Przesunięty przez: pyra 2015-07-26, 09:15 |
jazda XVS 1300 CU -Stryker |
Autor |
Wiadomość |
Tytus
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 51 Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 745 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-11-03, 06:29
|
|
|
Serce takie samo jak w midnight star 1300 (xvs 1300). Ciekaw jak sie tym jeździ) |
_________________ "Nigdy nie trzymaj się wyniośle,
coś z mrówki miej, nie pawia,
a jeśli kto ma uszy ośle,
to z nim się nie umawiaj."
K.I.G. |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2014-11-03, 11:10
|
|
|
Tytus, mi dobrze, ale ja przesiadłem się z DS650. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się że aż tak się będzie słuchał w zakrętach. Kompletnie nie czuje się jego wagi (choć jak widać nie jest duża - 300kg) nisko usytuowany środek ciężkości i inna pozycja za kierownicą.
Bałem się trochę o to dość duże przednie koło w temacie skręcania - niepotrzebnie |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2014-11-03, 15:50
|
|
|
... fajny sprzęt tylko po cholerę ta chłodnica ... brrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................... |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-05-24, 00:06
|
|
|
Siemanko wszystkim
Jestem posiadaczem Strykera - więc coś tam mogę powiedzieć już o nim
1. Jakość prowadzenia - absolutnie super (sam jestem w szoku poprzednie moto ZZR 1100 i ZZR 1200)
2. Jakość wykonania - nie bardzo jest do czego się przyczepić za wyjątkiem plastików (szkoda, że elementy nie są metalowe) np obudowa filtra powietrza, chromowane nakładki na silniku - to plastic niestety i się rysuje
3. Wrażenia z jazdy - przyzwyczaiłem sie do większych mocy i tego mi troche brakuje - ale wstydu nie ma
4. Konieczne dodatki - szyba (bo głowę chce urwać powyżej 120 km/h) - obrotomierz - właśnie kończę opracowywać (zobaczymy jak zadziała).
Gdyby coś kogoś intrygowało - służę uprzejmie
Dzięki Beny za linki do opisówek - baaaaaardzo pomocne |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2015-05-24, 09:06
|
|
|
Daj więcej info o obrotomierzu. |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-05-24, 14:21
|
|
|
Siema
Bardzo proszę:
Mam opracowaną i wykonaną płytkę elektroniczną do której z 1 strony podłącza się +, -, i sygnał z cewki zapłonowej (gniazda skręcane na wkręty "robaczkowe") a z 2 strony są gotowe porty do lutowania lub wpięcia taśmy takiej jak w PC do podłączenia linijki LED (zestaw fabrycznie połączonych diód LED prostokątnych - wygląda to estetycznie). Diody są zielone i czerwone. Można ich podłączyć 37 szt do 9000 obr/min. Jeśli moto się tyle nie kręci - kończy się na takich obrotach jak jest odcięcie w konkretnym typie silnika. Nad (lub pod) cyfry co 1000 i będzie git.
Wczoraj rozdłubałem moto i przeciągnąłem zasilanie i sygnał od cewki i poskładałem czym prędzej (przecież sie pogoda robi trzeba śmigać ).
Teraz zostaje mi dokończyć projekt (podłączenie i test).
Mam też chytry plan na umieszczenie tego na kierze tak żeby ładnie było, ale to jeszcze mi trochę zajmie (odlew, obróbka, chromowanie). |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
Jacek6
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Wiek: 57 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 1034 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: 2015-05-24, 19:59
|
|
|
Daj jakies fotki. Może zrobil bys więcej, przy seryjnej produkcji znacznie spadna koszty ... |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-05-26, 11:19
|
|
|
Siema
Nie bardzo wiem jak dodać tu foty bo mam niestety tylko dużych rozmiarów- jak chcesz podaj maila to wyślę fotę.
Mam zrobione 5 sztuk więc jak się spodoba to nie ma sprawy
[ Dodano: 2015-07-06, 07:51 ]
Siema ponownie
W ramach uzupełnienia wiadomości:
Jestem po dłuższej trasie (500 km w jedną stronę) i trochę więcej "odczuć" :
1. D.... boli niemiłosiernie po dalszym odcinku (siedzenie wymaga modyfikacji do turystyki - oparcie dla kierowcy i chyba żel), pomyślę też nad podwyższeniem siedzenia będzie wygodniej (mam za długie nogi)
2. Trochę słaby zasięg na zbiorniku paliwa (trzeba planować podróż pod kątem dostępności stacji paliw)
3. Średnie spalanie na odcinku 1 kkm to 5,7 l/100 km - nieźle - bo nie jechałem na eko drive
4. No i wada każdego moto - nie ma klimy |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 64 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-07-24, 10:02
|
|
|
witam
od kilku dni mam ten motorek j/w , uprzednio DS 1100, powiem, że ta maszyna jest o wiele bardziej sterowna od mojego przednika. Zwrotność, przyspieszenie, wchodzenie w zakręty- fajna.
jedyny problem to ten, ze poprzedni motocykl w pełni wyposażony, a ten goły ( choć nieźle tak właśnie wygląda). Na dłuższą jazdę potrzebne będą sakwy. Jakie polecacie?
i jeszcze jedno pytanko na początek. Klapa pod siedzeniem zamykana kluczykiem, a obok śruba na gwiazdkę. czy do odkręcenia tej śruby potrzebny jest specjalny klucz?
pozdrawiam, w miarę kręcenia km napewno przyjdą nowe pytania. |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5367 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2015-07-24, 10:48
|
|
|
Jeżeli tak samo jak w zwykłym MSie, to kluczyk jest do zdejmowania kanapy na co dzień kap lewej i prawej nie zdejmujesz
I po co kupowałeś customa - żeby go teraz ubierać |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-07-24, 14:42
|
|
|
Do odkręcenia tej śrubki jest potrzebny specjalny klucz (torx z bolcem), można go kupić w marketach budowlanych (nie chcę tu reklamować konkretnych
Ja sawkwy założyłem skórzane |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 64 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-07-25, 14:41
|
|
|
witam
przejechałem nim jakieś 150 mil - wczoraj. fajnie chodzi na wyższych obrotach, jednak przy niskich musi sie mocno napracować redukując biegi, szczególnie ze sprzęgłem, które twarde i mocno go trzeba ściskać. drugi bieg jest praktycznie do rozpędu, bo 3 przejmuje od 2- ki możliwość spokojnej jazdy praktycznie w zakresach 2 biegu( oczywiście po rozgonieniu maszyny).
wydaje mi się , że silnik mocniej grzeje niż w DS 1100, ale to może i temperatury powietrza, jak i niższego posadzenia kierowcy motocykla.
same podnóżki i dźwignie zmiany biegów, jak dla mnie, są za mało wysunięte, co napewno uczynię w ramach przeróbek w tym motocyklu.
z minusów, to zapewne siedzisko, jeżeli było się przyzwyczajonym do siedziska w DS , to zapewne, będzie ono wymagało przeróbek.
jechałem kawałek na autostradzie i powiem wam, rewelka! czuć motocykl, wkręca się niesamowicie w większe prędkości, po prostu bajka.
i wracam do tego co napisałem w poprzednim poście, goła maszyna wygląda ładnie, jednak od czasu do czasu, przynajmniej ja , skorzystać z torby, byłem wczoraj w Chełmku w sprawie sakw, i chyba zamontuję jedną małą od strony lewej, firma robi je do Dyny. pozostanie jedynie kwestia opatentowania mocowania na sakwę.
motor bardzo fajny, jak na początek użytkowania godny polecenia
[ Dodano: 2015-07-25, 15:24 ]
i pytanie
czy można wyłączyć stacyjkę, kiedy pracuje jeszcze wentylator po wyłączeniu silnika? |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-07-25, 15:51
|
|
|
pyra, customa sie kupuje bo jest ładniejszy bo jest lepsza pozycja za kierownicą i kierownicy nie trzyma się jak taczki
andy, co do sakw to zależy jak duże chcesz - ja mam oryginały - nie psują lini motocykla - czytaj dwa większe piórniki ale na latanie wokół komina są OK - są takie same jak do raidera.
stacyjkę można wyłączyć jak pracuje wentylator
co do pozycji to może jesteś przyzwyczajony do clasików bo IMHO pozycja właśnie w strykerze jest rewelacyjna - siedzi się na nim jak na naked'ie prosto co powoduje ze po 300km schodzisz z niego jak z wygodnego krzesła.
co do podnóżków jak zołożyłem dual iso kuryakyna i jest komfort
poza tym gratuluje wyboru maszyny - już są tacy co spróbowali i też myślą nad zmianą na ten model |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-07-25, 15:59
|
|
|
andy, to ty napisz jak się tym jeździ. Na całym forum są 3 takie maszyny łącznie z tobą jeden kolega się nie specjalnie udziela drugi to Ty a trzeci to ja
Mi się jeździ fantastycznie ale to już pisałem w innym wątku tak więc całość
trochę posprzątałem//pyra |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-07-26, 09:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 64 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-07-25, 23:35
|
|
|
hej dziś odkryłem, że nie tylko siedzisko jest winne, ale i moje zaczepy do szelek hehehehhe, bo są dokładnie na tej samej wysokości co malutkie oparcie oryginału |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-07-26, 13:06
|
|
|
No nieeee.... się nie udziela...
chyba odwalę focha....
Jako pierwszy chyba opisałem na forum swoje wrażenia z jazdy motorkiem, ale chyba Kolega czyta selektywnie (selekcjonując tylko swoje wypowiedzi)
|
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 64 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2015-07-26, 18:41
|
|
|
no wróciłem z kolejnej jazdy, dalej ciekawa jazda, zastanawiam się jak można wykorzystać przestrzeń pod siedzeniem np zestaw p.deszczowy, zobaczyć ile tam wejdzie.
Będę próbował dorobić nakładkę na tylne siedzenie do pasażera mam pewien pomysł , może uda się zrealizować, jak będzie wykonane pokażę na forum, na razie mam pomysł na zdejmowaną nakładkę.
pozdrawiam |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
tqmeh
Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1261 Skąd: Liberec
|
Wysłany: 2015-07-26, 18:53
|
|
|
andy napisał/a: | i pytanie
czy można wyłączyć stacyjkę, kiedy pracuje jeszcze wentylator po wyłączeniu silnika? |
Można po schłodzeniu wentylator się wyłączy, ja robię tak, nie gaszę silnika gdy wentylator pracuje, czekam aż się wyłączy. |
_________________ Pozdrawiam Tomek
http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-07-26, 20:01
|
|
|
arkady007 napisał/a: | No nieeee.... się nie udziela...
chyba odwalę focha....
Jako pierwszy chyba opisałem na forum swoje wrażenia z jazdy motorkiem, ale chyba Kolega czyta selektywnie (selekcjonując tylko swoje wypowiedzi)
|
stary 11 postów od maja - no to faktycznie szalejesz na forum |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
arkady007
Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-07-26, 20:14
|
|
|
Jeden mi wycięli
nie zabieram głosu we wszystkim
[ Dodano: 2015-07-26, 20:20 ]
Beny
a Ty jak wyłączysz stacyjkę to wentylator pracuje???
u mnie się wyłącza... przed chwilą sprawdzałem (nie byłem pewny). |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
|
|