Przesiadka z v-star 1100 na Royal Star 1300 VENTURE |
Autor |
Wiadomość |
radekopo
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 104 Skąd: okolice Rybnika
|
Wysłany: 2016-08-02, 10:39
|
|
|
Dzięki. Zrobię popołudniu fotke to się pochwalę |
_________________ Był : Romet R250
Był : V-star 1100
Jest : Royal Star 1300 Venture |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2016-08-02, 12:31
|
|
|
No i brawo za decyzję |
_________________ SREU #0898 |
|
|
|
|
PrzemekN
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2071 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-08-02, 13:09
|
|
|
radekopo napisał/a: | No i mam. Wczoraj kupiłem Venture z 2005r piękna czarna. prowadzi się lekko i przyjemnie jedyny minus jak na razie to hamulce v-star hamuje o wiele lepiej może to kwestia masy. |
Gratuluję zakupu
Będzie Pan zadowolony
A co do hamulców: ja zmieniłem przewody na oplot stalowy - miałem wrażenie, że poprawiła się efektywność hamulców. Sprawdź też stan klocków: Venture ma potężne tarcze hamulcowe - jeżeli układ jest w dobrym stanie, to ma całkiem niezłe hamulce - moim zdaniem, nie gorsze niż XVS |
_________________ Psy szczekają, karawana idzie dalej
Garaż:
MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022 |
|
|
|
|
radekopo
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 104 Skąd: okolice Rybnika
|
Wysłany: 2016-08-03, 07:30
|
|
|
A więc prezentuję na świeżo moja lalę
Przy okazji pytanie czy taki świst silnika przy przyspieszaniu to norma?? Bo czytam różne opinie.
20160803_070958.jpg
|
|
Plik ściągnięto 82 raz(y) 124.72 KB |
|
|
|
|
|
Vito
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 48 Dołączył: 27 Cze 2016 Posty: 365 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-08-03, 08:51
|
|
|
radekopo, no wygląda zacnie Panie ;-),smaczku dopełniają białe oponki co mi się osobiście bardzo podoba.Jeszcze raz gratki zakupu i niech dobrze służy sprawiając że właściciel będzie miał banana na buzi.
Świst,niejednokrotnie słyszałem już podobne pytania,jedni twierdzą że to uzależnione jest od rodzaju wydechu inni znów mówią że od samego wygłuszenia.Tak słyszałem. |
_________________ Do not worry, do not cry, take your bike and ... fly.
|
|
|
|
|
Mickey.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45 Dołączył: 21 Lut 2015 Posty: 241 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2016-08-03, 21:06
|
|
|
Podoba mi się Gratulacje! |
_________________ M&M'sy (Mickey & Mika) |
|
|
|
|
jendras66
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 1100 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2016-08-05, 10:47
|
|
|
No to moje gratulacje W końcu masz co chciałeś. U mnie nie ma świstu. Przy przyspieszaniu słychać głośniejszą pracę silnika, a przy jednostajnej jeździe normalny szum pracy silnika.
To gdzie robimy wypad ? Może jakieś spotkanko? |
_________________ Organizator "Rozpoczęcie Sezonu Śląsk i Przyjaciele" |
|
|
|
|
wanderer
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 2 Skąd: Houston
|
Wysłany: 2016-08-07, 19:29
|
|
|
Witam wszystkich , ja właśnie przesiadłem sie z v-star 1100 na Roadlinera 1900 ( wypatrzyłem takiego z niewielkim przebiegiem ) trasa z Dallas do Houston przeleciała migiem , różnica bardzo duża i w jeździe i wrażeniach , Roadlinerem dużo łatwiej wchodzi sie w zakręty , generalnie mega frajda z jazdy , pozdrawiam wszystkich z Houston ( tem 40 w cieniu ) |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2016-08-07, 21:57
|
|
|
Co to ma do tematu ? |
|
|
|
|
radekopo
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 104 Skąd: okolice Rybnika
|
Wysłany: 2016-08-08, 13:44
|
|
|
jendras66, Chętnie! Ale aktualnie mam kilka wyjazdów niestety nie motocyklem. Wysłałem PW ale ciągle "wisi" w zakładce do wysłania.
Ostatnio zrobiłem parę km Ventką po czym przesiadłem się na Draga wtedy faktycznie czuć i widać różnicę w masie.
[ Dodano: 2016-09-06, 13:09 ]
Motocykl mam od miesiąca zrobiłem 3,5 tyś km z tego 2,8tyś po Alpach i już mogę cos powiedzieć na temat różnic.
Dużą masę czuć jedynie przy manewrach parkingowych i z początku jak zatrzymywałem się na skrzyżowaniach to czułem się niepewnie czy go utrzymam czego w Dragu nigdy nie doświadczyłem.
Owiewki sprawdzają się świetnie wszystkie owady wyłapane na autostradzie nie ma walki z wiatrem spokojnie 140km/h z otwartą szybką w kasku można jechać. Dragiem bez szyby już przy 120km/h po 3-4 godz jazdy czułem zmęczenie po walce z wiatrem.
W zakręty wchodzi super, trzyma się drogi nawet mam wrażenie, że wtedy ta masa pomaga bo po serpentynach typu Stelvio jechało się bardzo łatwo. Kufry bardzo pojemne. Nawet radio w trasie się sprawdza. Porównując zapas mocy to po przesiadce nie bardzo czułem różnicę ale podczas wyprawy Brat jechał V-Starem 1100 to było widać że zostawał w tyle przy wyprzedzaniu, przyśpieszaniu na autostradach itp..
Jeszcze spalanie podczas całej wyprawy 2800km(trochę autostrady reszta Alpejskie przełęcze) średnie spalanie V-stara(z szybą) to 6,8l/100km a Venture 6,2l/100km
Podsumowując jeżeli jeździł bym sporo po mieście pozostał bym przy ładnym zgrabniejszym V-Starze
Jednak wybierając się na wyprawy zdecydowanie widzę same plusy przesiadki.
20160825_103023.jpg
|
|
Plik ściągnięto 33 raz(y) 157.83 KB |
20160825_185107.jpg
|
|
Plik ściągnięto 39 raz(y) 129.25 KB |
20160826_155413.jpg
|
|
Plik ściągnięto 31 raz(y) 137.44 KB |
|
_________________ Był : Romet R250
Był : V-star 1100
Jest : Royal Star 1300 Venture |
|
|
|
|
|