YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
świeci wskażnik zapłonu - zółta kontrolka
Autor Wiadomość
yorguś 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-05-15, 20:15   świeci wskażnik zapłonu - zółta kontrolka

Panowie świeci mi sie na konsoli wskażnik zapłonu zółta kontrolka która wydaje mi sie że po odpaleniu powinna zgasnąc.Odpinałem konsole wcześniej bez odłączenia aku.Na YT sa filmiki i tam też różnie raz świeci ,a raz nie.Proszę o wasze opinie i spostrzeżenia.
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-05-19, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-15, 20:51   

yorguś, odłącz na chwile akumulator powinno się zresetować
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
norton 



Rocznik: 2002
Wiek: 65
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Toronto
Wysłany: 2015-05-18, 06:33   

Odpinałem konsolę i akumulator miałem podłączony, ale nie miałem takiego problemu.Ta kontrolka nie może się świecić przy zapalonym silniku, nie pamiętam czy jest możliwość zamiany przewodów, ale chyba nie.
Ostatnio zmieniony przez Anula 2015-05-18, 10:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2015-05-18, 20:23   

yorguś napisał/a:
Panowie świeci mi sie na konsoli wskażnik zapłonu zółta kontrolka która wydaje mi sie że po odpaleniu powinna zgasnąc.Odpinałem konsole wcześniej bez odłączenia aku.Na YT sa filmiki i tam też różnie raz świeci ,a raz nie.Proszę o wasze opinie i spostrzeżenia.


Wprowadź komputer motocykla w tryb diagnostyczny i odczytaj numer błędu który wyświetli się.
Sposób wejścia w tryb diagnostyczny znajdziesz w service manualu.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
norton 



Rocznik: 2002
Wiek: 65
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Toronto
Wysłany: 2015-05-19, 10:00   

Soft podaj stronę

[ Dodano: 2015-05-19, 11:42 ]
Yorguś jest to lampka układu elektrycznego ma się zapalić na kilka sekund po przekręceniu kluczykai i przestać świecić obojętnie czy silnik pracuje czy nie.Może się zdarzyć że będzie świecić gdy poziom paliwa spadnie poniżej rezerwy .A reset ustawień konsoli robimy przyciskiem z prawej strony kierownicy bez potrzeby odpinania akumulatora .Nie kture modele miały taki przycisk z lewej strony konsoli u mnie jest dżwigienka z prawej strony na kierownicy
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2015-05-19, 15:22   

norton napisał/a:
Soft podaj stronę


Temat zaczyna się na 7-29 a opis szczegółowy wejścia w "Diagnostic Mode" jest na 7-33 (szukaj ok. strony nr 376)
Przeczytaj od początku - tam jest wzmianka kiedy się świeci, kiedy mruga i kiedy i jak się to zresetuje.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
yorguś 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-05-19, 19:48   

Jeżeli ktoś chce wejść w tryb diagnostyczny to robi,się to tak ;właczasz przycisk reset,nastepnie trzymając ten przycisk włanczasz zapłon i trzymasz przez 5 sek i przechodzisz w tryb diagnostycxzny.Tylko jeden problem jest przewijasz sobie te cyferki i nic z tego nie kapuje .Problem może leżeć w tym że mam kominy akcesoryjne i brak zaworu exap,lambde podłączoną mam.Już obcykałem -poz nr 62 zawiera kody błedów-miałem exap i dwa inne które wykasowałem,ale to gówno dalej świeci.A błedy kasujecie przyciskiem wygaszania moto.
 
 
yorguś 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-05-19, 21:00   

Po przekręceniu stacyjki pojawia sie na wyswietlaczy 17 to kod exapu ,którego nie mam,chyba tak musi już zostać

[ Dodano: 2015-05-19, 22:12 ]
Tutaj macie kody ,przydadzą sie może-albo
[edit]
Displayed Fault Codes For The ‘Liners
12 - Crankshaft Position Sensor <<Dead Engine>>
13 - Cyl #1 Intake Air Pressure sensor (open or shorted)
14 - Cyl #1 Intake Air Pressure Sensor (hose system) - Clogged or detached
15 - Throttle Position Sensor (open or shorted)
17 - EXUP Servo Motor Ckt. (open or shorted)
18 - EXUP Motor Locked Up – Frozen
19 - Blue/Black ECU wire broken or disconnected <<Dead Engine>>
22 - Air Temp Sensor (in headlight) (open or shorted)
24 - O2 Sensor – No Normal Signal Received
25 - Cyl #2 Intake Air Pressure Sensor (open or shorted)
26 - Cyl #2 Intake Air Pressure Sensor (hose system) - Clogged or detached
28 - Engine Temp. Sensor (open or shorted)
30 - Lean Angle Sensor Latched Up (Bike Laid Down) <<Dead Engine>>
33 - Cyl #1 L. or R. Faulty Ignition Coil << May Run >>
34 - Cyl #2 L. or R. Faulty Ignition Coil << May Run >>
35 - Cyl #1 L. or R. Faulty Ignition coil << May Run >>
36 - Cyl #2 L. or R. Faulty Ignition Coil << May Run >>
37 - ESC Valve Stuck Open (Engine Speed Control / High Idle Speed)
41 - Lean Angle Sensor (open or shorted) <<Dead Engine>>
42 - Speed Sensor – No Normal Signals Received OR Neutral Switch (open or shorted)
43 - Fuel System Voltage (ECU Unable to Monitor Batt. Voltage)
44 - Error In Writing Amount Of CO Adjustment To EEPROM
46 - Voltage To F.I. System Not Normal
50 - ECU Internal Failure – Memory Check <<Dead Engine>>
70 - Engine Idling Stop – After 20 Minutes Of Idling

[edit]
The Following Are ECU (Engine Control Unit) Failures - All Result In A Dead Engine
ER-1..No Signals Are Received From The ECU (output error)
ER-2 No Signals Are Received From The ECU (within a certain duration)
ER-3 Data From ECU Received Incorrectly
ER-4 Bad Data Has been Received From The Meter
lepiej nie!

nie upieraj się z pisaniem w temacie podświetlenia tablicy rej :evil: nie będę przenosił wiecznie//pyra
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-05-19, 21:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2015-05-20, 21:53   

exup można ogłupić.
Trzeba podłączyć silniczek exup`a do instalacji - tak jak był fabrycznie i zamontować coś co będzie ograniczało jego ruch - tak jakby osiągnął dwie pozycje skrajne - czyli otwarty i zamknięty.

Zazwyczaj do tłumików dodawana jest blaszka którą montuje się na silniczku, a która ogranicza jego ruch w prawo i w lewo.

Można to zrobić też elektronicznie - wpisz w ebay hasło: yamaha xv 1900 exup eliminator
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
yorguś 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-05-22, 06:32   

ok dzięki zamówione ,jak założe to dam znać czy jest poprawa,póki co zamykam temat.

[ Dodano: 2015-07-05, 15:41 ]
No i nadejszła wiekopomna chwila moduł kupiony,podpięty i wszysko hula jak trzeba,dzięki za podpowiedż o tym ustrojstwie,teraz cieszę się już tylko super jazdą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group