

Pewne ręce mówiły po co wymontowały te "klawisze" ?
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2017-03-08, 13:59   

zbiornik mial co ? ? ?
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-08, 16:09   

Przepraszam literówka. Zbiornik miał wtrysk farby o promieniu 4 cm. Tak mówił ze jak kopił to ten przycisk przy konsoli sie poluzował kable były odłączone juz wcześniej i położył tak go na półkę-nigdy go nie używał bo nigdzie nie znalazł jak to podłączyć tak jak ja


Z przełącznika wychodzą dwa przewody może miał by ktoś możliwość podnieść osłonę konsoli i zobaczyć gdzie podłączyć te kabelki - wstawiam zdjęcia opisywanych dwóch przełączników

pll2.jpg
Plik ściągnięto 34 raz(y) 155.01 KB

pll.jpg
Plik ściągnięto 37 raz(y) 187.34 KB

_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-08, 18:39   

Ja będę w sobotę zdejmował zbiornik (czyszczenie KiN) więc konsolę muszę podnieść , jest tylko taki problem , że w moim jeden przycisk jest przy sprzęgle , a drugi przy hamulcu - to ten co u Ciebie jest na konsoli.. Ale może Ci coś podpowiem . Z konsoli wychodzą trzy wtyczki : o ile mnie pamięć nie myli , dwie mniejsze na 4 piny i większa na sześć - sprawdź która jest wypięta lub w ogóle brak i będzie to ta od przycisku na konsoli. Co do tej przy sprzęgle , to musiał bym rozebrać obudowę przełączników lewą i sprawdzić po kolorach i opisach na kablach jak tam jest podłączone .
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-08, 21:53   

Ja Ci pomogę przeczytać schemat - bo tylko tak będziesz miał informację pewną, a nie "zgadywaną"
1. musisz mieć service manual - oczywiście w j.angielskim bo innego nie ma.
2. otwórz SM na stronie 440 (XV19SW(C)/XV19W(C)/XV19MW(C)/XV19CTSW(C)/XV19CTW(C)/XV19CTMW(C) 2007 WIRING DIAGRAM)
interesuje nas ta strona i następna z opisami.
w/g opisów na stronie następnej nasze urządzenia to:
- 41.Reset switch (przycisk na konsoli) reset - kasowanie, switch - przełącznik
- 58.Select switch (przycisk w manetce) select - wybór, switch - przełącznik

teraz zlokalizuj to na schemacie ze strony poprzedniej czyli 440
zauważ że reset switch podłączony jest przewodem zielono - czarnym, który idzie do przełącznika select switch nr 58 i tam przechodzi w kolor żółto - zielony, następnie idzie do urządzenia nr 40 czyli do multi function meter (wyświetlacz multifunkcyjny)
(zwróć uwagę też na czarną wtyczkę trójkątną po prawej stronie elementu nr 40) fizycznie ona jest pod chromowaną osłoną licznika ..... (powinna być)
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-09, 01:41   

Dzięki już mi to dużo pomaga - jutro przeanalizuje - tylko co z drugim kablem przełącznika z konsoli... jak narazie dodam zdjecie wtyczek - jedna jest wolna z 3 kablami

20170309_002306.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 272.15 KB

_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-09, 08:29   

No i w tą wolną powinna pasować wtyczka od tego przełącznika w konsoli - zdjęcia przełącznika zrobiłeś tak , że nie widać wtyczki (czy w ogóle jest?).
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-09, 08:40   

Nie nie właśnie nie ma wtyczki na przełączniku. Zarobie wsówki i podepne z tym ze gniazdo jest na 3 przewody a z przelacznika wychodza dwa
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-09, 14:27   

Przełącznik z konsoli jest podłączony bezpośrednio do licznika. Szukaj w tej wiązce koszulki z obciętymi kablami.
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-09, 16:48   

kusy napisał/a:
podłączony bezpośrednio do licznika


Jesteś pewien ? do zdjęcia konsoli trzeba wymontować przełącznik? bo jak inaczej - wydaje mi się , że to jednak musi być po wtyczce - może się różnić między modelami umiejscowienie tego wyłącznika , na konsoli lub , jak u mnie na obudowie przy hamulcu , ale licznik - wiązka też musi być inny , bo u mnie wszystkie kable z licznika idą do wtyczek i w tedy podnosisz konsolę , wyciągasz wtyczkę i zdejmujesz razem z przełącznikiem .
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-09, 19:32   

To gniazdo z 3 przewodami w 4-pinowej białej obudowie idzie bezpośrednio od licznika a dzisiaj znalazlem jeszcze jedno wolne gniazdo czarne trójkątne z prawej strony zbiornika pod konsolą z dwoma przewodami zielono żółtym i zielono czarnym tez do niczego nie podłączone. Wie ktoś od czego to?

ss1.jpg
Plik ściągnięto 42 raz(y) 271.78 KB

_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-03-09, 20:10   

tygrys napisał/a:
wydaje mi się , że to jednak musi być po wtyczce


Sory,ale ja twoje "wydaje" obalam swoim "sprawdziłem".
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-09, 20:47   

Leonn napisał/a:
Wie ktoś od czego to?


W sobotę , jak pisałem zdejmę zbiornik i postaram się to "rozjaśnić". Wychodzi na to , że są tam cztery wtyczki (pamięć jednak zawodna jest) a rozbierałem to co najmniej kilka razy. Czy pokazuje Ci stan paliwa? jedna z tych wtyczek na 2 piny jest od poziomu paliwa i kabelki "biegną" pod spód zbiornika.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Leonn 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 161
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-03-09, 22:52   

Tak wskaźnik paliwa działa (pamiętajcie że to wersja USA mogąca się różnić co do ilości wtyczek od wersji EU - rozmieszczenie przycisków reset i switch różne ale podłączenie powinno być raczej takie samo do licznika)

czyli reasumując ja mam 5 wtyczek z czego dwie odłączone (wpięte w otwory z przodu zbiornika - opisuje od lewej)

-trójkątna biała 3 piny 2 przewody (podłączona) - bodajże ta od stanu paliwa
-prostokątna czarna 6 pinów 6 przewody (podłączona)
-prostokątna biała 6 pinów 6 przewody (podłączona)
-kwadratowa biała 4 piny 3 przewody (nie podłączona)
-trójkątna biała 3 piny 2 przewody (nie podłączona)
_________________
Stratoliner XV 1900
Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
+ Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-03-10, 08:25   

Postaram się opisać , jak Ty od lewej itd. Ja mam też wersję USA.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-03-10, 08:32   

Leonn napisał/a:
... pamiętajcie że to wersja USA mogąca się różnić co do ilości wtyczek od wersji EU ...

Wersje amerykańskie od europejskich różnią się przede wszystkim wiekością zniszczeń powypadkowych. W żadnym jednak wypadku nie mogą się różnić od schematu do danej wersji. Jeśli rzeczywista instalacja nie pasuje do schematu z danej wersji, to tym gorzej dla instalacji, bo świadczy to jedynie o tym, że motocykl był powaznie i byle jak odtwarzany.

Tak jak poradzono wcześniej - ściągaj dokumentację i tam masz wszystko czarne na białym, jak ma być podłączone. Jest bowiem spore prawdopodobieństwo, że skoro wcześniej nie podłączono przycisku, to jest od innej wersji motocykla.
Tak swoją drogą, to olałbym ten przycisk i w pierwszej kolejności zrobił dokładną inspekcję motocykla, bo pod bakiem i osłonami może się kryć jeszcze jakaś niespodzinaka i to mająca wpływ na bezpieczeństwo, a nie na mało istotny aspekt obsługi drogomierza.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-03-10, 15:44   

Tu masz schemat z tymi wtyczkami.

schemat.png
Plik ściągnięto 179 raz(y) 83.14 KB

_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group