Stratoliner-y opiszcie wrażenia po przesiadce z DS ! |
Autor |
Wiadomość |
Bienial
Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 63 Dołączył: 22 Cze 2012 Posty: 552 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2013-08-07, 10:06
|
|
|
Nie wiem ile kosztują opony do DS-a,ja wubiegłym roku kupiłem komplet do XV
za niecałe 900zł,co do akcesoriów sądrogie,ale jazda tym motongiem jest super. |
_________________
|
|
|
|
|
adriatom
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 13 Skąd: oława
|
Wysłany: 2013-08-07, 14:30
|
|
|
Wszystko zależy jakie opny. Czy nowe, czy leżakowane.
Ja też mogłem kupić prawie o połowę taniej, ale leżakowane co najmniej 2 lata i producent podejrzany.
Z przód 130/70 R18 wczoraj zapłaciłem 479PLN z wymianą i wyważeniem Michelin. |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2013-08-07, 15:37
|
|
|
Opony są drogie - ale przyczepność tych opon jest znakomita.
Jeżeli chcecie sprawdzić do czego zdolny jest XV1900 ze swoją mocą i oponami wystarczy w zakręcie porządnie odwinąć manetkę gazu.
Wtedy macie 3 w jednym - dowiadujecie się dlaczego opony są drogie i do czego służy silnik o pojemności 1900 i dlaczego środek ciężkości jest tak nisko.
Jeżeli na zakręcie będzie piach będzie 4 w jednym: dodatkowo dowiecie się o cenach części.
Ja na razie cen części nie poznałem - a przyjemność jazdy dotykając podestami o asfalt jest niesamowita. Ten motocykl klei się do asfaltu jak sportowa maszyna, a zapas mocy potrafi z tego przyklejenia zrobić niezłego rollercoastera. :-) |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2013-08-07, 22:23
|
|
|
soft, i do tego mozna tez poznac ceny ciuchow i leczenia |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2013-08-07, 22:53
|
|
|
winiar, ja raczej mam na myśli nie szybkie wchodzenie w zakręty np. rondo czy wyprofilowane zakręty górskie. Wchodzisz w zakręt 20-30 na godzinę i wtedy odwijasz - przy wyjściu masz jakieś.... 50-60, a fizyka dokonuje reszty.
Więc nawet wywrotka przy takiej prędkości (rondo) może być bardziej urazem moralnym niż fizycznym.
Faktem jest że jakieś otarcie na spodniach może powstać... ale to nie te prędkości przy których może dojść do poważnych urazów. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2013-08-07, 23:24
|
|
|
Soft ja dokladnie wiem o czym pisales i tak tez mam i robie. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
skygge
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 376 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-08-07, 23:28
|
|
|
Ktoś z was jeździł wcześniej na Road/Wild Starze? Czy w tym przypadku różnica jest równie duża? |
_________________ Moje fotki: http://www.skygge.com
In Heaven I am a wild ox, on Earth I am a lion, a jester from hell and shadows almighty
The scientist of darkness older than constellations, the mysterious jinx and the error in heaven's masterplan... |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2013-08-07, 23:42
|
|
|
skyggie jeżdziłem jednym i drugim ... różnica jest duża ... inna charakterystyka pracy silnika przede wszystkim, ale osobiście uważam, że dosiadamy słysznych koni XV 1600 ... |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2013-08-19, 15:44
|
|
|
po ponad 30 tys km jazdy tą maszyną dalej jestem zaskoczony jak się prowadzi
Tak jak soft napisał, przywalenie podestem w asfalt jest możliwe w każdej sytuacji. Co do opon są drogie, ale na D251 zrobiłem 23 tys km.
Trzeba uważać przy ruszaniu, żeby nie palić tylnego laćka.
Przednią oponę zamknąłem (aż sam się zdziwiłem, że prędzej się zamyka niż tył), pare winkli na Chorwacji i ślizgi na podestach znowu mocnej spiłowane... |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
|
monteki
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 42 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 352 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-21, 00:57
|
|
|
soft napisał/a: | Opony są drogie - ale przyczepność tych opon jest znakomita.
Jeżeli chcecie sprawdzić do czego zdolny jest XV1900 ze swoją mocą i oponami wystarczy w zakręcie porządnie odwinąć manetkę gazu.
Wtedy macie 3 w jednym - dowiadujecie się dlaczego opony są drogie i do czego służy silnik o pojemności 1900 i dlaczego środek ciężkości jest tak nisko.
Jeżeli na zakręcie będzie piach będzie 4 w jednym: dodatkowo dowiecie się o cenach części.
Ja na razie cen części nie poznałem - a przyjemność jazdy dotykając podestami o asfalt jest niesamowita. Ten motocykl klei się do asfaltu jak sportowa maszyna, a zapas mocy potrafi z tego przyklejenia zrobić niezłego rollercoastera. :-) |
Soft takie malutkie OT z całym szacunkiem , ale miałem okazje 1900 trochę polatać , uwierz mi do sportowej maszyny masz baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo daleko
i oczywiście mimo to moto prowadzi się bardzo przyjemnie a niski środek ciężkości sprawia że wydaje się banalnie łatwe w prowadzeniu |
_________________ power is nothing without control..
"Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."
GSX 1400 parowóz
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2013-08-30, 22:12
|
|
|
Wiem że to nie sportowa maszyna, a duży cruiser ze sporym zapasem momentu obrotowego. (bo o mocy nie ma co pisać przy tym zakresie obrotów)
Taki mały kompromis jeżeli lubisz cruisery i czasami masz ochotę "odwinąć manetkę". |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
|