YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
yamaha stratoliner
Autor Wiadomość
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-14, 05:46   yamaha stratoliner

Witam wszystkich. Szukam infarmacje na temat yamahy Roadliner, Stratoliner. Czy to odpowiednie forum czy może polecicje coś innego? Jakiś czas temu juździłem motocyklem, sprzedałem go i teraz chce znowu kupić tym tazem ww yamahę.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-09-14, 07:23   

idz najpierw do powitalni bo cię zaraz zieloni zjadą, ten model nie ma swego forum informacji możesz szukać u nas na forum albo na zaprzyjaźnionym forum http://www.yamaha-roadstar.pl/
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-14, 08:33   

Napisałem właśnie kilka słów o sobie w powitalniaku, nie mogłem tej opcji wcześnie znaleść.
Wracając do mojego tematu, z tego co się orientuję yamaha stratoliner to chyba największy motocykl wsród motocykli yamaha i honda z tego gatunku. Wiem że prowadzi się go fantastycznie ale też wymaga sporo umiejętności bo to wielka maszyna. Zdecydowałem się na ten model ponieważ jego linia bardzo mi pasuje. W wiazku z tym jeśli ktoś ma wiedzę na poniższe pytania to bedę bardzo wdzięczny.

Z tego co się orientuję to są dwie wersje na rynek USA i pozostałe. Na rynek USA mają więcej chromów i zwą się stratoliner, pozostałe roadliner. Czy wśród nich występuje jeszcze jakiś dodakowy podział, czy są to te same motocykle różniące sie tylko dodatkami?

Dodatkowo słyszałem że te motocykle są malowene dwukolorowo i jest kilka, ok 5 wersji. Ktoś mi powiedział że jeśli roczniki 2006 - 2008 są czarne to znaczy że były malowane, czy ktoś to potwierdzi?
Ostatnio zmieniony przez Jacek79 2014-09-14, 08:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-09-14, 08:43   

Jacek79, co chcesz wiedziec? Masz racje jest to najwieksza maszyna w stajni :) często zwana lokomotywą :) to co napisze to moja wiedza ale raczej zostanie potwierdzona ;D Roadliner i Stratoliner to modele na rynek USA i to w wersji " klasycznej". Jest jeszcze Midnight i jest to wesja z czarnym silnikiem. W EU moto sprzedawane jako Yamaha 1900 MidnigtStar. Jest tez wersja S czyli pełen chrom i sa to najdrozsze wersje. Ogolnie Stratolinery to wersje ktore fabrycznie byly ubrane w kufry, szybe, oparcie i przednie gmole. Roadlinery tak jak np moj jest ubrany w orginalne dodatki i jest teraz Stratolinerem ;D
To chyba tak z grubsza....
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-14, 08:51   

Dzieki że się odezwałeś. Mnie interesuje wersja klasyczna.
Zbiorniki mają namalowaną obwódkę - czy jak jest czarny kolor zbiornika w wersji Roadliner i Stratoliner oraz MidnigtStar to znaczy że nie jest to oryginalny kolor?

Są różne roczniki i różne przebiegi. Przebieg 80 tyś km to dużo jak na tą lokomotywę?

Jest może jakaś strona z zestawieniem kolorystyki i innych specyfikacji tego modelu?
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-09-14, 09:09   

mysle, ze 80000 km to nie jest az tak strasznie duzo na ten silnik ale juz napewno musialalbys myslec o wymianie pasa i innych podzespołow. W moim jeszcze duzo do tego przebiegu i tak naprawde musialbym zerknac w manual co zalecaja przy tym przebiegu.
Co do koloru to raz tylko widzialem czarnego XV zanim kupilem swojego i byl on jakis wypadkowy, wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec. Mial on cały czarny zbiornik bez tej obwodki. jak zasiade do komputera to postaram się odnalezc link i podesłać ale nie obiecuje.
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-14, 10:02   

Jest gdzieś w sieci taka serwisówka do pobrania?
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2014-09-14, 12:10   

... powinno się udać z tego http://www.mmj.pl/~lisek/...vice-manual.pdf

[ Dodano: 2014-09-14, 13:11 ]
... niestety ...
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-09-14, 12:24   

artek, ten link działa http://www.mmj.pl/~lisek/...vice-manual.rar
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
MajQ 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 227
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-09-14, 12:59   

O ile wiem to wersja europejska ma 90 KM a amerykańska 101 KM
_________________
Star Riders Brotherhood
Iron Butt Association #56638
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-14, 15:17   

Dzięki wszystkim za pomoc, plik udało się ściagnąć.
Europejską wersję rozpoznam po liczniku w km? Km chyba w dowodzie rejestracyjnym będą tak?
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-09-14, 15:36   

Pytałeś wcześniej czy ciężko się jeździ Stratolinerem. Posiadałem kilka motocykli ze stajni Yamahy i muszę stwierdzić że prowadzenie XV1900 jest bajecznie proste i nie wymaga żadnych szczególnych predyspozycji. Motocykl jest tak wyważony że położenie go w zakrętach i wyprowadzenie z zakrętu to bajka.
XV1900 jeździ się dużo łatwiej niż XVS1100. Problem może stanowić jedynie cofanie motocyklem - ale tu potrzebne jest doświadczenie i przewidywanie podczas parkowania.
Innym problemem jest mały zbiornik - ale da się do tego przyzwyczaić. (tankowanie co max!200 km w trasie)

Jeżeli jest to możliwe unikaj modeli XV1900 z rocznika 2006 - są bardzo!!! awaryjne i 80 tysięcy może być dla tego rocznika zbyt dużym przebiegiem.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2014-09-14, 15:40   

... racja MayQ europejska jest zdławiona ...
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-09-14, 16:27   

Licznik mozna przestawiac na km i na mile... Mowie oczywiscie o wyswietlaczu, wiec to nie tak do konca.
Soft ja nie narzekam. Domyslam sie, ze myslisz o nakretce na przeniesieniu napedu? Czy jest jeszcze cos o czym bym nie wiedzial?
Co do mocy to tak jest a zamontowanie akcesoryjnych kominow poprawia jeszcze moc lol
Prowadzenie tak jak pisze Soft to bajka tylko trzeba myslec przed zaparkowaniem bo to tez potwierdzam ;D
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-09-14, 17:48   

winiar napisał/a:
Czy jest jeszcze cos o czym bym nie wiedzial?

3 bieg ulega uszkodzeniu (defekt fabryczny skrzyni biegów w rocznikach 2006 i początek 2007)

[ Dodano: 2014-09-14, 18:53 ]
Tak się zastanawiam czy jest sens podnosić moc ponad 101 KM, gdyż u mnie brak mocy nie jest problemem, a blokada założona na obroty.
Mój przy 205 km/h odcina.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-09-14, 18:32   

soft, a to tego nie wiedzialem...
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Jacek79 


Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-14, 18:40   

Właśnie miałem napisać o awaryjności 2006 i 2007. Co może się zepsuć? Na co zwrócić uwagę przy zakupie 2006 lub 2007?
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-09-14, 19:02   

Ogólnie kupując motocykl xv1900 należy zwrócić uwagę na ramę.
Rama wykonana jest z aluminium i przy wypadkach ulega pęknięciu (nie skrzywieniu jak ramy stalowe).
Należy szukać "dziwnych spawów" i szpachli szczególnie przy główce ramy. Radzę aby przed zakupem oglądnąć jak wygląda spaw ramy nieuszkodzonej - fabrycznej, jak wygląda główka ramy - te spawy w oryginale trochę wyglądają niefachowo.

Ja szukając motocykla spotkałem 2 sztuki ze spawaną główką ramy (jedna ponoć była klejona!). Po tych przygodach zdecydowałem się na sprowadzenie nowego z salonu.

Większość xv1900 pochodzi z USA, a tam są kupowane na aukcjach ubezpieczeniowych. Te powypadkowe maszyny z dużym prawdopodobieństwem mogą posiadać uszkodzoną ramę (główkę).
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
PrzemekN 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2071
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-09-14, 21:41   

winiar napisał/a:
Jacek79, co chcesz wiedziec? Masz racje jest to najwieksza maszyna w stajni :) ..


Jeżeli chodzi o pojemność silnika, to tak, ale, jeżeli chodzi o wymiary, masę, ładowność i pojemność kufrów, to Yamaha Royal Star Venture jest zdecydowanie większa od Stratolinera
_________________
Psy szczekają, karawana idzie dalej

Garaż:

MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-09-14, 22:09   

PrzemekN napisał/a:
Jeżeli chodzi o pojemność silnika, to tak, ale, jeżeli chodzi o wymiary, masę, ładowność i pojemność kufrów, to Yamaha Royal Star Venture jest zdecydowanie większa od Stratolinera


to się zgadza...Royal poza tym mo zupełnie inny silnik.
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group