|
Status Salvaged |
Autor |
Wiadomość |
Booxos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 32 Dołączył: 30 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-09, 12:23 Status Salvaged
|
|
|
Witajcie znalazłem bardzo fajna sztukę draga, od motocyklisty. Rozmowa super nic nie ukrywał pokazał każde przytarcie, ostatnie faktury za części i serwis, dostałem pełne kserowki dowodu, karty pojazdu oraz dokumentów z usa. Na stronie historiapojazdu.gov.pl wszystko się zgadza. Zobaczyłem tez wymienione części. I wszystko wydaje się ok. Postanowiłem tez nie żałować i cchce zabrać motocykl do salonu Yamaha żeby o dokładnie sprawdzili. Zastanawiają mnie jedynie papiery z USA. Tam motocykl wg papierów dostał status salvaged. Fakt jest taki, że motocykl ma wgniecione wydechy,wgniecionna była lampa, choć klosz się nie rozbił - pokazano mi go. Dodatkowo wygielo się oparcie pasażera. Zastanawiam się czy martwić się tym salvaed czy takie obrażenia mogły go już tak kwalifikowac. Lakier jest oryginalny, mierzony. |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2015-08-09, 15:18
|
|
|
Koszty naprawy w USA były zbyt wysokie i ubezpeczyciel zadecydował by uznać go jako "salvage" ale w Polsce dostał już papier, że nadaje się do odbudowy i został naprawiony i przywrócony do życia. Twoja głowa w tym, żeby ocenić czy faktycznie uszkodzenia w US były na tyle małe ,żeby go naprawiać i jeździć. |
|
|
|
|
Booxos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 32 Dołączył: 30 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-09, 15:28
|
|
|
Dlatego zdecydowałem sprawdzić go w salonie yamaha |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-08-09, 20:43
|
|
|
jak miał wpis , to chyba w historii np na Carfax-ie czy AutoCheck powinien być opis uszkodzeń -wydaj parę dych dodatkowo |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Booxos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 32 Dołączył: 30 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-10, 18:42
|
|
|
no i szarpnąłem się na raport i niewiele z niego się dowiedziałem, poza tym, że służył w jakiejś instytucji państwowej, ale nie w policji, po czym został zgłoszony w agencji ubezpieczeniowej i dostał status salvage. Cokolwiek z nim nie było jutro w salonie Yamaha mi powiedzą. |
|
|
|
|
tomek_klb91
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 2015-08-10, 22:26
|
|
|
Czesc
Status SALVAGE w stanach otrzymują motocykle nawet z kilkoma delikatnymi rysami,to samo tyczy sie CLEAN TITLE
Czesto motocykle są uszkodzone i nie dostają wpisu SALVAGE i pozostaja CLEAN TITLE,wtedy
nieuczciwi handlarze sprzdają te motocykle jako IDEALNE BEZWYPADKOWE BEZ RYSKI
Ponizej przesyłam Ci motocykle które maja statusy SALVAGE a uszkodzenia za poziomie ZEROWYM
http://karomotors.gratka.pl/ogl/(.......),2 RYSY NA LADZE I POŁAMANE KIERUNKI !
http://karomotors.gratka.pl/ogl/(.........),1 WISI KIERUNEK I ODPADŁ EMBLEMAT
http://karomotors.gratka.pl/ogl (..........),2 WGNIOTA NA BAKU I BRAK PODNÓZKA
TAKIE MOTOCYKLE OFERUJE JĄ,DO KAZDEGO KOMPLET ZDJEC Z AUKCJI
BEZ CZAROWANIA I BASNI 1001 NOCY
KOSZTY NAPRAW TO PARE STÓWEK I MASZ MOTOCYKL DO JAZDY !
PAMIETAJCIE
Salvage to czesto nie uszkodzone motocykle
a CLEAN TITLE to tak samo czesto gruz
mam nadzieje ze Ci pomogłem
Pozdro
niestety to nie motobajzel, aby tu handlować komercyjnie, wystaw swoje oferty w dziale Giełda . Ponad to, nie widzę powodu do krzyku, p.10, 11 Regulaminu//pyra |
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-08-11, 05:55, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2015-08-10, 23:15
|
|
|
tomek_klb91, Nie za bardzo pomogłeś wprowadziłeś zamieszanie . Clean Title, niema nic wspólnego z tym czy pojazd jest czy nie jest uszkodzony i nie dotyczy stanu fizycznego pojazdu tylko prawnego. Title, a właściwie Certificate of Title to nic innego jak akt własności. Clean Title oznacza że akt własności, jest czysty i nie ma na nim zastawu bankowego, i właściciel jest w posiadaniu aktu własności, a nie leży sobie bezpiecznie w banku, i czeka na spłacenie kredytu . I tak to powinieneś wytłumaczyć, jeżeli o tym w ogóle wiedziałeś, a nie wyprowadzać to pojęcie do dyskusji.
Co do raportów Carefax, to nie muszą one dotyczyć wypadków, kolizji itp. Raport w Carefax może zawierać informację że pojazd został wyeksportowany z USA do Polski albo że został skradziony, albo że nie przeszedł inspekcji technicznej. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Booxos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 32 Dołączył: 30 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-11, 07:06
|
|
|
Tyle już poczytałem o tym Salvage Title przez ostatnie dni, że w sumie wychodzi na to, że cholera wie co to jest, w każdym stanie inaczej się opisuje tak motocykle, inaczej to działa itd. Dziś jadę do salonu Yamaha, zobaczymy co oni powiedzą, ważne, żeby był bezpieczny do jazdy, bo przygniecione wydechy i skrzywiione oparcie pasażera jakoś przeżyję lub predzej czy później wymienię. |
|
|
|
|
tomek_klb91
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 2015-08-11, 07:15
|
|
|
jaro napisał/a: | tomek_klb91, Nie za bardzo pomogłeś wprowadziłeś zamieszanie . Clean Title, niema nic wspólnego z tym czy pojazd jest czy nie jest uszkodzony i nie dotyczy stanu fizycznego pojazdu tylko prawnego. Title, a właściwie Certificate of Title to nic innego jak akt własności. Clean Title oznacza że akt własności, jest czysty i nie ma na nim zastawu bankowego, i właściciel jest w posiadaniu aktu własności, a nie leży sobie bezpiecznie w banku, i czeka na spłacenie kredytu . I tak to powinieneś wytłumaczyć, jeżeli o tym w ogóle wiedziałeś, a nie wyprowadzać to pojęcie do dyskusji.
Co do raportów Carefax, to nie muszą one dotyczyć wypadków, kolizji itp. Raport w Carefax może zawierać informację że pojazd został wyeksportowany z USA do Polski albo że został skradziony, albo że nie przeszedł inspekcji technicznej. |
Tak sie składa ze ma wiele wspólnego,a co ma kredyt do wpisu SALVAGE ?
Wg mnie nic,czesto kupuje sie w stanach motocykle zabrane za długi i mają czysty TITLE ,jest tylko wpis ze motocykl został zabrany,osobie która miała jakies długi w banku itd.
Uważam ze powinno sie obejrzeć dokładnie moto i je kupic,i nie nastręczać sobie mysli z papierami,tylko cieszyc sie z posiadania motocykla. |
|
|
|
|
Pilot Pirx
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 13 Skąd: Tarnogród
|
Wysłany: 2015-08-11, 11:27
|
|
|
Witaj
Ja kupowałem swoją gwiazdę 2 lata temu i też przez to przechodziłem. O mały włos z niewiedzy popełniłbym duży błąd. Miałem zakupić motocykl który mimo SALVAGE miał tylko małe ryski. Zakupiłem raport CARFAX ze zdjęciami motocykla w stanach na którym rzeczywiście widniał uszkodzony motocykl ale uszkodzenia były niespójne tj. zgięty prawy gmol, rozbity lewy kufer rozbita wgięta lampa i CAŁA SZYBA bez uszkodzeń . DLATEGO TWIERDZĘ ŻE TEGO TYPU ZDJĘCIA MOGĄ BYĆ MANIPULOWANE przez handlarzy . Nie oszukujmy się Szanowni Koledzy, że w stanach w firmach ubezpieczeniowych siedzą idioci i płacą za zarysowane motocykle maksymalne odszkodowania.
Pozdrawiam |
_________________ DRAG STAR 1100 CLASSIC 2005
|
|
|
|
|
tomek_klb91
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 2015-08-11, 21:37
|
|
|
Pilot Pirx napisał/a: | Witaj
Ja kupowałem swoją gwiazdę 2 lata temu i też przez to przechodziłem. O mały włos z niewiedzy popełniłbym duży błąd. Miałem zakupić motocykl który mimo SALVAGE miał tylko małe ryski. Zakupiłem raport CARFAX ze zdjęciami motocykla w stanach na którym rzeczywiście widniał uszkodzony motocykl ale uszkodzenia były niespójne tj. zgięty prawy gmol, rozbity lewy kufer rozbita wgięta lampa i CAŁA SZYBA bez uszkodzeń . DLATEGO TWIERDZĘ ŻE TEGO TYPU ZDJĘCIA MOGĄ BYĆ MANIPULOWANE przez handlarzy . Nie oszukujmy się Szanowni Koledzy, że w stanach w firmach ubezpieczeniowych siedzą idioci i płacą za zarysowane motocykle maksymalne odszkodowania.
Pozdrawiam |
I tu można sie zdziwić grubo,kiedys kupiłem w stanach motocykl cały porozbijany młotkiem,i przeciągniety po ziemi,tzn. cały ogólnie poobijany. Więc to ludzie sami do tego doprowadzają,bo są tam bardzo ale to bardzo dobrze ubezpieczeni.
Czasem bywa ze motocykla ma napisane w uszkodzeniach np. RIGHT SIDE.a czesto sa rysy z wokół motocykla bo ktos gdzies kiedys upadł i nie zgłosił tego w ubezpieczalni.
Są w PL ludzie którzy ciągną igły po WODZIE
Faktycznie motocykle wizualnie bez rysy
ale co z elektryką itd. itp. to juz nie wiadomo...
i tu można sie naciąc... |
|
|
|
|
Booxos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 32 Dołączył: 30 Lip 2015 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-11, 22:49
|
|
|
no cóż ja swój sprawdziłem w Serwisie Yamaha. Do zrobienia tylko uszczelnienie lag i łożysko główki ramy, reszta jest jak należy, oczywiście oprócz zarysowań i wgnieceń które przyjąłem na klatę i pogodziłem się z nimi. Rozmawiałem również z pracownikami serwisu na temat statusu salvaged, Pokazali mi draga którego mieli na warsztacie pytając, gdzie motocykl był uderzony, stwierdziłem, że raczej nigdzie, jak się okazało z ubezpieczenia wymienili 30% motocykla. Także ten status jest naprawdę czasami niewiele wart a po prostu trzeba się poświęcić i z upatrzoną sztuką iść do serwisu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|