YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
XVS 1300 Midnight Star opiszcie wrażenia po przesiadce z DS
Autor Wiadomość
Miron-Ww 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-22, 16:51   

witek1965 napisał/a:
Miron-Ww napisał/a:
Wcześniej latałem Banditem 1200 przez 7 lat więc przesiadka na większy i cięższy trochę mnie zastanawiała ale teraz mogę porównać to do jazdy ze wspomaganiem a bez .
to znaczy, że criuserem jeździ się lżej, aniżeli bandziorem ?


Nie mówię że lżej , Bańdzior to inna klasa motocykla , tak ruch manetki i 100 na liczniku , na MS po prostu jest wygodniej .
Wcześniej się latało a teraz się wozi ;D
_________________
"Z miłością do pasji"
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1854
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-22, 18:01   

Tytus,

Masz stary czujnik ? Jeśli go nie wyrzuciłeś, to podeślij. Zrobię sekcję i może będzie taniej następnym razem.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Tytus 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 51
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 745
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-10-24, 17:16   

Jeszcze nie jest wymieniony. Nowy ma być w poniedziałek. Zadzwonię żeby mi stary zostawił

T.
_________________
"Nigdy nie trzymaj się wyniośle,
coś z mrówki miej, nie pawia,
a jeśli kto ma uszy ośle,
to z nim się nie umawiaj."
K.I.G.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1854
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-24, 18:08   

Tytus,

Super :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Tytus 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 51
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 745
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-03-08, 18:06   

Ok dziś mój oryginalny wydech nabawił się 5 otworów fi 11mm. Brzmi zdecydowanie lepiej. Przy otworach fi8mm było grubiej ale taki dziwny świst sie pojawiał przy przygazówce. Teraz bulgot taki fajny ma ;) . Warto było..
_________________
"Nigdy nie trzymaj się wyniośle,
coś z mrówki miej, nie pawia,
a jeśli kto ma uszy ośle,
to z nim się nie umawiaj."
K.I.G.
 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-18, 20:35   

Witam, od dzisiaj jestem w posiadaniu MS 1300 z 2007r.
Jazda próbna----- po przesiadce z DS 650 , hamulec przedni dużo słabszy ale może spowodowane to jest większa masą, nie wiem a może coś z nim jest nie tak?
Ogólnie pierwsze wrażenie pozytywne, chociaż powiem szczerze że muszę się nauczyć na nim jeździć ;d
Zobaczymy jakie bedą odczucia na koniec sezonu po przejechaniu kilku tysięcy. :roll:
_________________
Morit
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5354
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2016-03-18, 22:52   

Niemożliwe aby 2 tarcze hamowały gorzej od jednej. Swoją drogą można to poprawić wymieniając przewody na stalowy oplot - mam tak i ja ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
U-BOOT 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 1313
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-18, 23:02   

Arturooo napisał/a:
Witam, od dzisiaj jestem w posiadaniu MS 1300 z 2007r.
Jazda próbna----- po przesiadce z DS 650 , hamulec przedni dużo słabszy ale może spowodowane to jest większa masą, nie wiem a może coś z nim jest nie tak?
Ogólnie pierwsze wrażenie pozytywne, chociaż powiem szczerze że muszę się nauczyć na nim jeździć ;d
Zobaczymy jakie bedą odczucia na koniec sezonu po przejechaniu kilku tysięcy. :roll:

Koniecznie wymień płyn hamulcowy. Sprawdź klocki i zaciski,oraz przyjrzyj się przewodom hamulcowym. Może też do wymiany?
_________________
Królowa jest tylko jedna.
Honda Africa Twin CRF 1000
 
 
Tytus 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 51
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 745
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-19, 07:07   

Też startowałem z DS650. Hamowanie o niebo lepsze w XVS. A na mielenie biegami nie narzekasz ;) . Moim zdaniem to jedyny mankament. ;) Ale przyzwyczaisz się. ;)
_________________
"Nigdy nie trzymaj się wyniośle,
coś z mrówki miej, nie pawia,
a jeśli kto ma uszy ośle,
to z nim się nie umawiaj."
K.I.G.
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2016-03-19, 09:16   

Wymień płyn, hamulec w 1300 jest o wiele lepszy niż w 650 a do biegów się musisz przyzwyczaić ten typ tak ma
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
Arturooo 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 31
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-03-19, 11:58   

dzięki za podpowiedzi, też mi się zdawało że hamulce powinny być lepsze w nim.......... posprawdzam co w nim piszczy i dam znać.... :roll:
_________________
Morit
 
 
jawor 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: 2018-04-17, 10:01   

Witam wszystkich. Mój pierwszy post i od razu na temat przesiadki - z DS650 custom na xvs1300 deluxe.
1. Optycznie - wszechobecny plastik. Jedyny chrom jest na lusterkach i oparciu pasażera. Cała reszta błyszczy "sztucznym światłem". Może tego nie widać ale świadomość robi swoje.
2. Mocy jest wystarczająco - ale jak dla mnie w poprzedniku też mi nie brakowało.
3. Elastyczność - masakra choć idzie się przyzwyczaić. Na mieście rządzi 1 i 2. I ciągle trzeba wajchować góra dół.
4. Dźwięk - mam seryjny tłumik i hałas jest na optymalnym poziomie - nie budzi rano całego osiedla a po odkręceniu manetki jest Ok.
5. Plecaczek - podstawowy powód dla którego zmieniałem sprzęt - wygoda pasażera. Nie dobija na nierównościach. Dużo większa kanapa.
6. Owiewka Batwing z wysoką szybą - temat raczej mało popularny. Jest na tyle skuteczna że już jeżdżę w letnich rękawicach i żeby schłodzić ręce trzeba wystawiać poza owiewkę. To samo z kaskiem. Po mieście można jeździć z otwartą szybą i nić nie wieje. Pojawia się nawet problem z niewystarczającą wentylacją kasku. Ale jestem świadom, że w czasie deszczu może być problem z widocznością.
Owiewka ma duży wpływ na pasażera przy prędkościach autostradowych - cały impet wpada tylko na niego.

Pytanie czemu XVS1300. Bo przy moich małych parametrach bałem się masy 1900, zwłaszcza że często jeżdżę z plecaczkiem. Może za 2-3 lata.

zasadniczo zgodnie z pkt.1 regulaminu, Twój pierwszy post powinien być tutaj:
http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=18
Zapraszam //ciecio
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-04-17, 10:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group