YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
spadek mocy po zmianie filtra powietrza
Autor Wiadomość
jaca_obor 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 6
Skąd: oborniki wlkp
Wysłany: 2014-06-21, 22:39   spadek mocy po zmianie filtra powietrza

Witam. Jestem nowy na forum i pewnie ten wątek był poruszany ale.... Jezdzilem wczesniej suzuki savage 650. Fajny motor, ale dostałem świra na punkcie yamahy road star 1600. Jezdze nią juz jakis czas i jest bajka. Wpadłem na pomysł zmiany filtra powietrza na k&N montowanego w seryjnej puszcze. Dodam ze moto ma zamontowane wydechy cobry i było ok.
Po zmianie filtra jakby stracił ducha na wolnych obrotach i zaczał sie troche dusic. Czy konieczna jest wymiana dyszy paliwa? Czy mogze kwestia regulacji gaznika. Zwiekszenie dawki albo skrecenie powietrza. Moze jest ktos mądry z okolic Poznania kto pomoże.
Pozdrawiam i przepraszam jesli pisze ten post w nieodpowiednim miejscu.
_________________
Tylko dwa kółka dają radość z jazdy:)
 
 
skygge 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 376
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-06-21, 23:30   

Konieczna jest ingerencja w gaźnik, bo teraz masz za ubogą mieszankę. Zakup odpowiedni zestaw dysz i iglicę, tzw. Jet kit, do tego większy pilot jet i do boju! Poszukaj na ebayu np. zestaw Barona. Pilot jet w nim nie ma, więc kup osobno. AIS usunięty?

Poza tym szybciutko to odpowiedniego działu się przedstawić poproszę ;)
_________________
Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan...
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-06-22, 09:34   

jeśli masz założony w oryginalną puchę to nic nie trzeba robić bo zmieniłeś tylko wkład z jedno razowego na wielorazowy, sprawdz tylko czy nie jest mocno nasączony olejem, bo olej nie przepuszcza powietrza i się dusi, i podnieś trochę obroty linką tą pod filtrem
Jak szukasz kogoś mądrego z okolic poznania to napisz albo zadzwoń do Illusiona
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
jaca_obor 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 6
Skąd: oborniki wlkp
Wysłany: 2014-06-22, 11:18   

Dziekuję kolegom za podpowiedzi. Sprawdze zaraz filtr, przedmucham spreżonym i jak nie pomoże zwrócę sie o pomoc do Illusiona. :skuter:
Prosze o podpowiedz co to jest AIS.
_________________
Tylko dwa kółka dają radość z jazdy:)
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2567
Skąd: PWL
Wysłany: 2014-06-22, 11:33   

szukajka http://yamaha-dragstar.pl...1&highlight=ais
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-06-22, 12:14   

takie gówno dostarczające dodatkowe powietrze, z przodu silnika taka czarna puszka
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2014-06-22, 12:15   

Nie dmuchaj sprężonym, bo uszkodzisz filtr. Nie wiem jak road star, ale shadow 600 też się dusi po wymianie lub zdjęciu filtra wogóle i trzeba pogmyrać w gaźniku. Może zdejmij filtr i sprawdź czy też się lekko dusi.
 
 
skygge 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 376
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-06-22, 12:24   

Jeśli ten filtr nie dostarcza większej ilości powietrza to odwołuje co napisałem. Nie znam tego filtra.
_________________
Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan...
 
 
jaca_obor 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 6
Skąd: oborniki wlkp
Wysłany: 2014-06-22, 12:27   

To ten filtr

http://www.ebay.pl/itm/YA...=item4ad2616742
_________________
Tylko dwa kółka dają radość z jazdy:)
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-06-22, 12:42   

bo to nie jest otwarty filtr, jak mówisz K&N to zaraz każdy kojarzy z otwartym
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-06-22, 15:23   

już kiedyś o tym pisałęm. W przypadku zastosowania tylko samego filtra K&N niewiele się zmienia.Owszem powietrza jest dostarczane więcej, ale wystarczy sama regulacja. Co innego np. zastosowanie hypka lub zamocowaniu bezpośrednio na króćcach dolotowych filtrów stożkowych K&N, gdzie dolot powietrza jest maksymalny. Ten sposób ktoś tu już opisał dość dokładnie zresztą. W przypadku samego filtra, gardziele i cała droga dojścia powietrza jest taka sama.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaca_obor 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 6
Skąd: oborniki wlkp
Wysłany: 2014-06-22, 15:56   

Dziekuję za informacje. Czyli nie ingeruje w gaznik ze zmianą dysz. Czy jestem w stanie sam podregulowac gaznik aby dostarczyc mu troche wiecej paliwa lub zmniejszyc ilosc powietrza? Jest tam sruba regulacyjna?
pozdrawiam
_________________
Tylko dwa kółka dają radość z jazdy:)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-06-22, 16:01   

jaca_obor, skontaktuj się z Illusionem. To zajebisty gość jest i ma radkowe gaziory w jednym palcu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-06-22, 16:03   

jest nazywa się PMS, ale może ci trochę zejść zanim ją znajdziesz :hahaha:
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
jaca_obor 



Model: RS1600
Rocznik: 2001
Wiek: 45
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 6
Skąd: oborniki wlkp
Wysłany: 2014-06-22, 16:08   

Ok dzieki. Widzę ze Illusion mieszka 10km odemnie. Poproszę go o pomoc.
_________________
Tylko dwa kółka dają radość z jazdy:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group