YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesiadka z v-star 1100 na Royal Star 1300 VENTURE
Autor Wiadomość
radekopo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 104
Skąd: okolice Rybnika
Wysłany: 2016-08-02, 09:39   

Dzięki. Zrobię popołudniu fotke to się pochwalę :)
_________________
Był : Romet R250
Był : V-star 1100
Jest : Royal Star 1300 Venture
 
 
Dariow 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 883
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-08-02, 11:31   

No i brawo za decyzję ;D
_________________
SREU #0898
 
 
PrzemekN 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2071
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-08-02, 12:09   

radekopo napisał/a:
No i mam. Wczoraj kupiłem Venture z 2005r piękna czarna. prowadzi się lekko i przyjemnie jedyny minus jak na razie to hamulce v-star hamuje o wiele lepiej może to kwestia masy.


Gratuluję zakupu :)
Będzie Pan zadowolony ;D ;D

A co do hamulców: ja zmieniłem przewody na oplot stalowy - miałem wrażenie, że poprawiła się efektywność hamulców. Sprawdź też stan klocków: Venture ma potężne tarcze hamulcowe - jeżeli układ jest w dobrym stanie, to ma całkiem niezłe hamulce - moim zdaniem, nie gorsze niż XVS
_________________
Psy szczekają, karawana idzie dalej

Garaż:

MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022
 
 
radekopo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 104
Skąd: okolice Rybnika
Wysłany: 2016-08-03, 06:30   

A więc prezentuję na świeżo moja lalę :)

Przy okazji pytanie czy taki świst silnika przy przyspieszaniu to norma?? Bo czytam różne opinie.

20160803_070958.jpg
Plik ściągnięto 80 raz(y) 124.72 KB

 
 
Vito 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 365
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-08-03, 07:51   

radekopo, no wygląda zacnie Panie ;-),smaczku dopełniają białe oponki co mi się osobiście bardzo podoba.Jeszcze raz gratki zakupu i niech dobrze służy sprawiając że właściciel będzie miał banana na buzi.
Świst,niejednokrotnie słyszałem już podobne pytania,jedni twierdzą że to uzależnione jest od rodzaju wydechu inni znów mówią że od samego wygłuszenia.Tak słyszałem.
_________________
Do not worry, do not cry, take your bike and ... fly.
 
 
Mickey. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 241
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-08-03, 20:06   

Podoba mi się :) Gratulacje!
_________________
M&M'sy (Mickey & Mika)
 
 
jendras66 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 1100
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-08-05, 09:47   

No to moje gratulacje :brawo: W końcu masz co chciałeś. U mnie nie ma świstu. Przy przyspieszaniu słychać głośniejszą pracę silnika, a przy jednostajnej jeździe normalny szum pracy silnika.
To gdzie robimy wypad ? Może jakieś spotkanko?
_________________
Organizator "Rozpoczęcie Sezonu Śląsk i Przyjaciele"
 
 
wanderer 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Houston
Wysłany: 2016-08-07, 18:29   

Witam wszystkich , ja właśnie przesiadłem sie z v-star 1100 na Roadlinera 1900 ( wypatrzyłem takiego z niewielkim przebiegiem ) trasa z Dallas do Houston przeleciała migiem , różnica bardzo duża i w jeździe i wrażeniach , Roadlinerem dużo łatwiej wchodzi sie w zakręty , generalnie mega frajda z jazdy , pozdrawiam wszystkich z Houston ( tem 40 w cieniu ) :brawo:
 
 
Jacek6 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 1034
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2016-08-07, 20:57   

Co to ma do tematu ?
 
 
radekopo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 104
Skąd: okolice Rybnika
Wysłany: 2016-08-08, 12:44   

jendras66, Chętnie! Ale aktualnie mam kilka wyjazdów niestety nie motocyklem. Wysłałem PW ale ciągle "wisi" w zakładce do wysłania.

Ostatnio zrobiłem parę km Ventką po czym przesiadłem się na Draga wtedy faktycznie czuć i widać różnicę w masie.

[ Dodano: 2016-09-06, 13:09 ]
Motocykl mam od miesiąca zrobiłem 3,5 tyś km z tego 2,8tyś po Alpach i już mogę cos powiedzieć na temat różnic.
Dużą masę czuć jedynie przy manewrach parkingowych i z początku jak zatrzymywałem się na skrzyżowaniach to czułem się niepewnie czy go utrzymam czego w Dragu nigdy nie doświadczyłem.
Owiewki sprawdzają się świetnie wszystkie owady wyłapane na autostradzie nie ma walki z wiatrem spokojnie 140km/h z otwartą szybką w kasku można jechać. Dragiem bez szyby już przy 120km/h po 3-4 godz jazdy czułem zmęczenie po walce z wiatrem.
W zakręty wchodzi super, trzyma się drogi nawet mam wrażenie, że wtedy ta masa pomaga bo po serpentynach typu Stelvio jechało się bardzo łatwo. Kufry bardzo pojemne. Nawet radio w trasie się sprawdza. Porównując zapas mocy to po przesiadce nie bardzo czułem różnicę ale podczas wyprawy Brat jechał V-Starem 1100 to było widać że zostawał w tyle przy wyprzedzaniu, przyśpieszaniu na autostradach itp..
Jeszcze spalanie podczas całej wyprawy 2800km(trochę autostrady reszta Alpejskie przełęcze) średnie spalanie V-stara(z szybą) to 6,8l/100km a Venture 6,2l/100km

Podsumowując jeżeli jeździł bym sporo po mieście pozostał bym przy ładnym zgrabniejszym V-Starze
Jednak wybierając się na wyprawy zdecydowanie widzę same plusy przesiadki.

20160825_103023.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 157.83 KB

20160825_185107.jpg
Plik ściągnięto 39 raz(y) 129.25 KB

20160826_155413.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 137.44 KB

_________________
Był : Romet R250
Był : V-star 1100
Jest : Royal Star 1300 Venture
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group