WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ |
Autor |
Wiadomość |
virago_78
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączyła: 20 Sie 2008 Posty: 330 Skąd: Miłkowice
|
Wysłany: 2009-08-21, 14:16
|
|
|
grzechu napisał/a: | a wydaje mi się że tylko jedną masz przewierconą ta ostatnia jest u ciebie podwójna a trzeba jeszcze tą drugą dalej przewiercić i wiertło myśle że tak 20 cm powinno mieć |
grzechu, dałeś mi do myślenia.chłopaki zrobią mi dzisiaj nalot, więć komisyjnie sprawdzimy |
|
|
|
|
EruannO
Rocznik: 1997
Wiek: 34 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-20, 15:26
|
|
|
Ja właśnie mam zamiar rozwiercić. Mam powiercone przez poprzedniego właściciela. Ale nie tylnią ścianke a od spodu. na każym wydechu 4 dziury. 1 na początku 2 kolejne mniej wiecej w 2/4 i 3/4 i ostatnia przy samym koniuszku za tylnią ścianką. Brzmi troszke głośniej ale jakoś mnie to nie satysfakcjonuje. Dlatego najpierw spróbuje po 2 dziury x 5mm na tylniej ściance i zobaczymy. Ale kwestia jest taka, mam zamiar czesto jeździć do naszych sąsiadów u których za przekroczenie normy jest laweta;/ Macie jakiś pomysł jakby to tymczasowo przyciszyć na taką wycieczke? Może nity? łatwo założyć, łatwo zdjąć;) |
_________________ When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!! |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-09-20, 16:31
|
|
|
EruannO, Dziury 5mm to pomyłka nic nie dadzą, zrób tak po 4 dziury 8-10mm w każdym plus po dwie 5mm, i je na gwintuj. Dorób okrągłe dekielki( takiej średnicy jak wydech), które będziesz przykręcał na 5 śrubki jak będziesz musiał wyciszyć wydechy. Czyli inaczej pisząc zrób przykręcaną przegrodę na końcu tłumików. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-09-20, 17:38
|
|
|
jaro, Pomysł miodzio. Wiercić powinno się pierwszą przegrodę, czy pierwszą i drugą? Chyba obie, bo co da tyko pierwsza. I jedno pytanko. Nie mam pojecia czy nie mam juz przewierconych przez poprzedniego właściciela. Z wydechu wychodzi tylko jedna większa dziura, czy jeszcze jakieś mniejsze w koło. Bo ja mam wkoło dziury (4 bodajże) ale jak wsadziłem długi drut to napotkałem na przeszkodę, czyli druga przegrodę. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
oldnita
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1810 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2009-09-20, 19:58
|
|
|
Witek to masz przewierconą pierwszą przegrodę |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
|
EruannO
Rocznik: 1997
Wiek: 34 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-20, 20:04
|
|
|
to jak najlepiej przewiercić drugą przegrode? bo w takim razie drugiej nie bedzie dało sie zaślepić;/ a skoro przewiercenie jednej nic nie daje podobno to zaślepienie jeden tez nic nie da . |
_________________ When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!! |
|
|
|
|
koszerny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1747 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2009-09-20, 20:06
|
|
|
albo długim wiertłem lub szpikulcem zrobisz dziury w drugiej przegrodzie jest dość cienka |
Ostatnio zmieniony przez koszerny 2009-09-20, 20:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
oldnita
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1810 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2009-09-20, 20:07
|
|
|
Daje Andik przewiercił jedną i jest różnica na oryginałach DS wcale nie słychać.A do 2 wiertło chyba 17 cm |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
|
andik
Rocznik: 2007
Wiek: 71 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 304 Skąd: JANKES
|
Wysłany: 2009-09-20, 21:09
|
|
|
Do drugiej przegrody potrzebne wiertło 25cm
W 2 przegrodzie 3 otwory 10 mm
W 1 przegrodzie możesz wiercic 6 otworów 10mm.
moje wydechy mają podwójną ściankę na wylocie (nie mylic z przegrodami) |
_________________ W STADZIE RAŻNIEJ
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-09-20, 21:14
|
|
|
Następne przegrody przebiłem za ostrzonym prętem. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
PUNIO
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 57 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 235 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-09-20, 23:54 Przeróbka oryginalnych wydechów
|
|
|
wrzucam link do opisu przeróbki oryginalnych wydechów do 650 - to dla tych, którzy pytali o moje - bazowałem na tym opisie: http://www.650ccnd.com/slash.htm |
|
|
|
|
EruannO
Rocznik: 1997
Wiek: 34 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-21, 07:29
|
|
|
ok ale czy wtedy da coś zaślepienie tylko jednej przgrody? |
_________________ When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!! |
|
|
|
|
EruannO
Rocznik: 1997
Wiek: 34 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-21, 15:44
|
|
|
a przewiercenie pierwszej nic nie daje tak?;/
[ Dodano: 2009-09-22, 12:03 ]
a bazujac na innym temacie gdzie zapodano ten oto link http://www.650ccnd.com/slash.htm
przegrody są 4 xDD |
_________________ When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!! |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2009-09-29, 11:55
|
|
|
mi nie chodzi o calkiem wybebeszone tylko o wywiercenie po 4 otwory 8mm |
|
|
|
|
Sylwek
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 2554 Skąd: Luzino
|
Wysłany: 2009-09-29, 11:58
|
|
|
Nie strzela , jest troszkę głośniejszy i nie wymaga po wierceniu żadnych regulacji. Mam w tej chwili 3 otwory fi 10. |
_________________ AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2009-09-29, 12:15
|
|
|
fazzi napisał/a: | mi nie chodzi o calkiem wybebeszone tylko o wywiercenie po 4 otwory 8mm |
Jeżdże na takich właśnie durszlakach - 4 dziury po 8 mm - samorobotne - nic absolutnie nie strzela ani nie pierdzi, a dźwięk, hmm... zmężniał Nie jest jakoś głośno, tylko bardziej basowo. Jak na 10 minut w garażu to warto (wierciłem najpierw malutkim wiertełkiem fi 4mm żeby otwory były symetrycznie).
Jeszcze tydzień, maks dwa i dopłyną moje nowe rury... Zobaczymy co się wtedy stanie |
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2009-09-29, 16:12
|
|
|
Ja miałem u siebie 4 otwory i dołożyłem jeszcze po 4.
Niby lepiej, ale to jeszcze nie to.
Jak sie przeprowadzę to wywalam w piździet te rurkę co jest na końcu |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2009-09-30, 23:55
|
|
|
ja wywalam cały ten dekiel co jest na końcu, jak będą za głośne to się będę martwił.
Chyba że będe miał przypływ gotówki to wtedy kupuje u Kalińskiego gotowe w wyjmowanym tłumikiem |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
baster
Rocznik: 2000
Wiek: 50 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 35 Skąd: INOWROCŁAW
|
Wysłany: 2009-10-06, 15:05
|
|
|
i co ?wywaliłes ta ostatnia scianke?ja mam 4 otwory w pierwszej i miałem 2 w tej 2 przegodzie,i podkusiło mnie cos i w tej 2 zrobiłem jeszcze jeden otwór(no bo za cicho)i ....porazka zaczeło pierdziec(i po co mi to było)i tak mysle o usunieciu całkowicie tej ostatniej.tylko by znowu nie było gorzej. |
_________________ lubie swój motór i ska!
|
|
|
|
|
EruannO
Rocznik: 1997
Wiek: 34 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-10-06, 15:42
|
|
|
ja w koncu nawierciłem 4 x 10mm i 4 razy 5mm. Stwierdziłęm że 5 mm można zawsze rozwiercić albo zanitować. No i przyznam sie wam wyszło mi cudo. Głośniejsze od oryginalnych wiecej basu, przy wiekszych prędkościach dźwiek sie wyrównuje i w sumie dla mnie różnicy nie ma jak jeździłem z całymi, Ale słychać ze jest inaczej jak sie przejeżdża koło budynków czy barier tłumiących. Majstersztyk!! |
_________________ When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person!!!! |
|
|
|
|
|