YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ciecio
2019-05-26, 20:47
XV1900 MS wymiana żarówki tablicy rej.
Autor Wiadomość
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-05-13, 13:13   XV1900 MS wymiana żarówki tablicy rej.

Czy ktoś już wymieniał żarówkę podświetlenia tablicy rej. ?
Jak tego dokonać :nie_wiem:
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2015-05-13, 15:54   

Ja rozkręcałem lampę , ale dwa lata temu . Zakodowałem tylko sobie , że klosz odkręca się od spodu błotnika i wtedy wymienisz żarówkę. Za godzinę będę przy moto i dla przypomnienia zerknę i napiszę :>

[ Dodano: 2015-05-13, 18:14 ]
Martwić Cię kolego nie chcę ale "muszem" ;D - mianowicie musisz całą lampę odkręcić od błotnika . Pod spodem jest 5 śrub na ósemkę i odkręć je . Prawdopodobnie przewód trzeba też pod siedzeniem z kostki odpiąć i trochę wyciągnąć , bo będzie za krótko do całej "operacji" , ale pewny nie jestem. Jak wyjmiesz lampę to będzie dojście do odkręcenia wsporników kierunkowskazów , po ich odkręceniu dopiero zdejmiesz klosz , żeby wymienić żarówkę . Na pocieszenie dodam , że w instrukcji po Polsku piszą - jak nie zapala się lampa stopu i oświetlenia tablicy , należy zgłosić się na kontrolę do servisu Yamaha.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-05-13, 22:15   

tygrys,
dzięki za podpowiedź :uklon3:
pytałem bo chciałem zmienić na LED ową .... wyleczyłeś mnie z tego skutecznie :hahaha:

Byłem w garażu i z pozycji leżącej zerknąłem jak to u mnie wygląda i masz rację - porażka.
Na dodatek u mnie są imbusy i udało mi się ruszyć jedynie 2 z 5 ciu. Pozostała 3-ka ani drgnie :nie_wiem:
Zauważyłem natomiast coś innego, jakby cały ten element był lekko luźny i chwytając za tablicę rej. czy kierunki , można minimalnie tym poruszać u ciebie też tak jest ?
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2015-05-13, 22:31   

Tak , lekko się porusza , jak mocno nacisnąć , ale myślę , że to dlatego iż te śrubki trzymają całość na gumowych podkładkach , a otwory w błotniku są większe.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-05-13, 22:35   

tak czytam i jestem przerażony bo mam pękniętą ramkę pod tylną lampą i muszę to ustrojstwo zdemontować
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-05-13, 22:58   

jeżeli masz podnośnik to będzie ułatwione zadanie jeżeli nie to ... ja bym poczekał do wymiany tylnej opony i zrobił to przy okazji... oczywiście jeżeli możesz poczekać ;d
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
norton 



Rocznik: 2002
Wiek: 65
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Toronto
Wysłany: 2015-05-14, 09:24   

No no to dopirero prawdziwe wyzwanie 5 śrubek na imbus nr4 ,żadnych przewodów nie trzeba odpinać a śrubki radzę posmarować WD40
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-05-14, 10:19   

Norton to nie chodzi o 5 śrubek. To są małe imbusy zabite błotem i gdy próbowałem jednego odkręcić oczywiście objechał się w środku.
A więc jak radzi RTP poczekam do wymiany opony i lepszego dostępu do śrubeczek.
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
bynio 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 54
Skąd: Kutno
Wysłany: 2015-05-14, 10:28   

Mnie jak się śrubki obrabiały to Dremelem na takie małe tarcze średnicy 2,5 cm nacinałem i odkręcałem płaskim wkrętakiem . Takim małym sprzętem można wszędzie podejść a koszt nie jest taki wielki tej szlifierki.
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-05-14, 10:33   

jacala,
dokładnie , mnie się też "udało" objechać jedną śrubkę więc pozostałe odpuściłem.
Ponownie proszę o info:
" Zauważyłem natomiast coś innego, jakby cały ten element był lekko luźny i chwytając za tablicę rej. czy kierunki , można minimalnie tym poruszać u ciebie też tak jest ? "

[ Dodano: 2015-05-14, 11:34 ]
bynio, ....oooo to jest sposób
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-05-14, 10:39   

Bynio dobry sposób, ale koło i tak trzeba zdemontować
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-05-14, 10:45   

jacala napisał/a:
Bynio dobry sposób, ale koło i tak trzeba zdemontować

.... bo w naszych moto jest jeszcze poprzeczny reling łączący stelaż pod sakwy i właśnie przebiega w błotniku utrudniając całą operację
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-05-14, 10:52   

delikatny luz może i jest - przecież jak przykręcasz światło śrubeczką przez błotnik to otwory w błotniku przeca pasowne nie są
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
norton 



Rocznik: 2002
Wiek: 65
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Toronto
Wysłany: 2015-05-14, 12:28   

Zdejmowałem to światło kilka razy sam miałem kłopot z lewym kierunkowskazem wiecznie się luzował bardzo wymyślna konstrukcja tylko nie praktyczna.
 
 
RTP 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 323
Skąd: Z lasu
Wysłany: 2015-05-14, 12:41   

ok , no to śpię spokojnie i nie mam zamiaru tego rozkręcać ;d
_________________
Drag Star Classic 650
Midnight Star XV1900
BMW-K1600 Grand America
 
 
kusy 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 237
Skąd: Lubin
Wysłany: 2016-12-30, 08:39   

Ja wszystkie kierunki porozbierałem i poskręcałem ponownie na klej.
Na dojście do lampy jest szybki i łatwy sposób. Demontaż błotnika. Zdjęcie kanapy kierowcy,wypięcie kostki lampy (leży na akumulatorze),odkręcenie sześciu śrub bananów(to te przykręcone do ramy).Banany mają wypustki wchodzące w ramę,więc trzeba je odciągnąć od ramy. Łatwiejszym sposobem jest poluzowanie na którymś z bananów śrub trzymających stelaż. Mowa o wersji bez oryginalnych stelaży. Przy oryginałach praca wydłuża się do odkręcenia kilku dodatkowych śrub.
_________________
BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group