Zwiększenie mocy - przerobienie filtra - mod |
Autor |
Wiadomość |
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:29
|
|
|
Verminus,
Tak sobie czytam, czytam, czytam i się zastanawiam, kiedy Kolega wał napędowy ukręci . Czego oczywiście nie życzę. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-18, 22:50
|
|
|
kit wygląda na to, że 2006 w górę nie różnią się gaźnikami, napewno mają inne dysze główne niż starsze...
Jak chcesz kompletować sam, dorzuć dysze główne od starszego modelu... A jak zamawiać zestaw, to bierz do 2006&up i z głowy... |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
kit
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2013-02-21, 21:50
|
|
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:20
--------------------------------------------------------------------------------
Verminus Dzięki za info Szkoda że jesteś na drugim końcu Polski, bo jak znam siebie to już bym się zabrał za ten tuning oczywiście z Twoją pomocą. A tak chyba polatam ten sezon tak jak mam (kupiłem DS-a dopiero na jesień). Założę dodatki - czekam na dostawę z za oceanu na bajerki do optyczznego tuningu i pewnie na jesień się zabiorę za za zwiększenie mocy.
Pozdrawiam Kit |
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-22, 12:04
|
|
|
kit szczerze mówiąc nie radzę robić tego na jesieni/po sezonie. Dlaczego? A dlatego, że założenie PODa to raptem dzień roboty (dla całkowitego amatora), ale jak nie będziesz mógł pojeździć, żeby sobie wszystko posprawdzać i ewentualnie podśrubkować (a trzeba pojeździć, testy w garażu to nic, pozatym zapewniam Cię, ze BĘDZIESZ CHCIAŁ pojeździć i poczuć różnicę...).
Na Twoim miejscu kupiłbym zestaw z tej strony (#PK-400C...$165.00) - jak sam bedziesz składał nie wyjdzie zbytnio taniej... a tu masz świetny support w razie jak coś nie będziesz wiedział, gościu naprawdę pomocny.
Jak Ci przyjdzie w sezonie, to połóż na półkę i niech czeka na deszcze ale założę się że od razu będziesz chciał założyć. A jak coś pójdzie nie tak, to w 3-4 godziny zdemontujesz do fabrycznych ustawień (już będziesz miał doświadczenie przy zakładaniu).
Taka rada Rób jak uważasz... |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
kit
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2013-02-22, 20:22
|
|
|
OK Chyba mnie przekonałeś i kupię ten dinks ale powiedz jeszcze kolego co za różnica jest pomiędzy tymi wersjami:
#PK-400C...$165.00 Delivered (05 CA & all 2006 Up Bikes)
#PK-400D...$265.00 Delivered (05 CA & all 2006 Up Bikes, Includes collector bottle)
Rozumiem że ta wersja 400C była by dla mojego motunga ?
PS.
Czy na tej stronce którą podlinkowałeś jest jakaś opcja zakupów online, bo niewidziałem nic takiego.
Rozumiem że zakupu tego moda najlepiej jest dokonać w USA. ? |
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-25, 11:24
|
|
|
kit tak, obie wersje są do Twojego, ale ta droższa ma taki chromowany pojemnik wypełniony stalową watą. Służy do wyłapywania mgiełki olejowej, żeby Ci się w wężu nie zbierał olej... Ja tego nie mam, syfu tez nie mam, i raczej rzadko się to stosuje, a jest to tak proste urządzonko, że sam sobie zrobisz jak poczujesz potrzebę... Pojemniczek przed filterkiem do kartera, wypełniony stalową watą... napewno nie wart 100$
Co do zamówienia, to założyłem, ze jak czekasz na graty z USA, to zamawianie masz jakoś ogarnięte, faktycznie nie widzę na stronie zamawiania do Polski, mozna przez firmę która się zajmuje zakupami w USA, albo przez znajomych |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
kit
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2013-02-25, 17:56
|
|
|
Ok, już wiem po co ten zbiorniczek jest. Dzięki Co od zamówień w USA wszystko dokonywał przez ebay.com puszczając kaskę z karty kredytowej, a towar jechał pod wskazany adres w USA. Reasumując wiem czego mam szukać, jeszcze raz dzięki za pomoc jak już sćiągnę i założe to nie omieszkam się odezwać. Nara |
|
|
|
|
Kokos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2013-08-02, 22:50
|
|
|
Coś temat przycichł,a szkoda... |
_________________ NIEWAŻNY JEST CEL PODRÓŻY - CELEM JEST SAMA PODRÓŻ ... |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-08-07, 21:13
|
|
|
Znalazłem fajny filmik a za nim fajną stronkę jest też filmik o wymianie dyszek i pewnie jeszcze kilka innych interesujących i pomocnych
ps.kokos masz priv-a |
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-12, 12:25
|
|
|
tutaj braziliańce mają patent |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-08-12, 16:53
|
|
|
Madburn napisał/a: | tutaj braziliańce mają patent |
Chyba robią to Ci sami goście co przerabiają yamahę na HD. |
|
|
|
|
Arczi82
Rocznik: 2004
Wiek: 42 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-03, 11:13
|
|
|
Verminus,
Przymierzam sie do modyfikacji opisanej przez Ciebie.
Dałbyś radę podpowiedzieć jeśli chodzi o dobór części?
1. XVS65/A rocznik 2004.
2. Sprowadzony z USA. Niestety nie mam pojecia czy to wersja california, czy nie. Wiesz moze jak to sprawdzic?
3. Wydechy Vance&Hanse Shortshots Straggered. Puste, krótkie. link
Zastanawiałem sie nad kupieniem zestawu w SScustomCycle
Baron's BAK's link
Pozdr |
|
|
|
|
Kokos
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48 Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2014-05-04, 21:51
|
|
|
Ktoś coś zadziałał? bo mi przyszły graty i robie przymiarki...
[ Dodano: 2014-05-26, 23:38 ]
Temat ogarnięty,ze trzy godziny roboty a efekty jak opisał Verminus,przy okazji poszły nowe świeczki i wyregulowałem sobie gażniki
liink z efektami https://www.facebook.com/...&type=2&theater .jakby co myślę że dam radę cos pomóc jakby ktoś coś
warto było |
_________________ NIEWAŻNY JEST CEL PODRÓŻY - CELEM JEST SAMA PODRÓŻ ... |
|
|
|
|
krzemyk
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 05 Lip 2012 Posty: 63 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: 2014-05-28, 07:56
|
|
|
Ja też już założyłem zestaw od SSC. Efekt dokładnie jak opisał Verminus ... plus banan na twarzy
pzdr,
krzemyk |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2015-07-20, 01:04
|
|
|
Set założyłem już jakiś czas temu ale czasu na latanie brak i z testami słabo. Jednakowoż dzisiaj udało się trochę polatać , wyjechałem ci ja na autostradę i cisnę, a tu mi kurna przy 160 zaczyna kichać i odcinać paliwo. Co jest kurna ?? Aha to dopiero czwórka zamknąłem zegar po czym wytrzepałem nogawki i pojechałem dalej. 120 mil to już jest dość szybko ...
[ Dodano: 2016-07-03, 16:56 ]
Jest pierwszy test na spalanie. W jedną stronę 5,3 spowrotem 5,6 . Jazda głównie po autostradzie, prędkość max 140 km/h przez jakiś czas, a tak to do 120km/h bez szaleństw. |
|
|
|
|
Skymaniek
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 54 Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 134 Skąd: Ursus
|
Wysłany: 2016-07-08, 08:31
|
|
|
Temacik suuuper Zamierzam zrobić zakupy, ale jestem laikiem i mam problem ten sam co większość. Jakie dysze? Moja maszynka to wersja USA nie mam pojęcia jaka, pojemność 1100, wydech fabryczny ale rozwiercony. Verminus możesz pomóc z dobranuiem odpowiednich dysz?
[ Dodano: 2016-07-08, 14:03 ]
Rocznik 2005 |
_________________ Maniek Drag Star 1100 |
|
|
|
|
gregorr77
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
Skymaniek
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 54 Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 134 Skąd: Ursus
|
Wysłany: 2016-07-12, 08:03
|
|
|
Dzięki to już znalazłem, nie wiem tylko jak dobrać dysze do odpowiedniego modelu, rocznika i wydechu |
_________________ Maniek Drag Star 1100 |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2016-07-12, 09:31
|
|
|
Tam wszystko jest , potrzebna tylko moneta na zakup.
edit : Ja gdybym to robił drugi raz poszedłbym w płaskie gaźniki. Drożej ale lepsza baza pod przyszłe grzebanie , chociaż tu też jest jeszcze pole do popisu. |
|
|
|
|
Skymaniek
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 54 Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 134 Skąd: Ursus
|
Wysłany: 2016-07-13, 15:36
|
|
|
kurcze nie mam nikogo w stanach kto pomógł by mi ściągnąć to cudo do polski a zależy mi na czasie. Możecie pomóc?
[ Dodano: 2016-07-19, 11:56 ]
Zestwik już leci do mnie, ale mam parę pytań związanych z tematem:
- Czy do tej roboty nie jest potrzebny zestaw nowych uszczelek do gaźników?
- I kolejne pytanie dotyczące podciśnieniowego sterowania gaźników:
U mnie rurka podciśnienia idzie tylko do jednego gaźnika a w drugim jest tylko gumowa zaślepka czy tak ma być? No i pytanie czy to ma tak zostać czy to sterowanie również mam odłączyć? Rurki od AIS zlikwidowałem otwory zaślepiłem, obwód AIS-a zapętliłem ale rurkę podciśnienia zostawiłem.
[ Dodano: 2016-08-05, 08:25 ]
Paczka z USA dotarła i w weekend biorę się do roboty Ponieważ mój angielski jest właściwie zerowy to mam do Was pytanie dotyczące tabeli z dyszami, nie wiem która dotyczy mnie? Wydechy mam typu cobra ale z oryginalnymi wkładkami "wyciszającymi" rocznik 2005 1100 USA. I jeszcze chciałem się upewnić co do podkładek pod iglicą. W rozpisce są 2 tabelki (2 ostatnie) o ile dobrze zrozumiałem chodzi o podkładki nad i pod iglicą, nie bardzo to kumam, o ile rozumiem u mnie wchodzi tylko po 1 podkładce pod plastikowy klips???? Może ktoś pomóc z rozszyfrowaniem tej tabeli?????
[ Dodano: 2016-08-05, 11:19 ]
HELLLLP HELLLP
[ Dodano: 2016-08-08, 09:26 ]
Zrobione i działa Teścik wykonany przy okazji sprzęgło tyszzzz do wymiany . O tym wiedziałem już wcześniej bo było "słabe" zanim zrobiłem robótkę, a test tylko przyśpieszył sprawę. Moto zyskało sporo na elastyczności, dźwięku i oczywiście prędkości. Dzięki temu na autostradzie jest bardziej elastyczny a wyprzedzanie nawet przy silnym wietrze czołowym nie sprawia problemu. |
_________________ Maniek Drag Star 1100 |
|
|
|
|
|