swap 650 na 1100 |
Autor |
Wiadomość |
Red3miasto
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 5 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 2016-01-19, 16:55 swap 650 na 1100
|
|
|
Jak w temacie:
Czy da sie bez (wiekszej) przerobki ramy wlozyc silnik xvs 1100 do ramy xvs 650 z 99r? |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 52 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-01-19, 19:16
|
|
|
O matko no ciekawy temat - nie powiem.
Jedynym rozwiązaniem Kolego jeśli nie znajdziesz kogoś kto to robił - pomierzyć w realu. W szczególności porównaj wymiar od osi podłużnej silnika do koła napędowego - to jest najtrudniejszy temat (jak się nie zgadza będziesz musiał kombinować z wahaczem i kołem.
Proponuję też zadać pytanie firmom customowym (oi najbardziej lubią HD ale może ktoś taki temat opędzał.
Powodzenia i koniecznie daj cynk czy sie udało. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2016-01-19, 21:29
|
|
|
Wcale nie opłacalne, bo nawet jak upchniesz to co z elektryka i hamulcami, kiedyś na forum był taki temat, poszukaj |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2016-01-20, 08:50
|
|
|
Tylko po co? przerabiać całą ramę i nie tylko żeby tam upchnąć większy silnik.
Jest gotowe rozwiązanie, czyli rama, silnik i przednie zawieszenie od 1100 i na tej bazie budowa motocykla. Moim zdaniem bzdura, kupa roboty i kasy, a efekt wątpliwy. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
yapkovitz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 51 Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2148 Skąd: Ząbki/Mielec (FP)
|
Wysłany: 2016-01-20, 08:52
|
|
|
Pozostaje jeszcze sprawa wału kardana, czy sa identyczne w 650 oraz w 1100 ? |
_________________ Stowarzyszenie Motocyklowe Filii Patriae
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2016-01-20, 08:58
|
|
|
yapkovitz, wał i wiele innych, np w 1100 rama jest dzielona po to właśnie żeby wyjąć silnik. Po prostu wszystko jest inne. Nie chciałbym mieć hamulców w 1100 od 650 |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-01-20, 10:20
|
|
|
co najmniej dziwny pomysł, ale kto komu zabroni |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
Red3miasto
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 5 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 2016-01-20, 12:52
|
|
|
Szukalem pod haslem swap 650 1100 i nie moglem znalezc .
Znam zasady netetykiety i stosuje sie do nich, ale nie zawsze udaje sie "swiezakowi" ogarnac nowe forum. |
|
|
|
|
|