YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
650 a 1100
Autor Wiadomość
Boober 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 1229
Skąd: Żory
Wysłany: 2015-04-22, 05:31   

sagittarius napisał/a:

A ode mnie jako użytkownika napiszę tak: usiądź na 650 i się przejedź, potem siądź na 1100 i zrób to samo a potem zdecyduj :)


polecam to co mówi Sagi.
Usiądź, zobacz jak Ci leży.
Jakiej jesteś postury i doświadczenie ma też znaczenie.
Zapraszam do mnie - możesz zobaczyć jak Ci siedzi 1100.
No z tą jazdą to nie wiem, nie wiem ;) hehehehe
Może ktoś z 650 będzie mógł się z nami spotkać, porównasz, zobaczysz...
Znam ludzi na 650 tkach i są dla mnie ciągle niedoścignionymi wzorcami jazdy na motocyklu... Bo moto ma bawić a nie wyciskać łzy. Żony czy kobiety też nikt Ci nie wybierze... to trzeba poczuć. Ale ja tam się nie znam ;)
_________________
Była -> Yamaha Drag Star 1100 (2014-2016)
Jest -> Aprilia ETV1000 Caponord (2016- )
 
 
sly1078 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1344
Skąd: Dragoni - Wrocław
Wysłany: 2015-04-22, 06:20   

Dokładnie trzeba posmakować, znam takich co ledwo 650-kę ogarniają, a co dopiero 1100.
Ja jeżdżę 650-ką od 2008r jeszcze nie było tak żebym nie mógł nadążyć za większymi sprzętami i to z plecakiem. Teraz zmieniam bo poprostu po tylu latach znudził mi się.
Zmieniam od razu na 1700 bo z 1100 na trzech zlotach były spore problemy.
650 ma słabe hamulce ale jestem tego świadom i hamuje wcześniej, mocy ma na tyle że do wyprzedzania wystarczy oczywiście nie jest to R1 ale jak chodzi Ci o prędkość i przyspieszenie to kup ścigacza, nie większego niż 600.
_________________
https://www.facebook.com/Dragoni.Wroclaw
 
 
MarioN 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2000
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 19
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2015-04-22, 09:51   

Ja przed zakupem "przymierzałem się" tu: http://cycle-ergo.com/
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2015-04-22, 11:44   

Arturooo, no i tu dochodzimy do wyboru, pomiędzy szkołą otwocką i falenicką... Szkoła otwocka mówi, że - parafrazując - jak interesuje Cię ścigacz, to kup od razu Hayabusę, co się będziesz opierdałał w tańcu i szlifował umiejętności na słabszym sprzęcie. Na Hayabusie przez rok się wprawisz, co najwyżej rozpierdolisz się w międzyczasie. Ale jeśli nie, to "później tylko sama przeyjemność...". Szkoła falenicka mówi "mierz siły na zamiary", szlifuj umiejętności na słabszych sprzętach, potem w miarę ich podnoszenia będziesz przesiadał się na mocniejsze sprzęty. Znaczna większość, także i ja, przechodziliśmy ten typ "szkoły". Sam zaczynałem przygodę od 650, teraz jeżdżę 1100 i na razie nie myślę o zmianie. Jeżeli chodzi o moc, przyspieszenie mimo wszystko czuć różnicę pomiędzy obydwoma sprzętami (650 i 1100). I to znaczną! Czasami zdarza mi się gdzieś polatać z U-Bootem (1300 ccm) i Aldkiem (1700 ccm) i Panowie czasami na wspólnych przejażdżkach dla jaj odjeżdżają mi w piździec, że aż kurz się podnosi. Dlatego nie jestem do końca pewien, czy Radek 1700 jest dobrym sprzętem na początek przygody z dwoma kółkami...
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
Ostatnio zmieniony przez pyra 2015-04-27, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-04-22, 11:57   

sly1078 napisał/a:
Ja jeżdżę 650-ką od 2008r jeszcze nie było tak żebym nie mógł nadążyć za większymi sprzętami i to z plecakiem.

Masz bardzo miłych i sympatycznych kolegów. ;d

moondek napisał/a:
... nie jestem do końca pewien, czy Radek 1700 jest dobrym sprzętem na początek przygody z dwoma kółkami...

Jak mu pisana gleba, to i na rowerze ją zaliczy.
Nie jest istotne czy 650, 1100 czy 1700, a to, czy 1400 gram białka pod kaskiem funkcjonuje poprawnie.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
Mickey. 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 241
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-04-22, 12:21   

DRAGON napisał/a:
Mickey., teraz trochę się rozpędziłeś. 1100 jest większy, ma większą masę, jest szybszy i ma lepsze przyspieszenie. Nie wdaję się jednak w dyskusję który jest lepszy czy gorszy, bo na 650-ce nigdy nie jeździłem. Każdy jeździ na tym, na czym najlepiej się czuje.


DRAGON, Pytałem tylko o masę i gabaryty bo nie widziałem wielkiej różnicy. O osiągach nic nie pisałem i tu w pełni się z Tobą zgadzam ;-)
_________________
M&M'sy (Mickey & Mika)
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2015-04-22, 13:28   

wemar napisał/a:
Jak mu pisana gleba, to i na rowerze ją zaliczy.
Nie jest istotne czy 650, 1100 czy 1700, a to, czy 1400 gram białka pod kaskiem funkcjonuje poprawnie.

Można się wyjebać na Wigry 3, ale też można zaliczyć spektakularną glebę na kolażówce... Po czym będzie bardziej poobcierany?... ;)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2015-04-22, 14:04   

Bierz 1100 i to jest minimum i maksimum, jakie ma być na początku.
Potem przesiądziesz się na 1700 albo 1900 i będziesz zadowolony.

Radek na początek trochę dużo a przy 1100 nabierzesz wprawy bo to mega zwinny motocykl.
Masz swój wiek, więc nie baw się w 650 ale też nie idź w duże pojemności.
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
yapkovitz 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2148
Skąd: Ząbki/Mielec (FP)
Wysłany: 2015-04-22, 18:17   

Popieram wypowiedz Kozaka i paru innych chlopakow, ktorzy namawiaja na 1100. Moim pierwszym moto bylo 1100 w unikalnej wersji Custom ;D Obecnie pokazuje innym jak wielkie mam cylindry i jezdze VN 2000 :dumny:
_________________
Stowarzyszenie Motocyklowe Filii Patriae
 
 
filipesku 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 3505
Skąd: Wilcza Góra
Wysłany: 2015-04-27, 21:12   

tak Was czytam i czytam... i cieszę się, że ponad dwa lata temu nie zadałem tego pytania: "650 czy 1100?".... wiedziałem, że po ponad 20 latach od zrobienia prawa jazdy na motocykl i prawie żadnej praktyki w jeździe, to na czymś większym jak 650 to ni chu, chu. Bylo od razu, założenie, że 3-4 sezony posmigam na 650 i potem będzie 1100.... i co... i pośmigałem dwa i przesiadłem się na coś troszkę większego niż 1100....... :) . Ja bym przyjął jeszcze jedną zasadę: jesli jesteś w miarę świeżo po kursie, to bierz 1100, jeśli masz taką posuchę jaką ja miałem bierz 650..
_________________
Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....


---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2015-04-27, 21:19   

filipesku, złote słowa...
Dodałbym jeszcze - weź pod uwagę swoje gabaryty w stosunku do motocykla.
Mnie wręcz do łez doprowadza jak facet zgrywa herosa a przepchnąć moto nie może bo za ciężki, albo ledwo sięga do ziemi bo moto za wysokie. Trzeba niestety lub stety wziąć wszystkie za i przeciw. Moc i wielkość silnika to nie wszystko - jednemu leczy kompleksy, innemu potrzebne do szybszego przejścia na tamten świat u jeszcze innego potrzeba posiadania niewykorzystanej mocy itd itd.
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
Beny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 542
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-04-28, 15:30   

Żółw, czasami hałasujący bagażnik spowoduje ze 1300 a nie 1900 prawda :) ?
a tak na serio własnie o to chodzi tez mogłem wziąć 1900 a wybrałem 1300 bo np. bardziej zwinny
_________________
GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-28, 15:37   

650 cm3 to optymalna pojemność :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group