Przesunięty przez: pyra 2015-07-26, 09:15 |
jazda XVS 1300 CU -Stryker |
Autor |
Wiadomość |
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-28, 00:03
|
|
|
Pięknie
Jeszcze tylko sakwy jakoś musisz zabezpieczyć przed grzebaniem w nich bo chyba tam zamków Noe masz? |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
borysekb
Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 51 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 2016-02-28, 00:21
|
|
|
Są zamki na kluczyk schowane pod paskiem zapięcia. |
_________________ My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-02-28, 12:32
|
|
|
borysekb, Dobrze to wyszło. i zdecydowanie z tobą się zgadzam że najlepiej wygląda bez sakw
Problem jest taki że oprócz sakw w tym motocyklu nie ma kompletnie żadnego miejsca żeby coś gdzieś wsadzić. w DS650 był choć mały schowek . No zawsze można dołożyć się do kolegi |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-29, 20:37
|
|
|
No jak nie ma Beny....
Przecież masz nawet zestaw narzędzi
Karty kredytowe i gumki wchodzą w kieszeń i jaaaazda |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-03-01, 12:05
|
|
|
arkady007, nie no zestaw startowy to i pod siedzenie zmieszczę |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
Mayky
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 53 Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 12 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2016-03-01, 20:52
|
|
|
Dobrze widzę ze to DRP ?;-);-)
Myśmy też u nich zamówili w zimę do naszej gwiazdy komplet
ale troszkę "zmodyfikowany" - zalega chwilowo w mieszkaniu
ale na dniach będziemy montować , już nie możemy się doczekać
Mayky
arkady007 napisał/a: | Borysekb - masz rację zaj... to wygląda
a ile kasiory całość Cię wyniosła? |
|
|
|
|
|
borysekb
Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 51 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 2016-03-02, 19:38
|
|
|
Tak potwierdzam to DRP.
Polecam producenta. Bardzo ładna robota. |
_________________ My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER |
|
|
|
|
aromatol
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 1 Skąd: poznań
|
Wysłany: 2016-03-03, 09:16
|
|
|
OStatnio kumpel dał mi pojeździć tym modelem i naprawdę się zakochałem Świetnie jest , muszę się zastanowić nad zmianą motora:D |
_________________ sprawdź - wynajem autokarów warszawa |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2016-03-08, 15:17
|
|
|
hej
powiem wam, ze od roku śmigam taką maszynką, na początku miałem problemy, że nie można wozić tego i owego, bo nie ma sakw. to zostało mi z draga 1100 z dużymi sakwami. teraz zauważyłem, że nie są mi one potrzebne .
model fajnie wygląda bez nich. w wrześniu pośmigałem trochę motorem w trasie po Karkonoszach. zrobiłem sobie mocowanie do torby, którą umieściłem na tylnym siedzeniu. (zdjęcie mocowania zamieściłem wcześniej). Przerobię go na półkę na torbę, tak aby nie opierała się na siedzeniu - taką do szybkiego demontażu. a co do sakwy!. zamawiam sakwę do HD Dyny, będzie po jednej stronie . mocowanie zrobię sobie sam prawie bez większych kosztów. sakwa nie jest za duża , ale na jakąś drobnicę i piwko spokojnie starczy! pozdro
ANDY
[ Dodano: 2016-03-08, 20:30 ]
panowie!, może ktoś regulował napięcie paska napędowego? ja się za to zabrać |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-10, 10:21
|
|
|
Hej
Ja regulowałem (poprawka po serwisie).
Musisz zwrócić uwagę na 2 rzeczy:
1. osiowe ustawienie koła (idealnie do osi motocykla
2. właściwe napięcie (nie za mocno i nie za słabo).
Regulujesz oczywiście tymi 2 śrubami co wystają z wahaczy w kierunku tyłu (trzeba popuścić oś koła i nakrętki kontrujące). Ja zrobiłem tak - pojechałem do serwisu żeby mi napięli odpowiednio (ok 50 PLN) (bo nie chce mi się kupować przyrządu do mierzenia naciągu paska). Później podniosłem moto na podnośniku i lekkimi korektami doprowadziłem do tego, że pasek zarówno przy kręceniu w tył jak i w przód sam ustawia się w środku koła pasowego (żeby go nie cięło z żadnej strony). Po ustawieniu w serwisie był "przytulony" do lewej strony a po obróceniu koła w tył do prawej - znak że nie było idealnie ustawionego koła w osi. Teraz trzyma się w środku i jest OKI . Jak coś niejasno napisałem daj znać - doprecyzuję. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2016-03-10, 14:25
|
|
|
dzięki
przyrząd do mierzenia naciągu już mam, więc pójdzie myślę ok. dobrze, ze zwróciłeś uwagę na to , żeby dać na podnośnik i sprawdzić ukierunkowanie paska. pozostanie pytanie, czy na podnośniku mogę dokonywać regulacji napięcia?, w instrukcjach przeczytałem , że na stopce wahanie paska ma być od 5 do 7 mmm, natomiast na specjalnym podnośniku ( nie wiem czy to znaczy - specjalny do naciągania paska ) te wartości są mniejsze! |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-10, 16:39
|
|
|
Podnośnik na którym można normalnie regulować pasek to podnośnik najazdowy. ( taki co koła są podparte a trzyma tylko przednie koło. Zmienia się wówczas nacisk zawieszenia i tym samym naciąg paska. Na stopce jest do d... Bo masz podparty na lewo motor. Będziesz musiał coś wymyślić. Np w 2 osoby ustawiać. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
Marioo
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 54 Dołączył: 17 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Płońsk
|
Wysłany: 2016-03-17, 19:55
|
|
|
Witam kolegów na forum.
Jestem tu nowy.
Od 2 tygodni posiadam takie cudo Yamaha Stryker.
Wrażenia z jazdy rewelacyjne |
_________________ Yamaha Stryker |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-03-18, 11:01
|
|
|
Marioo, siema i gratuluje wyboru
Biorąc pod uwagę że w Drobinie jest fajna knajpa "Stara wędzarnia" może będzie okazja kiedyś się tam spotkać |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
borysekb
Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lis 2014 Posty: 51 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 2016-03-18, 19:16
|
|
|
Również gratuluję wyboru.
Maszynka godna polecenia. |
_________________ My jesteśmy czarne owce, każdy lata tym czym chce.
XVS 125 >> HD Road King >> XVS STRYKER |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2016-03-20, 11:57
|
|
|
gratuluję zakupu! warty grzechu motorek ;-)
a co do mnie. odpaliłem wczoraj motorek, no i naciągnąłem pasek napędowy korzystając z uwag jw. powiem wam , ze nie jest to takie trudne, klucz (najlepiej oczkowy 27 do luzowania koła), klucz 12- 2 sztuki do regulacji napięcia pasa. do kompletu zakupiłem przyrząd do mierzenie siły naciągu pasa napędowego ( 75 zetów z allegro), cała operacja trwała niecałe kilkanaście minut. dodatkowo skorzystałem z mojego stojaka w celu wycentrowania koła. |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-20, 19:11
|
|
|
Siema Marioo witaj w gronie Strykerowców
Andy
nikt nie mówił, że to jest trudne trochę cierpliwości, przyrząd i jazda |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 968 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2016-07-24, 13:06
|
|
|
Szukam motocykla. Mam problem z określeniem jaki ma być. Dość oczywiste, że ma być Yamaha. Była już MS1900 i DS1100. Przymierzałem się już do Warriora, myślałem o Raiderze, a dziś przejechałem się Strykerem. Wiem, że na zakupy jest inny dział, ale może uda mi się niepostrzeżenie przemycić mój post skierowany właśnie do Strykerowców
Oglądałem dziś ten sprzęt:
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6ypywz.html
Zdjęcia i film do oferty:
https://www.dropbox.com/s...hf7oeP9X-a?dl=0
Właściciel mówi, że kupił go na aukcji w USA w takim stanie jak jest i nic o nim nie wie. Jutro go sprawdzę po VINie jeszcze, ale już teraz znalazłem rdzawy nalot w kilku miejscach na spawach (spawy wyglądają ok), brak zatrzasków, różne malowania, przednia opona z 2009 roku. Przejechałem się i spodziewałem się, że będzie odjeżdżał (PC, filtr powietrza, wydech), a on jechał. Czytałem też Wasze opinie tutaj i też każdy zauważał, że Stryker dobrze się zbiera. Może jakieś opinie, rady z Waszej strony?
W mojej ocenie Styker, to mniejszy Raider. Bardzo się mylę? |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13 |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-07-24, 15:34
|
|
|
Nie mylisz się Kolego to jest taki pomniejszony Raider. Jest trochę różnic oczywiście poza silnikiem i wielkością ale generalnie - tak.
Stryker ma silnik 1300 ccm jak Ty jeździłeś MS 1900 no to się nie dziwię że dla Ciebie to nie jeździ
MS 1900 ma przecież moment jak w ciągniku siodłowym i wyciąga fury z rowów ...
Stryker to nieco mniejszy ale i słabszy braciszek - to czuć.
Jeśli chodzi o rdzę na spawach - uważaj - ja mojego ściągałem z USA i żadnej rdzy na spawach nie mam i nie miałem. Zaśniedziały oczywiście elementy aluminiowe i niektóre przełączniki i złącza konektorowe (ta cholerna sól morska wszędzie włazi) i niektóre śrubki ale rama - nic. Brak zatrzasków świadczy jedynie o tym, że jakiś "fachowiec" od siedmiu boleści w sprzęcie dłubał ale skoro jest PC to może w czasie montażu. Skoro przednia guma jest 2009 - nastaw się na wymianę - guma będzie już twarda niestety - wiek robi swoje. Nie napisałeś z którego roku jest moto (opona może być o 1 rok starsza niż produkcja - tak może być.
co Ci tu doradzić - powinien się na sprzęcie przejechać ktoś kto ma 1300 to Ci powie czy jest OK czy nie przyspieszenie (i nie musi być Stryker - bo serducho mają identyczne). |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
|